1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Jüpiter caveden görüntüler ™


  1. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce
    Jupiter caveden göründtüler

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Yunodan Magiç shiled bile cıktı :D

    [​IMG]

    Tam benlik :D

    [​IMG]
     
  2. ProbIem

    ProbIem Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Argos-Hotan FW.
    waay super bir kaç sorum olucak içeride sbot çalışıyormu 2. tek başına yapıyosun zor oluyomu ?
     
  3. The Black

    The Black Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.968
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    usta harbi efsanesin :buddha:
     
  4. KeepinGS

    KeepinGS Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    18 Ekim 2010
    Mesajlar:
    795
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence event bıtmeden o destructionları topla bas +10 legend ( sanki normal ıteme +5 basmak gıbı bısey seklınde soledıgımı hıssetım. ) tebrikler :wink1:
     
  5. Kivi

    Kivi Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    staffına,beyin sarsıntıları geçirerek boşaldım desem o.O
     
  6. xlorxlarge

    xlorxlarge Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    C# C++
    Skillerin full maxmı onlardanda ss alsak ?
     
  7. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    Mbotla gidiyom kendisi trace atıyo 1 wiz ben kesıyom mobsları 2 wiz yanımda getiriyom uniqlerde onlarda vuruyo zor oluyo ama beles bi şey olmaz :S ™
     
  8. cosec

    cosec Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Şubat 2011
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Adam Npc beyler
    Grocery Trader
     
  9. Phantoso

    Phantoso Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.417
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar
    Çok güzel resimler Başarıların devamını dilerim hacım
     
  10. _TasBebek_

    _TasBebek_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    163
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    DurdugumYer
    düzceli kardeşim bişey sorucam stafında kilit işareti var o ne anlama geliyo
     
  11. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    item kiltleme stafımı kiltledim ama bota start deyince clerıcğı takıp buf basmıyo ama ben kendı elımde buf basabılıyom mecbur kılıtı kaldırdım bu sorunu cozmelerı lazım
     
  12. WaTCHMaN

    WaTCHMaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez
    sbot kullanıyorsan eğer bu sorunu çözdüler öyle yazıyor forumda ?
     
  13. _TasBebek_

    _TasBebek_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    163
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    DurdugumYer
    jupiter cavedeki uniqlere giden olmuyomu senden başka ? pt ile giden olmuyomu
     
  14. Rebellen

    Rebellen Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2010
    Mesajlar:
    4.024
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    summer4: :buddha: :buddha:
     
  15. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    ooo ana baba günü orası herkez düşürmek için orda ™
     
  16. ScinLy

    ScinLy Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    42
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Oraya Girmek için 110+ olmak mı gerekiyor?
     
  17. Polgara

    Polgara Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    537
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Eğlenmeyi bilen eğleniyor ^^
     
  18. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gökhan bende de 8 tane 111 char var 3 wiz 1 warlock 1 warrior 1 cleric 2 bard bu şekilde bende gidip düşürebilirmiyim arkadasımda var 2 kişi idare edebilirmiyiz yada 3 kişi.
     
  19. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    girebilirsin 111 lik caveye ama orda pek düşmüyo
     
  20. ColdHeart

    ColdHeart Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kaçlık caveye girmemiz lazım :)