1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Kaçırılan 8 Asker ViDeOLaRı


  1. _EvilAngel_

    _EvilAngel_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    619
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tarim Basin ^^
    [flash=425,350]http://www.youtube.com/v/OLcDyJxi-_0[/flash]


    [flash=425,350]http://www.youtube.com/v/MjNCg5t8iyc[/flash]



    Yazıkk Exclamation Exclamation
     
  2. LaNCeLoT

    LaNCeLoT Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    268
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Pc
    Şehir:
    Amed
    Diyicek Hiç bi Lafım Yok! Bakın 20 Asker Şehit Verdik Diyor Asker Arkadaşımız.. Ya tv'ler Ne Diyor? En FazLa 12 DiyorLar. ALLAH biLir Bizden Daha NeLer sakLıyorLardır.. ALLAH biLir..

    Yazık Harbiden Yazık Exclamation
     
  3. DaWixed

    DaWixed   nowayout rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler tmm içlerinde mutlaka köstebek vardır bu 8 kişinin fakat bunların cogunu zorla konuşturuyorlar.
    Hepsi aynı şeylerimi söyler yaa?
     
  4. JimCarrey

    JimCarrey Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.088
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    silkroad uzmanı.
    Şehir:
    Nerde müzik, eğlence,çılgınlık orda ben =)
    hadi lan şerefsizler bu insanları tehtit ettirerek söleettiriyolar bunları silahla hiç bir yere varılamıyacağını sölüyolar.Anladılar artık köşeye sıkıştıklarını şerefsizler bunları o insanlara zorla sölettiriyolar p*zev*nkl*r Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
     
  5. haso10

    haso10 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    213
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Erdek
    Aynen sana katılıyorum o.ç ler anladılar artık ..otlerinin sıkıstıgını barıs ıstıyolar onlar bu ulkeden temızlenene kadar savasılacak baska yolu yoq askerlerımıze allahtan yardım diliyorum...
     
  6. _EvilAngel_

    _EvilAngel_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    619
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tarim Basin ^^
    İster tehdit etsnler ister zorla söyletsinler Onlar TURK askeri..Gerekrse ölürler gerekirse bnde ölürüm Exclamation Orda silahı agzıma soksalar o lafları etmezdim Idea Idea Exclamation
     
  7. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    ne olursa olsun savaşılacak artık en iisi de o olur bence
     
  8. Purebred

    Purebred Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X:1586 Y:381
    şerefsiz herifler hem silahla çözülecek iş değildir dediriyolar askerimize hem de silah zoruyla söletiyolar Evil or Very Mad uzmanın ses tonundan belli bi kere zorla söylediği Exclamation ''gayet iyiyiz ve gayet rahatız'' bölümüne dikkat çekiyorum.
     
  9. fenasii

    fenasii Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    296
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    istanbul
    bunlar türk askeri falan diil arkadaslar hiç tvleri takip etmiyomusunuz bitane devlet görevlisi cıkıp diyormu askerimizi geri almak için çalısmalara basladık.. hiç bi girişim yok hiç bi ugras yok genelkurmay kayıp askerlerin yakınları için ciddi bi msj bile yayınlamadı.. hatta bu kacırılan 8 askerin catısma sırasında tek bir kursun bile sıkmadıgı konusuluyo.. eger bu kacırılan askerlerin hangi sehirlerden olduguna bakarsanız bu iddaların gercek olabileceginide anlarsınız.. herseyden öte bir türk askerini esir almak bu kadar kolay degildir.. 12 askerin öldügü yerde bunlar tek bir cizik bile almamıs görüntülerde gözüküyo..
     
  10. LaNCeLoT

    LaNCeLoT Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    268
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Pc
    Şehir:
    Amed

    :) :) :) Ne Diyim Sana Ne SöyLüyim??? Sen Neye Dayanarak BunLarı Diyorsun??? Neye ???
    Sen Nesin Kimsin??? Görende CUMHURBAŞKANI Sanıcak Seni!!! MemLeketLerine Bakın Diyor Ne oLdukLarı anLaşıLır... Sen kafana Bak Önce !!! Kafana Bi Ayar Ver. Ne Tip bi İnsansın Sen Ya anLamış deiLim! Nede OLsa Senin Anan Baban Feryat Etmiyor! Sen BöyLe Rahat Konuşuyorsun Yok biLmem onLar Esir FeLan DeiL Diyorsun.. Koçumm ONLAR ESİR ESİR!!! OnLarı Kurtarmak İçinde GizLi DavranıLması Lazım, DevLetin Ve Medyanın!!! İyi vaLLa Medya Diyicekki AskerLeri Şu Dağda oLduğunu BeLirLerdi ORDU.. Birazdan AskerLer KurtuLucak EsirLikten Çıkıcak.. ÖyLemi Demesi Lazım.. Saçma Sapan Konuşma.. BiLgin Neyse Ona Göre Davran! KENDİNİ AŞMA! En Çokta Şu keLimeye TakıLdım.. NereLi oLdukLarına Bakta AnLarsın ne OldukLarı.. Ne Demek İstediğini anLadım Zaten.. Bende Sana Diyorumkii LAF YAPMA İCRAAT YAP İCRAAT!!!

    Bebe Seni Evil or Very Mad
     
  11. RollsRoyce

    RollsRoyce   rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    ayrımcılık yapma hangi sehırlerden olduguna bakarsanız ne demek istiyosun Evil or Very Mad
     
  12. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Fatma tatile çıkınca bu videoların bir anlamı kalmayacak bunlar fasa fiso kimse orda yoktu ne olduğunu bilemeyiz.. Wink
     
  13. JimCarrey

    JimCarrey Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.088
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    silkroad uzmanı.
    Şehir:
    Nerde müzik, eğlence,çılgınlık orda ben =)
    silahı azına sokup sıksalar gene i fazla acı çekmeden ölürsün ama onlar işkence yapıyolardır.öldürmüyolardır.bence Mad Crying or Very sad Neutral
     
  14. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    up +
    Bir uzman çavuş bu lafları edemez lafları söylerken sağa sola bakıo dikkatinizi çekerim... Bnm babam emekli kıdemli astsby. bir uzman çavuş bu lafları söylemez... Tam olarak ne olduğunu bilmiyoruz.. az kaldı ya sabır..
     
  15. Wrestler

    Wrestler Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben onları dıcek soz bulmuyorum ınsallah kafalarına meteor tası duser amin.
     
  16. Wrestler

    Wrestler Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben onları dıcek soz bulmuyorum ınsallah kafalarına meteor tası duser amin.
     
  17. Wrestler

    Wrestler Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben onları dıcek soz bulmuyorum ınsallah kafalarına meteor tası duser amin.
     
  18. _EvilAngel_

    _EvilAngel_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    619
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tarim Basin ^^
    Edit le lütfen Forumu her kitleden kullanan var extraokk
     
  19. RollsRoyce

    RollsRoyce   rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    askerler serbest
     
  20. _EvilAngel_

    _EvilAngel_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    619
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tarim Basin ^^
    evet