1. Reklam


    1. joysro
      hyper
      silkworldonline
      reklam

Kale Savaşları Nedir ? [.Pdf Eklendi]

  1. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.550
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale / Biga
    [​IMG]

    Kale Savaşları Nedir ? [.Pdf Eklendi]


    >>> Pdf Olarak İndirmek İçin Tıklayınız! <<<

    Kale savaşı 300 kullanıcının katıldığı bir guild mücadelesidir.
    Silkroad'da bulunan bütün guildler çeşitli bölgelerde kaleleri işgal etmek için azılı bir çarpışmaya girer.

    Kaleler geniş şehirler (geniş kaleler) ve ticari merkezlerin etrafına yerleştirilmiştir. Guildler, büyük kaleleri işgallerindeki başarıları neticesinde,bu büyük şehirlerde,vergi oranını belirleme ve toplama hakkına sahiptir. Guildler,küçük kaleleri işgallerindeki başarıları neticesinde,ticari merkezlerdeki, feribotlardaki,özel botlardaki ve tünellerdeki vergi oranını belirleme ve toplama hakkına sahip olurlar. .

    [​IMG]

    Kalelerde,burayı işgal eden guildlere,kale savaşları ile ilgili haber yapma,farklı taşıma (nakliyat) miktarları tayin etme ve rahat bir dinlenme için izin verilir. Kale savaşı her cuma günü yapılır ( Silkroad standart saati) Kale savaşını kazanan guilde bir hafta buraya sahip olma hakkı verilir. Bir kaleyi işgal eden guilde her cumartesi,vergi oranını belirleme ve toplaması için izin verilir. Kaleyi işgal etmeyi başaran server,Kale savaşı tamamlandıktan sonra 2 saat boyunca anasayfada duyurulur ve vergi oranı her pazar sabahı saat 00:01 de anasayfada bildirilir.

    Kaleye aşağıdaki bilgiler doğrultusunda gidebilirsiniz.

    Kale kapısından geçiş

    Kaleye,alana yerleştirilmiş kalenin kapısına gidip giriş yapabilirsiniz. Guildlerin kaleyi savunmaları ve kaleye saldırmalarına yanlızca kale savaşları zamanında oyuna katılmaları halinde izin verilir; bunun yanında,savaşın başlamasından çok önce bunu yaparlarsa da katılabilirler. Eğer kale kalabalıksa veya Guild üyesi meslek üniforması giyiyorsa,kaleye giriş yasaktır. Kaleyi işgal eden guildler ve ittifak guildler,saldırı kapısı veya yeniden diriliş kapısına doğru,kalenin dışında bulunan ihtişam kapısına gitme hakkı verilir.

    [​IMG]

    Kaleye Geri Dönme

    [​IMG]

    Meslek üniforması giyen guildler kale içine alınmazlar; ve hiç bir guild kota dolduğunda içeri giremez.

    Kalenin İçinden Dışarı Çıkma

    Kaleyi işgal eden guildler ve ittifak guildler,saldırı kapısı,ihtişam kapısı ve en yakın şehire,dış kalenin dışına, yeniden diriliş kapısına doğru,dış kalenin içine gitme hakkı verilir.

    [​IMG]


    Savaş Bilgileri & Yerleşim Planı

    Bir Kale,kale savaşının anahtar rollerdeki unsurlarını içerir; Kalenin kalbi,Kale savunması için kapı; Savunma kampları, koruma kulesi,yerleştirilmiş itemler için engel,bir komut noktası ve savaş bayraklarının bulunduğu yerlerdir. Kalenin yapıları (duvarları) sadece kale imha silahları ile imha edilebilir.

    [​IMG]

    Fortress Binalarının Yapıları

    Heart of Fortress - Kalenin Kalbi

    Kale savaşında en uzak hedef; Bu hedefe,kale içindeki bütün koruma kulelerini yok etmeyi başaramadan saldırmak mümkün değildir.
    Kale'nin kalbini yok eder etmez kaleyi fethetmek için geçici üsse girebilirsiniz.
    Kalenin kalbi düşmanların HP lerini çekmek ve düşman için anormal durumlar yaratması için kendi saldırı fonksiyonlarını kullanabilir.

    Castle Gate - Kale Kapısı
    Yüksek dayanıklılığa ve defans kabiliyetine sahip dış kaleye giriş için tek giriş noktasıdır.İşgalci guildin komutanı,Vekil komutanı ve savaş yöneticisine bir palanga ile kapıyı açıp kapamasına izin verilir.Kale kapısı yok edildiği zaman saldırı takımına dış kaleye hareket etme şansı doğar.

