1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

İstek


  1. SoFToucH

    SoFToucH Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    535
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tuvalet
    SBS sonuçlarına göre hediye verilmesi beni gayet memnun ederdi makara:
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    ilginç bir istek makara:
     
  3. SoFToucH

    SoFToucH Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    535
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tuvalet
    Öyledir xD .Peki olumlu olumsuz herangi bir şey ?
     
  4. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Aklıma ilk gelen, neden bizden istiyorsunuz ki :lol: Gidin anne - babanızdan isteyin :mrgreen:
     
  5. SoFToucH

    SoFToucH Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    535
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tuvalet
    Onlar anlamıyo çar build falan xD Alıştık ayrıca kaliteye 8)
     
  6. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    hediye olarak 10post kazandınız :mrgreen:
     
  7. SoFToucH

    SoFToucH Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    535
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tuvalet
    xD onu kasarım 2 dakikada ama olabilir xP
     
  8. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    sbs'de iyi puan alıp, güzel yerlerde okumak sizin için bütün hediyelerden daha kıymetli olucaktır zaten.. ama extra size, 4 ortalı harita metod ve fabercastell kalem, silgi, uç hediye edebilir. sbs'deki başarınızdan dolayı... :p
     
  9. SoFToucH

    SoFToucH Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    535
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tuvalet
    Olsn alsında bişey xD
     
  10. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    :muck:
     
  11. Josephine

    Josephine Aileden rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.018
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Sakarya
    Ohuyom ben yağu :mrgreen:
     
  12. SoFToucH

    SoFToucH Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    535
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tuvalet
    Okan abi olumlu yada olumsuz bişey söyle yahu :D veya pm cevap ver ya lütfen xD
     
  13. Inception

    Inception Aileden rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :lol:
     
  14. LoveForLife

    LoveForLife Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bir Kulaç Daha Atsam Karadayım...
    LYS sınavını kazananlarada hediye var mı :D