1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Jangan cavede 2x88lvl uniq buglama ^^ baska bi yerde yok


  1. rapugur

    rapugur Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]


    photoshop degildir... makara: makara: makara: makara:
     
  2. hamaya

    hamaya Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Jangan Cave de Unique buglamak bizim işimiz zaten :starving:
     
  3. hamaya

    hamaya Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Jangan Cave de Unique buglamak bizim işimiz zaten :starving:
     
  4. Black Rain

    Black Rain Aileden rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.698
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    85 Ligi biliyorum da bunu yapamiyorum bir turlu. Nasil oluyor paylasirsaniz cok tesekkur ederim. ^^ :kalp:
     
  5. SuS3

    SuS3 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale
    aynı odada 2 uniq oluyormu anlamadm :/
     
  6. rapugur

    rapugur Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    88 lvl unique ve 90 lvl unique eger bugdan cikarsa oyun otomatikman kesilmis olarak sayiyo ve 60 dk. sonra bi unique daha cikiyo
    bende bi baktim 88 dolaniyo kesiyim barii bi baktim bug yerinde bi tane daha var ikisini ayni anda bugladim ark. yardim ediyodum yoksa o lvl de jangan cavede kasilanlar eziktir ksroda ^^
     
  7. rapugur

    rapugur Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    jangan cavede her uniquenin bugu var [​IMG]
    eski bi foto ins. isine yarar
     
  8. darkblade

    darkblade Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ksroda nasıl 103 oldun yaf
     
  9. rapugur

    rapugur Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    suan 105 ım ^^
     
  10. SuS3

    SuS3 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale
    şaka yapıyorsun demi sen kasmadın o carı ? :D
     
  11. rapugur

    rapugur Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ksro da bot yok elle kasiyoruz ve full exp ptlerde kasiyoruz
    inanmayan arkadaslar gelip kendileri gorsun tabii botla kasmaya alisanlara zor geliyo bu durum ayri mesele :sfff:
     
  12. hamaya

    hamaya Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ksro da char kasmak kolay tabi bunun için sabır ve emek lazım. Bot kullanımının olmaması bence oyuna ayrı bir zevk katıyor. BiLGe_KhaN 8 ayda charı 105 lvl yaptı şuan char 100 lvl ff 105 farmına başladı. Ben oyuna 1,5 ay kadar ara vermiştim yoksa şuan benim charım da 90+ falandı şuan 85 lvl da charım. Ben de 3 ayda 81 lvl yaptım gelmek isteyenlere kapımız herzaman açıktır :dance: BiLGe_KhaN ve HaMaYa ya oyun içinde pm atabilirsiniz. Şuan farm char kastığım için lvl atlayamıyorum farm charımda da 100k sp oldu hedef 700k falan zaten gerisi gelio :beer:
     
  13. The Black

    The Black Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.968
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    aranıza alırsanız gelebilirim 8O :dance:
     
  14. hamaya

    hamaya Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dediğim gibi herkese kapımız açık buyur gel bekleriz oyun içinde BiLGe_KhaN ya da HaMaYa ya pm atman yeterli :nod:
     
  15. The Black

    The Black Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.968
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    oyunu simdi indiriyorum :) hangi server olduğunu yazarmısın ?
     
  16. hamaya

    hamaya Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ksro guild kısmından bakabilirsin orada hem guild tanıtımını hemde server ı yazmıştım :thumbsup:
     
  17. The Black

    The Black Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.968
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    tşk. iyi geceler : :kalp:
     
  18. rapugur

    rapugur Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    resim koydum
     
  19. rapugur

    rapugur Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [성인] 비친틴 server bu hacim