    Defense camps - Defans Kampları
    Kamplar,Kale kapısının,Koruma kulesinin ve Kale Kalbinin etrafına kurulmuştur.Eğer kale üyeleri-işgalci guild savunma kamplarının içinde durursa,phy ve mag atakları ve atak absorve oranları artar. ( savunma kampları yanlızca işgalci guild tarafından kurulur,yandaş guild üyeleri bunu yapamaz)

    Guard towers - Gardiyan(Koruma) Kuleleri
    Koruma kuleleri,kale işgalinin periyoduna bağlı olarak derece derece iyileştirilir,onların öncülüğünde düşmanlara anormal durumlar ve mag ataklar meydana getirilerek kalenin kalbine savunma sağlanır. Faz II den temin atak fonksiyonları ile temin edilen,4 çeşit koruma kulesi vardır.

    [​IMG]

    Çevredeki İtemlerin Yapıları

    Obstacles - Engeller
    Düşük dayanıklılık ve düşük savunmaya sahip itemle inşa edilen bir yapıdır.

    Command post tents - Yönetim (Komut) Çadırı
    Obstacle gibi bir itemle inşa edilebilen bir yapıdır. Saldıran guild burayı kullanabilir. Komut çadırı, saldırı guildinin yeniden canlanma noktası gibi görev yapar ve belirtilmiş öncül zarfında guild üyelerinin HP ve MP lerini % 100 iyileştirir.

    Combat flags - Çarpışma Bayrakları
    Üç çeşit çarpışma bayrağı vardır,kaleye saldırı silahlarla saldırıldığında bu bayraklar zamanla yok edilebilir veya imha edilebilirler.

    - Flag of combat : 24 metrelik çapı kapsayan alanda 24 guild üyesinin Phy ve Mag ataklarını 2 dakikalık % 10 artırır.
    - Flag of Defense: 24 metrelik bir çapı kapsayan alanda 24 guild üyesinin Phy ve Mag absorve özelliğini 2 dakikalık % 10 artırır.
    - Flag of healing: 24 metrelik çapı kapsayan alanda 24 guild üyesinin Hp ve Mp lerini her 5 saniyede bir % 5 oranında artırır.






    Binaları Onarma - İnşa Etme

    Yapı İnşa Etme

    Kalenin yapıları, Kale savaşı zamanı dışında,NPC,Saldırı asistanları tarafından kurulur. Kale Kalbi Kale Kapısı ve Koruma kuleleri hasar gördüğünde temin edilir.Ancak, Savunma kampları, savaş yöneticisi veya komutanı tarafından belirlenmiş yerlere kurulur.Ama, itemlerle yapılan yapıların kurulumuna sadece savaş sırasında izin verilir. Yapılar seferber itemlerinin kullanımı ile sadece belirtilmiş yerlere kurulabilir.

    Yapıları Onarma (Tamir Etme)

    NPC,savaş asistanı,gold karşılığında kalede kurulu yapıları tamir etmekte kullanılır.Savaş zamanında kullanılabilen araçlar vardır.Küçük ve orta tamir araçları vlerk ten temin edilir.Büyük araçlar ise demirciden spariş verilir. Tamir işlemi sadece Kale içersine kurulmuş yapılara uygulanır,itemle yapılanlara uygulanmaz.

    Yönetim (Komut) Çadırı
    (1) Yapıyı tamir etmek için seçiniz..
    (2) Seçili yapının etki alanı içinde uygun tamir araçlarını kullanınız..
    (Sadece işgalci guildin komutanı ile kale komutanı bu araçları kullanabilir..)
    (3) Tamir işlemi sırasında tamir araçları ile yapının dayanıklılığı artar ve başarılı şekilde tamir edilir..
    (Tamir işlemi sırasında saldırı olursa bu işlem durdurulur ve tamir işlemi sırasında başka bir şey yapılamaz!)

    Yapıları Güçlendirmek & Geliştirmek

    NPC'ye belirli bir Gold ve GP karşılığında,kale içersinde kurulmuş yapılar geliştirilebilir.Daha fazla seviyedeki gelişmeler,daha uzun zaman alır ve ödenilecek Gold ve GP bu oranda artar. Eğer yapının bir sonraki aşaması karakterlerin seviyesinden yüksek ise gelişme işlemine izin verilmez. Eğer dayanıklılık %100 den az ise tamir etme işleminden sonra gelişme işlemine izin verilir. III. ve IV. aşamadaki geliştirme,belirli bir periyodun geçmesine bağlıdır.

