1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

İlk isteğim


  1. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    biliyonuz avrupa çin var bir sürü kişi avrupaya başladı janganı bir ara in cin top oynuyodu 1 günde 21 lwl avrupa charı yaptım ve snirden bıraktım master lwle göre kıyafet giyiyosun bir saçmalık farm yapsan ezikolucan kötü bir durum (benim görüşüm)tam anlamıyla anti avrupalıyım şimdi isteyime geleyim üyeleri 3 gruba bölelim avrupalılar ,çinliler ,tarafsızlar die nasıl bir fikir bilmiyom anket düzenlene bilir belki ??
     
  2. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    bende anti avrupayım öncelikle söyleyeyim...
    15 sn de bir pot basma,dedigin gibi mastery lvl e göre kıyafet hızlı ölüm ve saçmalıkları oyundan dahi soğuttu
    isteğine bir yorum yapmayacagım şimdilik bir düşündem yok Confused
     
  3. Lloody

    Lloody Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim Warlock var sarıyo ya öyle demeyin :mrgreen: AmA şu sıralar Nuker kasmak istemiyorumda değil.. :mrgreen:
     
  4. Dark_Lord_

    Dark_Lord_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Thief Town
    Ben artık daha fazla forumda grup oluşturulmasını istemiyorum açıkçası.Heryer farklı renkteki üyelerle doluyor sonra :lol: Zaten su an bile bi sürü grup var başka gruplar açmaya gerek yok diye düşünüyorum.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    baslıga koptummm
    :lol:

    sanki ilk istegim bu orta istegim şu bide son istek gelcek gibi oldu :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch:
     
  6. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    ben ilk başda anti çin dim wizard kastım 45 lw den sonra sürekli ölmeye basladı sinirlendim kervan cektim yattım pvp yaptım 10 lw düşük herif tek çekti bot kullandım giant ve party mosterlardan dolayı yattı 15 sn kuralı ayrı bi berbatttı zaten ölüyodum farm yapıp kıyafet giymesem hepten ölücem bu gibi durumları göze alark charı soydum blader açtım şimdi 35 lw lim 3.4 k can var güzelde vuruyo ve mutluyum en büyük çin

    anti europan sinsigirl Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
     
  7. LoKoTe

    LoKoTe Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben sapına kadar cinliyim 48 lvl glavie yi ile 50 lvl avralıya tek attm vallhi lol :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch:
     
  8. mavi_

    mavi_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    829
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    ne bılIm a.g. kayboldum !
    ELazığlı bende eu fazla sevmedım ama kotuy degıller gucluler adamlar bı phy defans basıo 150 bu ne ya delı edecekler adamı abartmöıslar... popcorn
     
  9. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou
    bende wızard actım lwl 33 tu scorpıonlar 45 vurmasına ragmen pot ıcememkten yatıodu sacma sapan bı chardı ya ama delı dehset cakıo orası ayrı !!! zaten eu charlar sadece 8lı pt ıl kasılır 4-5 arkadas bırlesceksınız bı clerıc olacak dıerlerıde wızard zart zurt ole kasacaksınz yoksa hayatta kasılmaz o char!!! aynen cok fena soguttu benı oyundna lwl 27de chajkı kesıodm htungholara gıdıom pat yatıodu zaten heryerde 8lı pt var pt monster cıkıo abooo o zaman bıde 2 tane geldımı basına meftaa!!! wızardı bıraktırcak olay ıse evden cıkıodm bota bıraktım bıkratıgımda ex 30du lwlım 33 tu eve geldım lwl 32ydım ex 98dı Evil or Very Mad Evil or Very Mad
     
  10. BlackLighT

    BlackLighT Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Status:GhosT
    avrupadan bi rogue-dagger bide cleric iş yapar Wink
     
  11. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    +1

    warrior robe gıyerse belki

    + warlock u unutmayalım adam akıllı bırının olunde olum makınası olabılır
    Exclamation