1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

İstek....


  1. kicker16

    kicker16 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ECsroda görev felan yapamıyorum görevler ???????? işareti full media pk 2 ile alakalı herhalde düzgün bi media pk 2 si olan varsa link koyarsa iyi olur tşkler şimdiden :starving:
     
  2. ALLeqRo

    ALLeqRo Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım ondan değil eer loader ile giriorsan ondan english patch kaldırsanda yine aynı bendede oluyor:) eer görev yapmak istiyorsan launcerdan gir
     
  3. kicker16

    kicker16 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Loader kullanmıyom launcherdan giriyorum No dc kullanıyorum
     
  4. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    "Quest texts not added."

    Ecsro.net sitesindeki resmi açıklamalarda belirtilmiştir.

    Not:pk2 edit yapmak yasaktır zaten pk2 editor-extractor çalışmıyor xvi32 ile yapacak kimse de yoktur. resmi sitede link verilene kadar böyle devam etmek zorundayız.