    Yapıların Durumları

    Herhangi bir yapının dayanıklılığı %100 den az ise tamir etme işlemi gereklidir.%* dayanıklılık % 0'a inerse yapı yıkılır.Yıkılmış yapı mouse tıklaması ile seçilemez.Kale savaşına katılan her tarafa yıkılmış yapı ile ilgili bir uyarı verilir.(Bu yapılar ; Kale kapısı,savunma kuleleri,komut çadırları, kalenin kalbi'dir.)

    Yapıların Çalışması

    Bir menüyü açıp kapatarak yapılara uygulanabilecek operasyonlar sınırlanır.Kale kapısı yıkılmışsa sınırlandırılmış operasyona izin verilmez.Menü kullanımının yetkisi,işgalci guildin komutanı,vekil komutanı ve kale yöneticisi ile sınırlıdır.


    Kale Yönetimi

    [​IMG]




    [​IMG]

    Arkadaşlar hepiniz bu soruyu merak etmektesiniz.. Resimlere ve yazılara bakarak artık sizde kale savaşlarına katılabilirsiniz.


    1.Bölüm
    Kayıt Olmak
    Janganda Aşağıda Bulunan Bölgedeki Npc'nin Yanına Gidiyoruz ...

    [​IMG]

    Ardından İlk Seçeneği Seçiyoruz Ve Apply Diyoruz

    [​IMG]

    Ve Sonra Burdan Yes'e Tıklayarak Kayıt Yaptırıyoruz
    İstenen Miktar 5m
    [​IMG]
    Kaydımız Tamamlanmıstır ..

    Kale savaşları İçin Guild İtemleri Alımı
    Bunlar Gerçek Para Karşılıgı Alınıyor Örnekler Aşşağıdadır
    [​IMG]

    (Not: Burdaki Hammer'ları Kullanmak İçin Guild Master Tarafından Pozisyon Verilmiş Olması Gereklidir)
    2.Bölüm
    Guild İçi Pozisyon Dağıtımı
    Bunu Sadece Guild Master'lar Yapabiliyor ""U"" Tıkladıkdan Sonra Bir Kişi Seçip Position Allocating Seçiyoruz

    [​IMG]

    Bunu Uyguladıkdan Sonra Kişiye Savaş Esnasında Görevleri Dağıtıyorsunuz

    [​IMG]

    Muhafız/Kale Canavarı:

    Muhafızlar

    Muhafızlar kale güvenliğinden sorumlu NPC’lerdir. Muhafızları kullanma ve konumlandırma yetkisi lonca efendisi (kale savaşındaki kumandan) ve kale savaşı yöneticisiyle sınırlandırılmıştır. Muhafız türleri her kaledeki görevlerine göre tanımlanır: Muhafız ve hareket birimlerinin seviyeleri aşağıdaki gibidir:
    Muhafız görevleri

    [​IMG]

    İki tür muhafız vardır: Sabit ve gezici devriye muhafız. Büyük kalede en fazla 30, küçük kalede ise en fazla 15 muhafız görevlendirilebilir.
    Muhafızları görevlendirmek için muhafız seferberlik emirlerini kullanın. Muhafızları görevlendireceğiniz yerleri sol fare düğmesiyle tıklatın.
    (Muhafızlar sadece sarı daire ile belirtilen alanlar için görevlendirilebilir. Alan kırmızı daireyle belirtilmişse muhafız görevlendirilemez.) Muhafızlar sadece kale savaşına hazırlık dönemi sırasında konumlandırılabilir; yapıların üzerine görevlendirilmelerine izin verilmez. Ayrıca, işgal altındaki kalelerin haricindeki kalelerde muhafızların görevlendirilmesine izin verilmez.
    Muhafızları açığa alma ve eleme

    Muhafızı açığa almak için muhafızların Hedef penceresinde D düğmesine ve Doğrula penceresinde Tamam düğmesine basın.
    Muhafızı açığa alma yetkisi lonca efendisi (kale savaşındaki kumandan) ve kale savaşı yöneticisiyle sınırlandırılmıştır.
    Eylem anında öldürülen muhafızlar yeniden oluşturulamaz, elenirler.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Muhafızların PK kuralları

    Muhafızlar kaleyi işgal eden lonca ve müttefikiyle dostane ilişki içindedirler ve kale savaşı ve işgal döneminde bağımsız olarak saldırılamazlar. Kaleyi işgal eden lonca ve müttefiki olan lonca üyelerinin muhafızlara etkili bir şekilde saldırmasına izin verilir. Kullanıcı düşman loncanın bir üyesiyse ya da katilse muhafızlar kullanıcıya saldırır. (İşgal eden lonca ya da müttefikinin katil üyesi saldırı almaz.)

