1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

İlan-ı Aşk


  1. xienne

    xienne Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ne sordun hacım ??
    Arkadaşlar uzun zamandır bir kızı seviyorum kız oldukça yakınımda fakat ona açılamıyorum aslında duygularımı kolayca söylerim ama onun karşıssında saçmalıyorum ona bi site yapıp oraya kendim hazırladığım bi video sonrasında çıkma teklifi edicem lütfen bi arkadaş yardım edebilirmi bu güzel kardeşine =)
     
  2. angela

    angela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.318
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    böyle konular çok açıldı google arat bulursun buna benzer ...
     
  3. Zeratul

    Zeratul Aileden rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.094
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    †ualle† .
    google e gerek yok biz bir aileyiz elimizden geleni yaparız :thumbsup: . bu site yapıp video ile çıkma teklifi etme olayı pek tutmaz kız medeni cesaretinin olmadığını düşünüp senden iğrenebilir veyahut ne kdr romantik deyip boynuna atlar :P benim fikrimi sorarsan başbaşa kaldığınızda romantik bir ortam oluşturup ondan hoşlandığını söylemendir :detective:
     
  4. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Kendin ol yeter. Gerek yok site açmaya, video yapmaya...
     
  5. RollsRoyce

    RollsRoyce   rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    İnşl birlikte olursunuz ama şimdi zamanı değil 14 Şubat geçsin malüm kriz var :mrgreen: :twisted:
     
  6. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    güzel fikir zamanında çoğu şeyi bende site ile yapıyordum şiddetle tavsiye ederim güzel cici bir site yazı bile olsa yeterli ^^
     
  7. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Abi merak ettim sen askerliği yaptın mı?
     
  8. Zeratul

    Zeratul Aileden rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.094
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    †ualle† .
    :buddha: :headbang:
     
  9. Presence

    Presence Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    snn işin kolay yakınsında biz yakın olmadımız kıza çıkma teklifi ekmek için uraşıoruz
     
  10. xienne

    xienne Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ne sordun hacım ??
    ya arkadaşlar ben şu an 8. sınıfım o kız yan sınıfta (kolej de okuyorum az hava yapıyım hem :)) bizim sınıflardan erkeklerin coğu buna çıkma teklif etti kabul etmedi liseler den de eden var ayreten ben duygularımı yuzune karşıda soylerim fkt okulda dedikodu fln çıkıyo gizli saklı yapmak istiyorum bide onun eski sevgilisi vardı belalı ama çocuğun tipi ne diyim pff anlayın çok p.ktan onla çıktıysa neden benle çıkmasın hee bide o eski sevgili si duyarsa gömerler beni o ayrı ben site yapmakta kararlıyım içine de bi video yapıp koyucam işte onun fotoalrı fln planım bu (yılan hikayesine dödü :S )
     
  11. ChrsNYC

    ChrsNYC Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    umdan sana ne :D
    internetten sakat derim ben :roll:
     
  12. xienne

    xienne Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ne sordun hacım ??
    ya hacım kız çok çok çooooo..k güzel ne kişiler teklif etti ona bende az değilim tabide =)
    şöyle bişi var o kız şu an kimseyle çıkmıyor tüm çevresini tanıyorum çok yakışıklı bi çocuk var aşırı yakışıklı hatta ama o benimkiyle çıkmaz çünkü kankam (kankam diye demiyorum dunyada en yakışıklı erkekler sırasında ilk 1000 e girmessse bülent ersoyun izinden gidicem :) ) internet konusuna gelince bence en iyisi o yuzune çk teklif edilde izlesin sonra gider yuzune de soylerim sorun değil :wink1:
     
  13. Baha i

    Baha i Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
     
  14. xienne

    xienne Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ne sordun hacım ??
    ne sakatı yaw :S
     
  15. SymbioN

    SymbioN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2007
    Mesajlar:
    705
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Senin kendine güveninin olmadığını düşünücek. Bizlere güven ve yüz yüze söyle (:
     
  16. xienne

    xienne Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ne sordun hacım ??
    ya izlesin sonra yüzüne de gidip söliyecem
     
  17. xienne

    xienne Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ne sordun hacım ??
    ee hadi site kurmama kim yardım edicekk?
     
  18. xienne

    xienne Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ne sordun hacım ??
    hadi o 100 kişi bakmış hadi bişi yazın bana tecrübeli ve güvenilir biri lazım lütfen seviyorum arkadaşlar bişi ifade etmiyomu :(
     
  19. Rhea

    Rhea Buralıyım rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.498
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye
    Xienne kızın çevresini tanıyormuşun sevgilisi olmadığını biliyorsun cesaretinin olması gerek ben de bir kızı seviyorum çok güzel fakat medeni cesaretimi toplayamamın tek nedeni ya sevgilisi varsa ona açılınca karşısında nasıl durarım...
    Herneyse site mite salla bunları bir an önce açılmaya bak.
     
  20. xienne

    xienne Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ne sordun hacım ??
    bide şu sorun var eski çıktığım kızın kankası :S