1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Kameralı,Bluetoothlu,Mp3 Çalarlı,512mb Hafıza Kartlı 3310 :D


  1. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
  2. zebani2059

    zebani2059 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    canavar gibi alette bunun cebe sığacağını hiç sanmıyorum telefonlıktan çıkmış bu başka bişey olmuş :mrgreen: :mrgreen: ama ne olduğunu bulamadımm :lol:
     
  3. EvilRage

    EvilRage Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    98
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cok tuhaf bi bulus olmus bu :mrgreen: :lolmuch:
     
  4. MoonLife

    MoonLife Buralıyım rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.888
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  5. addIcFb

    addIcFb Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.376
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Okul
    işte kesın türkler icat etmiştir :lolmuch:
     
  6. Rapche

    Rapche Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    telefon ekranındaki 'tuş aç' kelimesinden Türk yapımı bi alet olduğu anlaşılıyo :lolmuch: güzel resim teşekkürler extraokk
     
  7. TascH

    TascH Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    270
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    biraz küçük olmuş ama :mrgreen:
     
  8. AmiP

    AmiP Old School olduser rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bakırköy Ataköy High School
    güzel olmuş fiyatı ne kadar peki :mrgreen:
     
  9. diablo000

    diablo000 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    381
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bitane istoyorum hmm :mrgreen:
     
  10. HAKANO

    HAKANO Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lıse son ogrencı
    Şehir:
    sılkroad-hotan
    arkadaşlara falan ii hava yapılır bunla almak lazım nerelerde satılıyo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: hmm hmm hmm hmm :santa:
     
  11. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    :lolmuch: :lol: :mrgreen: Razz

    bi heyecanla girdim ucuza cep tel ararken tam aradığım burada dedim gördüğüm sahneye bakın Razz
     
  12. HAKANO

    HAKANO Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lıse son ogrencı
    Şehir:
    sılkroad-hotan
    hayal kırıklığı cam kırıkma efekti olsa şimdi de mi hacım :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  13. beytobond4

    beytobond4 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    daha önce görmüştüm
     
  14. Tatanga

    Tatanga Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sakarya Atatürk Stadı Maraton ;)
  15. detenetar

    detenetar Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci+Web Tasarım
    Şehir:
    An einer Rose hab ich gerochen, an einem Dorn hab
    Süper PAylaşım Saol...
     
  16. DarkGirl

    DarkGirl Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    HayalPerestlik...
    Şehir:
    Balıkesir-Bandırma
    benimkinden daha küçükmüş :santa:
     
  17. ALONE COWBOY

    ALONE COWBOY Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    85
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    n95 ten tek farklı yanı var oda hafızası :lolmuch:
     
  18. Xray

    Xray Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    539
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    bu laf heryere gelir yav :lolmuch:
     
  19. Darbzen

    Darbzen Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ölümüne Hunter!
    Şehir:
    Dünya
    Biraz trajikomik..teknolojinin ne kadar hızlandığını..adımlarını hızlandırdığını görüyoruz....Çokda Uzun zaman önce diiildi yani bu 3310
     
  20. kurmay

    kurmay Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ÖĞRENCİ
    Şehir:
    ANKARA
    güzel buluş popcorn