    Kale canavarı

    Kale canavarı kalenin bir simgesidir ve kale savaşında canavarları harekete geçirme yetkisi lonca efendisiyle (kale savaşındaki kumandan) sınırlandırılmıştır.
    İki tür kale canavarı vardır: Üretim canavarları kalede üretilirken satılık canavarlar da kale görevlisinden edinilebilir.

    Üretim canavarları kale içindeki demirci tarafından üretilir.
    Üretilen canavarlar sadece ilgili kalede çalıştırılabilir.
    Kalelerde üretilen canavarlar aşağıdaki gibidir:

    [​IMG]

    Satılık canavarlar büyük şehirlerin kendi kale görevlilerinden edinilip herhangi bir kalede çalıştırılabilir.
    Şehirlerde satışa sunulan canavarlar aşağıdaki gibidir:

    [​IMG]

    Kale canavarının seviyesi hareketli biriminkine benzerdir ve her canavar dev canavarın yeteneklerini taşır.
    Kale canavarı, hayat puanı (HP) sıfırın altına düştüğünde ya da harekete geçirildikten 20 dakika sonra otomatik olarak kaybolur.


    Kale savaşı

    Kale Savaşına Hazırlanma ve Savaşı Başlatma:

    Kale savaşı için hazırlanma


    Kale savaşı Cuma günü gerçekleşir ve ilk savaşın başlamasından sonraki her hafta devam eder.
    Kale savaşını kazanan loncaya, kaleyi bir hafta işgal etme hakkı tanınır.
    Kale savaşı gerçekleştiği zaman kale savaşına yapılacak başvurular Pazartesiden Çarşambaya kadar olan dönemde kale görevlisine gönderilmelidir.


    Kale savaşı süreci üç bölümden oluşur: Aşağıdaki resimde gösterildiği gibi kale savaşına hazırlanma, kale savaşını yürütme ve kale savaşını tamamlama:

    [​IMG]

    Lonca efendisine (kale savaşındaki kumandan) kale savaşında dört adede varan kumandan vekili ve on taneye kadar askeri mühendis atama hakkı tanınmıştır.
    Kale savaşı için ilgili görevlerin yetkileri aşağıdaki tabloda gösterildiği gibidir:

    Kale savaşını başlatma

    Kaleye saldıran lonca


    Kale savaşı başladıktan sonra kale saldırısı için başvuran tüm loncalar saldıran loncalar olarak düşünülür. Her lonca, diğer saldıran loncalar kadar savunan loncaları da düşman olarak tanır ve bunlara karşı saldırı gerçekleştirir. Saldıran loncalar, genel PK kurallarına göre düşmana saldırmaktan dolayı ceza almayacaktır. (Bu önlem yalnızca kale içindeki durumlara uygulanır.)

    Kaleyi savunan lonca

    Kale savunması için başvuruda bulunmuş kaleyi işgal eden lonca ve müttefiki olan loncalar savunan loncalar olarak sınıflandırılır ve saldıran loncaların düşmanı olurlar. Saldıran loncalar, genel PK kurallarına göre düşmana saldırmaktan dolayı ceza almayacaktır. (Bu önlem yalnızca kale içindeki durumlara uygulanır.)

    Kale savaşını başlatma

    Kale savaşı başladıktan sonra kaleyi işgal eden loncadaki kullanıcılar hariç tüm kullanıcıların ekranında 5 saniyelik bir geri sayım görüntülenir. Kullanıcılar daha sonra beş saniyelik geri sayımın tamamlanmasının ardından zorla en yakın köye hareket ettirilir.

    Kale savaşı sırasında ölme

    Saldıran loncanın dirilme noktaları


    Saldıran loncanın üyeleri, kumanda noktası çadırının yakınındaki bir noktada dirilebilir; lonca bir kumanda noktası oluşturmamışsa en yakın şehirde dirilirler.

    [​IMG]

    Savunan loncanın dirilme noktaları

    Kaleyi işgal eden lonca: Kale içersindeki Dirilme Kapısının önünde dirilmeye izin verilir.
    Müttefik lonca: Kale içersindeki Kale Kapısının önünde dirilmeye izin verilir.

