1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

joymax sitesi düzeltidimi


  1. EvoLuTioN

    EvoLuTioN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar joymax sitesi düzeltildimi bi cvp verin
     
  2. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    düzeltildi die acıklama yapılmıstı ama ne kadar dogru bilemicem extraokk
     
  3. Bumble

    Bumble Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    153
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayarcii
    Şehir:
    Dead or Alive
    bozukmuyduki düzeltisin Wink
     
  4. EvoLuTioN

    EvoLuTioN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şifre deiştiricem de korkuyor rum hacklenir diye char
     
  5. EvoLuTioN

    EvoLuTioN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    lütfen daha çok cevap verin
     
  6. K_751

    K_751 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    deiş deiş sorun yok kalmadı
     
  7. EvoLuTioN

    EvoLuTioN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ok teşekkür ederim
     
  8. HeLL_SpY

    HeLL_SpY Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Master~Coder~Desing
    Şehir:
    €xTRaßooß
    eet bozuk dediği heralde silkroad sitesinin hacklenmesinden bahsediyo arkadaş bende bilmiyorum Confused