1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Kadınların Eline Verilmemesi Gereken 30 Şey


  1. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kadınların Eline Verilmemesi Gereken 30 Şey


    1-DIREKSIYON (carpisan arabalar dahil)
    2-KREDI KARTI3-TELEVIZYON KUMANDASI
    4-RuYA TABIRLERI KITABI
    5-SIRKET HISSELERININ %51'I
    6-HARITA (hedeften daha fazla uzaklasmak istemiyorsaniz)
    7-UCUNCU KADEH
    8-BUZ KIRACAGI
    9-INGILIZ ANAHTARI
    10-BASBAKANLIK KOLTUGU
    11-KOZ
    12-TELEFON
    13-PUSULA
    14-KALEM
    15-INISIYATIF
    16-HESAP MAKINESI (kullanacaklarini pek sanmiyoruz)
    17-UCURTMA (ya tele takarlar ya yere cakarlar)
    18-AYNA
    19-NARGILE ("Tankut bunu ufluyo muydum,yoksa cekiyo muydum" ?!!?!)
    20-PIPO
    21-AHMET ALTAN KITAPLARI
    22-KELEPCE
    23-KIRBAC
    24-CEKIRDEK
    25-BILARDO ISTAKASI
    26-FALA HAZIR KAHVE FINCANI
    27-OLTA (allah muhafaza)
    28-ZEKA SORUSU (hem cevabi bulamazlar hem de bulcam diye inat ederler)
    29-ESKI SEVGILIYLE CEKILMIS RESIMLER
    30-BRAD PITT POSTERI
     
  2. Tweaked

    Tweaked Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    599
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İst / -----
    Bazılarını vermek bıraz zor ama zor mor verecez valla napalım :lol:
     
  3. mavi_

    mavi_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    829
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    ne bılIm a.g. kayboldum !
    muhahah supersın
     
  4. Excrea

    Excrea Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence kadinlari baya bi assalayan bi yazi olmus bazi yerlerini deistirsen ck daha gsl olr
     
  5. 3nToX

    3nToX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güzel olmuş :mrgreen:
     
  6. dj_volki

    dj_volki Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kadınların eline verilmemesi geren başka birşey daha var:)
     
  7. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    23- Kırbaç beğendim bunu :lolmuch:
     
  8. CaN_KsK

    CaN_KsK Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay
    Bunada ben koptum
     
  9. _EvAnEsCeNsE_

    _EvAnEsCeNsE_ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    78
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Roma\italy
    harbı ya gusel
    elıne saglık gusel olmus popcorn
     
  10. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    hehe süperler yha
    özellikle kırbaç :mrgreen:
     
  11. __Thieves__

    __Thieves__ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    saol kanka gusel paylasım Wink
     
  12. Rahatsizim

    Rahatsizim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    523
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    başka bişe daha var ama :mrgreen: :mrgreen:
     
  13. Lord_Adiemus

    Lord_Adiemus Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güzel olmuş
     
  14. iCe_diVe

    iCe_diVe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.540
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Eskişehir
    +1
     
  15. AmiP

    AmiP Old School olduser rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bakırköy Ataköy High School
    valla güzel olmuş ellerine sağlık extraokk
     
  16. addIcFb

    addIcFb Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.376
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Okul