    Kaydı olmayan dirilmiş üye

    Kapıdan geçerken ya da kale savaşından dirilirken, kullanıcılar yenilmez duruma geçerler bu durumda 10 saniye boyunca bu üyelere saldırılamaz ya da bu üyeler saldırı yapamaz.

    Kale Savaşının İlerleyişi ve Sonlandırılması:

    Kale savaşının ilerleyişi


    Kale savaşının ilerleyişi, dış kaleye girme, muhafız kalelerini yıkma ve kale merkezini yok etme sırasıyla yapılır.

    Dış kaleye girme

    [​IMG]

    Dış kaledeki muhafız kalelerinin tümü yok edilmelidir. Muhafız kulelerinin tümü yıkılmadıkça kale merkezine saldırma izni verilmez. Kale savaşının tüm katılımcılarına, sadece tüm muhafız kuleleri yıkıldığında kale merkezinin yok edilebileceğini belirten bir bildiri geçer.
    Tüm muhafız kulelerinin yıkılmasından hemen sonra kale merkezine saldırma izni verilmediğini lütfen unutmayın. Kale içindeki bütün muhafız kulelerini yıktıktan üç dakika sonra kale merkezine saldırma izni verilir. Kale merkezine saldırma zamanını, kale savaşı durum simgesinin araç ipucu ya da bir bildirim belirtir.

    Kale merkezini yok etme

    [​IMG]

    Kale merkezi yıkıldıktan sonra merkezin dayanıklılığına en fazla zarar veren loncalar ve müttefik loncalar savunan lonca durumuna geçer; diğer loncalarsa saldırıya geçer. Daha sonra oyun aşağıdaki şekilde ilerler:

    ① Kale merkezi yıkıldığı anda tüm kale savaşı katılımcılarına kalenin geçici şekilde işgal edildiğini belirten bir bildirim dağıtılır.
    ② Kale merkezi yok edildikten sonra saldıran tüm loncalar kale dışındaki 3 kale kapısından birine yönlendirilir. ③ Geçici işgalden sonraki beş dakika boyunca saldıran loncaların kaleye girmesine izin verilmez.
    ④ Kale geçici olarak işgal edildiğinde yapıların dereceleri bir derece azaltılır. Maksimum azalma bir derecedir.
    Azaltılan derece, kale savaşı tamamlanana kadar düzeltilemez. (Derecesi düşürülen yapılar: Kale merkezi, kale kapısı ve muhafız kuleleri)
    ⑤ Kale geçici olarak işgal edildikten sonra kale kapısının dayanıklılığı %100 durumuna geri getirilir ve kapalı tutulur.
    Ek olarak kale merkezi ve muhafız kulelerinin dayanıklılığı da %100 durumuna geri getirilir.
    ⑥ Savunma kamplarının derecesi düşmez; ancak dayanıklılığı düzeltilmez.
    ⑦ Kale işgal eden yeni bir lonca tüm kumanda noktası çadırlarını yok eder.
    ⑧ Tüm bayraklar ve harekete geçirilmiş canavarlar yok olur.
    ⑨ Kaleyi geçici olarak işgal eden loncanın NPC kullanmasına izin verilmez ve mevcut tüm muhafızlar açığa alınır.
    ⑩ Savunan lonca tarafından kurulan tüm setler yok olur.
    ⑪ Yapıların azaltılan derecesi, kale savaşı tamamlandığında düzeltilemez.
    ⑫ Kale savaşının tamamlanmasından sonra bir lonca kale saldırısında başarılı olduğunda tüm yapıların derecesi birinci dereceye sıfırlanır.

    Kale savaşı için savaş konumları

    Lonca üyelerine kale savaşındaki PK düşmanlarının sayısına bağlı olarak geçici savaş konumları sağlanır ve bu konumlar koruma etkisi oluşturur. Savaş konumları ve koruma etkilerinin kullanımına sadece kale savaşı sırasında kale içerisinde izin verilir ve konumların yükseltilmesinden hemen sonra uygulanır.
    Üye bir sonraki yüksek konuma yükseldiğinde, önceki konumun koruma etkisini kaybeder ve yeni konumu için yeni koruma etkileri elde eder.
    Üye öldürülse bile koruma etkileri bozulmadan kalır. Savaş konumu ve koruma etkileri kale savaşı tamamlandığında yok olur.
    Savaş konumu ve koruma etkileri aşağıdaki gibidir:
    ① Elektrik veren piyade: 10 dakika boyunca vuruş oranını %5 oranında artıran koruma etkisi
    ② Elektrik veren baş piyade: 10 dakika boyunca vuruş oranını ve kaçış oranını %5 artıran koruma etkisi
    ③ Yüz kıta komutanı: 10 dakika boyunca HP/MP iyileşmesini %100 oranında artıran koruma etkisi
    ④ Elektrik veren piyade komutanı: 10 dakika boyunca fiziksel/büyülü hasarı %10 oranında artıran koruma etkisi
    ⑤ Elit muhafız: 10 dakika boyunca sırasıyla fiziksel/büyülü hasarı ve HP’yi %10 oranında artıran koruma etkisi
    ⑥ Kumandan: 30 dakika boyunca sırasıyla fiziksel/büyülü hasar vermeyi ve fiziksel/büyülü hasar emilimini %10, hareket hızınıysa %20
    oranında artıran koruma etkisi
    Kale savaşının sonlandırılması

