1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

item copy

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. HeNDiCaP

    HeNDiCaP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci ^^
    Şehir:
    Anahita River ^^
    item kopyalama diye bisey varmıs nasıl?
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Eskiden Vardı .

    Eskidende Pek Bir İşe Yaramıyordu . Kullanamıyordun , Birisine Veremiyordun Returna Basınca Gidiyordu...
     
  3. HeNDiCaP

    HeNDiCaP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci ^^
    Şehir:
    Anahita River ^^
    nasıl yapıyoduk?
     
  4. sLy_FoX

    sLy_FoX Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    394
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    stalll yöntemi ile anltırı ama uzun iş .. hem kazıklamak amaçlı kullanıyosun karşıdaki oyunu bilmiyosa bi güzel kazıklıyodun ben hiç kimseye yapmadım fakat guildimdekilere nasıl yapıldıgını anlattım we gösterdim :lol: nese uraşma boş iş boşş
     
  5. HeNDiCaP

    HeNDiCaP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci ^^
    Şehir:
    Anahita River ^^
    ben denemicem zaten arkadaş rica etti ögren dedi bende ögrenmeye calışıyorum :))
     
  6. CaRTMaNN

    CaRTMaNN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.417
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    amele
    Bir kaç arkadaşı bu yöntemle hacklemişlerdi. Oyuna çıkıp girince siliniyormuş herhalde kopyalanan item, çıkmadan satmışlar, elinde patladı...
     
  7. _CaPtaiN_

    _CaPtaiN_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    844
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Beklemede
    Bir anlatsanız, psro da işe yarayabilir extraokk
     
  8. _HaNNiBaL_

    _HaNNiBaL_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    RoC Mountain
    İtem kopyalanıyo ama bi işşe yaramıyo ama çok kişiyi kazıkladım Cool
     
  9. efkan

    efkan Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hala bu olay varsa annatırsan seviniriz yani :)
     
  10. dralbert

    dralbert Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    BENCE İNSANLARIN EMEĞİNİ ÇALMAYIN BU OYUNDA BİRİLERİNİN BİŞEYİNİ ÇALMAK O İNSANIN HER HANGİBİR EŞYASINI ÇALMAKLA AYNI BENCE HIRSIZLIKĞIN ADINI KAZIKLAMAK DİYE İFADE ETMEYE ÇALIŞMAYIN AKILLI OLUN DERİM BEN VE YAŞASIN DÜRÜSTLÜK KAHROLSUN KÖTÜLÜK....
     
  11. _HaNNiBaL_

    _HaNNiBaL_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    RoC Mountain

    Kopyalama olayı bi işe yaramıyo ama bu taktikle milleti kazıklaya bilirsin extraokk


    İstiyon anlatırım
     
  12. BlackMarshall

    BlackMarshall Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.190
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslararası Lojistik-Kargo
    Anlatsana bi :lol:
     
  13. Infinity

    Infinity Buralıyım rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.526
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    bencede anlatırsan seviniriz .
     
  14. efkan

    efkan Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    istiyom anlat yani: )
     
  15. Roland Deschain

    Roland Deschain Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Gilead
    o olay kalktı diye biliyorum... yanlış mıyım?? Rolling Eyes
     
  16. asi_kral_95

    asi_kral_95 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    108
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar az önce kazıklanıyordum cavurun biri taravından sos copy yazdı open stal dedi bende küfür ayzcaktım ayop olur yazmadım biri anlatsın su item copy i bali konu boşuna açılmasın :lol:
     
  17. Baha i

    Baha i Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
    bir dişi bir erkek char buluyoruz..
    ikiside aynı silahı tasımak üzere

    sonrası malum :lol:
    samanlık seyran oluyo ve itemler kopyalanıyo :lol::D:D:D:D:D :lolmuch: :lolmuch:
     
  18. Morwena

    Morwena Buralıyım rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler Silkroad Online 'de item copy gibi hileler yoktur .
    Topic kilit.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.