1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

işte pokemon diyaloglarııı :D komikk


  1. burakk

    burakk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SiNoP
    Seni seçtim pikaçuuuu
    pikacu: pika pika
    -Pikaçuu elektirk saldırısııı
    pikacu: ebenin ki .. ulan her önümüze gelene ne saldırıyon gel teyze gel ben seni karşıdan karşıya geçirim

    -Seni seçtim pikacuuu
    balbazar: lan ash mına koim senin biz pokemon değil miyiz lan, bi kere de beni seç,ulan görürsün sen çıkmıcan bi daha toptan

    -Seni seçtimmm pikacuuu
    pikacu: çıkmıyorum ulan
    -lan çıksana şu toptan
    pikacu: çıkan poke topu gibi olsun
    -Senin gibi pokemonu ben

    -Seni seççem pikacuuuu
    pikacu: ee napiyim yani seçiceksen seç hazırlanıyım mı antreman mı yapiyim mk seç lan seçte bi seni komaya sokucam zaten

    -Seni seçtim balbazarr yaprak saldırısııı
    +o ne lan öğretmedin bana o saldırıyı usta
    -Ulan yaprak atıcan 2-3 tane mk
    +olmaz atamam öretmedin
    -Balbazar şu topa girsene sen geri yoksa sokucam o poketopunu bi yerine
    +Olmaz poketopuna girmeyi de öretmedin bana
    -Pikacuu seni seçtimmm.. Balbazarınn azına sççç
    +Lannnn ashh mına koimm

    -Seni seçtim çükacuuu
    +O kim lan hangimiz çıkıcaz toptan
    *çükü büyük olan çıksın beyler

    -seni seçtimmm ciglipafff şarkınla uyut şunlarıı
    ciglipaf: Hobaa .. Karşında superstarr yaşat beniii karşında superstarr hisset benii
    +tey teyyy
    -ciglipaf lan nabıyon
    ciglipaf: yurovisyona gircem usta ben . karşında superstarrr
    -bi sktir lan nerde o eski pokemonlar
     
  2. Dampyre

    Dampyre Buralıyım rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Neptune..!
    bu süper
     
  3. last_knight

    last_knight Old School olduser rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa tribünü ...
    guzelmıs sagol
     
  4. Morwena

    Morwena Buralıyım rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    harbiden çok super ya koptum :mrgreen:
     
  5. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    -seni seçtimmm ciglipafff şarkınla uyut şunlarıı
    ciglipaf: Hobaa .. Karşında superstarr yaşat beniii karşında superstarr hisset benii
    +tey teyyy
    -ciglipaf lan nabıyon
    ciglipaf: yurovisyona gircem usta ben . karşında superstarrr
    -bi sktir lan nerde o eski pokemonlar

    Bende Bunu Çok Beğendim :lol:
     
  6. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    :lolmuch: :mrgreen: :lolmuch:
     
  7. burakk

    burakk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SiNoP
    saolunn
     
  8. UrbanChaos

    UrbanChaos Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    388
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya.
    Guzeldi Hepsi Guzel eline Saglık
     
  9. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    ewet ya o cok iyi
     
  10. ZikywaL

    ZikywaL Old School olduser rank8

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.057
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    ÖğReNcİ
    Şehir:
    HeLL
    süper orası süper en güzel yeri extraokk
     
  11. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    çükacu zuahahaha bak bu çok iyiymiş walla :lolmuch: :mrgreen:
     
  12. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  13. Caprice

    Caprice Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5.039
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    <Zuahah mükemmeller eline sağlık extraokk extraokk
     
  14. burakk

    burakk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SiNoP
    saoLun saoLun bende çükacu ya bi de balbazarın azına sıcmaya (!) koptum :lolmuch:
     
  15. osman459445

    osman459445 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    379
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    guzelmıs ya :lol: saol
     
  16. _alpoza_

    _alpoza_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    650
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A(12345,12345)
  17. burakk

    burakk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SiNoP
    teşekkürler
     
  18. Jigsaw

    Jigsaw Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Close enough to cut your throat...
    lol 2-3 yaprak atcan da koptum ben zuhaha.
     
  19. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia

    herhalde herkes aynı yere koptu bende oraya koptum yerlerdeyim gülmekten
     
  20. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Hepsi manyak koptum yawf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: