1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

İlk adım


  1. xfire

    xfire Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    157
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    bakın Exp de geliyor :) Bi save olsa
    sremu da ark ile ss :)
     
  2. Rookie

    Rookie Old School olduser rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Alanya/Antalya
    ya senn svrb dosyasını yollada beraber deneyellim bide headbang2ft9
     
  3. EndoRewa

    EndoRewa Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    628
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hakket güzellllll ilerlemee warrrr :lol: dewaminii bekliyoruzzzz
     
  4. xfire

    xfire Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    157
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    devamını sremu yapımcıları yapsın bugları temizlesin :)
     
  5. kadironur

    kadironur Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    basarılar :lol:
     
  6. kingbaba

    kingbaba Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    21 Ekim 2007
    Mesajlar:
    171
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    way harbı gusel hee ılerleme gozle gorulur şekılde olmuş..
    pekı canaavr var mı beyler yoksa sadece 2 nız mı varsınız oyunda
     
  7. Erroneous

    Erroneous Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SilkroadMax
    tebrikler resimi anlatım yapta biraz arkdaşlarla oynayalım
     
  8. xfire

    xfire Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    157
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saol da oyunda buglar var bazı şeyleri yapınca atıyor. eğer clearscreen fixlerse :) tam pklık server olur :lol:

    canavarda ekliyebiliyoz :) Exp harekette ediyor D:
     
  9. Rookie

    Rookie Old School olduser rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Alanya/Antalya
    kanka senn kendi svrb ni up lasana bu foruma.. hmm hmm
     
  10. thedark

    thedark Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    433
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Private Silkroad
    bende bunu yapmak istesem nasıl yapacam kendim Gm olucam ama ark ile aynı landayız zaten yapmak için ne yapmalıyım ?
     
  11. xfire

    xfire Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    157
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    forumda bi ark vermiş dosyaları :)
     
  12. xfire

    xfire Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    157
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    GÜNCELLEME

    BUGS FIXED

    ATILAN ITEM ALINIYOR

    NEW ACCESS

    LEVEL OYUN İÇİNDE ATLATILA BİLİYOR :lol: [KOMUT]