    Kale savaşı tamamlandığında kaleyi işgal eden lonca kalenin sahibi olur.

    Kaleyi işgal etmeyi başarma

    Kaleye saldırı başarılı olduğunda ve kale sahibi değiştiğinde tüm yapılar birinci dereceye sıfırlanır, NPC açığa alınır ve üretim ve talimdeki malzemeler ve COS iptal edilir.

    Kaleyi savunmayı başarma

    Kale savunması sırasında azaltılan derece düzeltilemez. Ayrıca yok edilen yapılar otomatik olarak geri getirilmez.
    Ancak, üretim ve talimdeki NPC, malzemeler ve COS ve kale konumu bozulmadan kalır.

    Genel

    Kale savaşına katılan karakterlerin PK sayısı, koruma gibi savaş kayıtları ve kale canavarları kale savaşı tamamlandığında yok olur.
    Ayrıca kale savaşı sırasında kurulan tüm setler, kumanda noktası çadırları ve bayraklar da kaybolur.
    Kaybeden lonca zorla en yakın köye tahliye edilir ve kalede sadece kazanan lonca ile müttefik lonca kalır.

    Diğer Sistemler

    Kale savaşı için PK kuralları

    Kale savaşı için PK kuralları sadece kale savaşı sırasında kale içerisindeki duruma uygulanır.
    Dost loncalar için PK kuralları

    Kale savaşına katılan müttefik loncalar aralarında dostane ilişkiler kurarlar. Bu nedenle herhangi bir dost loncanın başak bir dost loncaya saldırı girişiminde bulunmasına izin verilmez.

    Düşman loncalar için PK kuralları

    Saldıran loncalarla savunan loncalar arasında düşmanca bir ilişki kurulur. Düşmanlık ilişkisi kurulduğunda genel saldırıya izin verilir.
    Müttefik değillerse saldıran loncalar arasında düşmanlık ilişkisi kurmak mümkündür.
    Üyeler düşmana karşı PK’de başarılı olsa bile katil olmaz. Üye PK sorunu yaşıyorsa genel deneyim kaybeder. (Malzeme düşürülmez.)

    Genel kurallar

    ① Kale savaşı sırasında lonca üyeleri karargah üniforması giyse bile kale içinde PK kuralları uygulanabilir.
    ② İş üniforması giyen lonca üyelerinin kaleye girmesine izin verilmez.
    ③ PK kuralları kale savaşı sırasında loncalar arasındaki savaşlar için bile kale içinde uygulanabilir.
    ④ Savaş sırasında kale içinde geri dönme metni ve ters geri dönme metni kullanılamaz; ancak canlandırma metinlerine izin verilir.
    ⑤ PK sayısı kale savaşı sırasında kale içinde ne yükselir ne de azalır.
    ⑥ Kalede talim gören Behemot ve Kara Ejderha Katili saldırma özelliğine sahip ulaşım aracıdır. Bunlarla bir düşmana PK yapılırken karakter PK'sindeki kuralların aynısı geçerlidir.
    Kale savaşı için lonca kuralları

    ① Kale savaşı sırasında ittifaktan çekilen ya da çıkartılan tüm müttefik loncalar önceki müttefik loncayla düşman ilişkileri kurar ve sonra zorla en yakın büyük şehre tahliye edilir.
    Çekilen ya da çıkarılan lonca kaleyi işgal ediyorsa geride kalan müttefik loncalar zorla tahliye edilir.
    ② Kaleyi işgal eden lonca lağvedilemez.
    ③ Kale savaşı sırasında saldırı ya da savunma için başvuran herhangi bir lonca kale savaşı sona erene kadar lağvedilemez.
    ④ Kale savaşı sırasında saldırı ya da savunma için başvuran herhangi bir lonca yeni bir üye kabul edemez ya da eski bir üyeyi çıkaramaz.



