1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

İBOT HATA: CAN'T CREATE FİLE TRANSFER MANAGER!


  1. efeturgut

    efeturgut Yeni üye rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar 1 gün boyunca nerdeyse bu hata ile ilgili arama yaptım ama hiç bit yerde yanıt bulamadım bunun sebebi nedir 10 kere indirdim ama değişen birşey olmadı yardımcı olursanız sevinirim!
    http://img148.imageshack.us/img148/381/bothata.png
     
  2. Stw

    Stw Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Ocak 2011
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Fifa 11
    salı update geldi patch yapmadıysan alabilirsin bu hatayı
     
  3. efeturgut

    efeturgut Yeni üye rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok oyuna normal clienttan girebiliyorum ama ibot ile denediğim zaman bu hata geliyo sitesinden son sürümüde indirdim ama değişen birşey olmadı
     
  4. MixDeaN

    MixDeaN Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    Silkroadı'ı Ve Botu Tekrar Kur :)
     
  5. efeturgut

    efeturgut Yeni üye rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mecburen onuda yaptım şuan bilgisyara format attım disk sürücüsü arızalıydı şuan yüklüyor umarım olur
     
  6. efeturgut

    efeturgut Yeni üye rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya şimdide run client diyorum client çıkıyor sürekli dc veriyor
     
  7. efeturgut

    efeturgut Yeni üye rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bide normal clienttan girmeye çalışıncada sürekli "connection to the server has ended" yazısı çıkıyor uptade yapmama rağmen böyle bir sorun yoktu bilgisayara format atmadan önce attıktan sonra yükledim güncelleştirmelerini yaptı ama şimdi ilk açarken hep hata veriyor 2 kere fln evet diyince start yazısı geliyo ama kapatıp tekrar bastığım zaman illaki o yazı çıkıyo silip yeniden kurdum ama değişen birşey olmadı sebebi nedir ki ibottata login to server yazısının çıkmamaması yani clientın sürekli dc vermesinin sebebide büyük ihtimal bu sanırım bu connection hatasını nasıl kaldırabilirim yardımlarınızı bekliyorum
     
  8. efeturgut

    efeturgut Yeni üye rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bi şekilde düzeldi kasılıyo char şuan :) ama belli olmaz gene olabilir
     
  9. Lukreto

    Lukreto Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    3 Kasım 2009
    Mesajlar:
    326
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :-)
    efeturgut nasıl duzelltın
     
  10. efeturgut

    efeturgut Yeni üye rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende bilmiyorum sıkıldım denemekten gece 1.30 civarı belkş olr diye girdim bota oldu :)