1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

I Love Sbot v2


  1. odesca

    odesca Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sbotla Harikalar Yaratmaya Devam xD
    [ İlk Konu : viewtopic.php?f=13&t=110649]

    Yine Toplamışım Elixirleri :D
    [​IMG]
    Ve Sonuç yine %100 başarı :D
    [​IMG]


    Önemli Not = Sakın kendi itemlerinizde denemeyin farklı bi build in itemlerinde tutuyo :oldie: :oldie: :oldie: :beer:
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    tekte +5 tebrikler ^^
     
  3. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Bi ben yapamadım şunu :?
    +4 oluyo gidiyo hep ağlıcam :D
     
  4. Judas

    Judas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Home
    Bende şuana kadar basamadım hiç...Zaten bana pek bi heycan vermiyor öle kendim basında daha bi atraksiyon oluyor heycan :D
     
  5. AnG3L_K_S

    AnG3L_K_S Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    314
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AnG3L_K_S
  6. DukeNukem

    DukeNukem Aileden rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.291
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Aynı kaderi paylaşıyoruz :| :lol:
     
  7. Faraway

    Faraway Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Hades
    helal olsun be ^^
     
  8. CriminaL*

    CriminaL* Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bir Bilsem ...
    Bu Bot Adeleti Kaldırıyor .

    1. Media Pk2
    2.Sbot

    Sen Kullanmazmısın Deseniz, Kullanırımda Herkez Kendi İşini Kendi Görmesi Gerek.
     
  9. CriminaL*

    CriminaL* Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bir Bilsem ...
    Bu Arada Hayırlı Olur inş :beer:
     
  10. Sniker

    Sniker Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +9 taktikçimiz böylelerine mi kaldı pehhhhh :mrgreen:
     
  11. odesca

    odesca Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Media neysede sbot u böyle düşünmüyorum sen galiba alamadın sbot u kapandı alamıyosun sinirini çıkarıyosun :sfff:
     
  12. Romeo.

    Romeo. Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.799
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Flower of Life
    Şehir:
    S.Agustin/Madrid
    +5 :D
     
  13. CriminaL*

    CriminaL* Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bir Bilsem ...
    xD
     
  14. WiId_DRAGON

    WiId_DRAGON Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    115
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dandık flan 1 ıtem alın +dırek +7ye ayarlayın +7 mı oldu 2 luck return sade bı meka +9a ayarlayın +9 :D tabi sakın +11 denemeyın +10 oluyo +11de yanıyo ben bılıyom :D
     
  15. Exa

    Exa Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    852
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    h.o
     
  16. Exa

    Exa Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    852
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tebrikler helal olsun^^