    Kale savaşı işaretleri

    Kale savaşı işaretleri kale savaşı sırasında kale içerisinde görüntülenir.

    [​IMG]

    Saldıran lonca

    ① Dost loncanın kimliği beyaz renkle işaretlenir.
    ② Dost lonca kumandanın başı üzerinde beyaz kumandan işareti belirtilir.
    ③ Dost lonca kumandan vekilinin başı üzerinde beyaz kumandan vekili işareti belirtilir.
    ④ Savunan düşman loncanın kimliği kırmızı renkle işaretlenir.
    ⑤ Savunan düşman lonca kumandanın başı üzerinde kırmızı kumandan işareti belirtilir.
    ⑥ Savunan düşman lonca kumandan vekilinin başı üzerinde kırmızı kumandan vekili işareti belirtilir.
    ⑦ Saldıran düşman loncanın kimliği mor renkle işaretlenir.
    ⑧ Saldıran düşman lonca kumandanın başı üzerinde mavi kumandan işareti belirtilir.
    ⑨ Saldıran düşman lonca kumandan vekilinin başı üzerinde mavi kumandan vekili işareti belirtilir.
    ⑩ Aynı tarafların kimliği yeşil renkle işaretlenir.

    Savunan lonca

    ① Dost loncanın kimliği beyaz renkle işaretlenir.
    ② Dost lonca kumandanın başı üzerinde beyaz kumandan işareti belirtilir.
    ③ Dost lonca kumandan vekilinin başı üzerinde beyaz kumandan vekili işareti belirtilir.
    ④ Savunan düşman loncanın kimliği kırmızı renkle işaretlenir.
    ⑤ Savunan düşman lonca kumandanın başı üzerinde kırmızı kumandan işareti belirtilir.
    ⑥ Düşman lonca kumandan vekilinin başı üzerinde kırmızı kumandan vekili işareti belirtilir.
    ⑦ Aynı tarafların kimliği yeşil renkle işaretlenir.

    [​IMG]


    [​IMG]


    >>> Fortress War'da Kaleyi Ele Geçirme Taktiği <<<

    Testudo Taktiği .. !!
    Testudo , Roma ordusunun kullandığı bir diziliş türüdür..
    Resimden Yararlanarak Taktiği Uygulayınız.

    [​IMG]

    Nasıl çalışır?

    3 party ile başlıyoruz. Kare ile gösterilen kişiler saldıranları öldürmeye Çalışırken, yuvarlak ile gösterilen kişiler kalenin kapısını yıkmak için çalışacaklar.
    eğer daha fazla atak gücüne ihtiyacınız olursa bir tane daha kare party ekleyin, eğer daha fazla hammera ihtiyacınız olursa bir tane daha daire partysi ekleyin.

    İlk olarak 3 numaralı party gider. mavi kareler(warriors) kırmızı karelere(wizards) screens, fence, ve quota buflarını basarlar. screen ile birlikte wizzardlar nerede ise ölümsüz olurlar.yeşil kareler(clerics) bless spell buffını kullanırlar. Artık 3 kırmızı kare hiç damege yemeden rahatlıkla surların üstündeki kişileri öldürebilir...

    Surlar temizlendikten sonra, 1 ve 2 numaralı partler harakete geçerler. kırmızı daireler(eline hummar almış chinese str) kapıyı yıkmaya başlarlar.Mavi daireler onalra fence buffı basmalılar. QUOTA kullanılmamalı çünkü bu bütün partynizin ölmesine sebeb olabilir.kapıya saldıranların ölmeden geri dönebilmesi için mor daireler mana tamburu ve yeşil daireler heal/bless yapmalılar.
    eğer kırmızı daireler geri gelebilirlerse mavi daireler onlara screen basacaklar ve 60 saniye boyunca dokunulmaz olacaklar ve kapıyı yıkmaya devam edecekler. daha sonra mavi kareler kırmızı karelere screen, yeşil kareler bless basacaklar. bu bufflarla kırmızı kareler tekrar kapının üstünde onlara saldıranlara alan skilleri ile saldıracaklar...

    Bu plan tamamen hammerları korumak üzerine kuruludur, öncelik onları canlı tutmaktır.


    Bu plan nasıl engellenebilir ?

