1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

isro bot pet sorunu!!!!!!! aciLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL


  1. witness21

    witness21 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaa benım hayvan hersei alıo ama normal pet settıng de other item kapalı nasil düzeltirim yaa acil yardm
     
  2. TanerUNER

    TanerUNER   rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    aynı sorun bende de var duzeltemedım bı turlu
     
  3. witness21

    witness21 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bunu bılen bı admın vea bı kısı baksa süper olcak Pet yazio toplama diom hepsini işaretliom ama hala topluo lütfen acil yardmmm
     
  4. TanerUNER

    TanerUNER   rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    soyle yap kardes sadece kendı ıtemlerını toplat ekipman ve gold u ısaretle bole ıdare et yenı versıyon cıkana kadar ne yaptıysam olmuyo cave de yapıo sorunu dısarda yapmıyo bug bu galıba
     
  5. Spa

    Spa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Serbest :)
    Şehir:
    41 nolu plakayı gördüğün yer ^^
    Botun Filter Kısmına PEt eklemişler ve Herşeyi Topluyor Gözüküyor. TOplatmak iStemedigin item yada çöpü Search Kısmından Ara ve Pet Kısmındaki Don't Pick Yada Toplama Seçeneğini Seç toplamayacaktır :wink1:
     
  6. witness21

    witness21 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saoll oldu tsk ederm
     
  7. yalniz.kurt19

    yalniz.kurt19 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynı sorun bende de var SRO_BOT kullanıyorum pet filtre ayarlarından bi ayar çektim süper oldu valla sende dene
     
  8. Time4Todie

    Time4Todie Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    232
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    not: ayarı yaptıkdan sonra filterde save edit veya düzenlemeyi kaydet i tıklamayı unutmayın. aksi takdirde yaptıgın işlem kayıt olmuyabılır :)