    Bu plan başarılı bir şekilde çalışacaktır çünkü anahtar oyuncular(mavi kareler/daireler and yeşil kareler/daireler) tamamen saldırı alanının dışındadırlar.
    Bu yüzden bir karşı saldırı partysi kurulmalı ve dışarı teleport olmalı. arkadan gelip vuruş alanı dışında kalanlara saldırmalılar ve hepsini öldürmeliler. bu sayede kapının tamir edilmesi için gerekli zaman için onları kapıdan uzak tutabilirler...


    Videolar Ve ScreenShotlar






    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bunlar da Gaia da extraloob'un Monitöründen iki kare ^^

    [​IMG]

    [​IMG]




    Saygılarımızla,
    [​IMG]
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  2. Crown

    Crown Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.132
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Çok güzel çalışma ellerine sağlık baya uğraştırmıştır seni.

    Bunun yayınlancağını biliyordum yöneticilere özel bölümde atılan mesajlar "Yeni Mesajlar" bölümünden okunabiliyor bu bir açık sayılırsa kapatn bence :mrgreen:
     
  3. SnowFlake

    SnowFlake Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.132
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Şimdilik lise talebesi :)
    Şehir:
    Tüm niyetlerin, bedenleri varmışçasına görülebildi
    Güzel oldu güzel elimize sağlık^^
     
  4. ShootEmUp

    ShootEmUp Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    961
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    Vay Vay Vay harika ya böle bir şey yok çok güzel :muck: Kaç saatini aldı ^^
     
  5. StickControl

    StickControl Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.081
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Hunter
    Şehir:
    Davul!
    çok güzel olmuş baya uraşmışsındır sanırsam :beer: :thumbsup:
     
  6. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    Çok saat :mrgreen:

    Ps:4-5 Civarı :santa:
     
  7. ShootEmUp

    ShootEmUp Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    961
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    gerçekten 4-5 saat olduysa harikasın sen ya
    Ps:İmza Harika ^^
     
  8. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    Yalan mı söyeleyeceğim :mrgreen: :mrgreen:
     
  9. Quattro

    Quattro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround
    Süper bir çalışma olmuş trbkler
     
  10. ShootEmUp

    ShootEmUp Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    961
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    ben öle bişey demedim ama 4-5 saat pc ye bakarak o gözler naıl dayandı diyorum
     
  11. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    Şu anda baş ağrısından ölmek üzereyim ^^

    Tebirk Teşekkür eden herkese Çok teşekkür ediyorum..
     
  12. Xenas

    Xenas   rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.142
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Edirne
    offf görsel olarakta bilgi paylaşımı olarakta süper bir çalışma eline koluna sağlık ^^
     
  13. Journalist

    Journalist Aileden rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    14.147
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Yaramaz avratların koynundayım.
    wooow meğer sro ya neler gelmişte haberim yokmuş hemde öyle güzel anlatılmışki sanki gerçek savaştayım bir an yeniden sro ya başlıyasım geldi 8)

    elinize sağlık süppo olmuş :muck: :coffee:
     
  14. Crown

    Crown Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.132
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Senin kale savaşlarından haberin yok muydu yani şimdi :mrgreen:
     
  15. Journalist

    Journalist Aileden rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    14.147
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Yaramaz avratların koynundayım.
    ben ne zamandır sro ya girmiyorum en son t-bot crack çıkınca beleş bottan faydalanıyim belki devamını getiririm diye girmiştim beceremeyincede bidaha girmedim zaten :lol:
     
  16. NoBLe

    NoBLe Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Unknown
    süper çalışma kızılderili taktiğinide eklerseniz tam olacak xD
     
  17. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.468
    Beğenilen Mesajlar:
    142
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    gerekli yorumumu yapmıştım zati söylenecek tek söz smilies ile anlatılabilecek durumdadır :buddha:
     
  18. AksiYoN

    AksiYoN Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    134
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Gerçekten çok qüzel bi çalışma emeği geçen bütün arkadaşlara teşekür ederim . çok detaylı açıklamışsınız ..
     
  19. Buzzz

    Buzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.657
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Londra
    silkroadonline.net :headbang:
     
  20. NighTwaLkeR

    NighTwaLkeR Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.968
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Go To HeLL!
    emegın ıcın teskkurler gercekten cok guzel bır calısma olmus..
    silkroad online gercekten kendısını cok guzel gelıstıren,asya mıtolojısı tutkunlarını delıce kendısıne baglayan,FW gibi etkınlıklerle delıce zevkler eklenen bır oyun bence dunya uzerındekı en eglencelı en cekısmelı MMOPG :buddha: