1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

Hybird Duel Weapon Yapılandırması(Chinese)


  1. ilker98

    ilker98 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    317
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Kız Kulesi Karşısı
    Öncelikle bu yapılandırma bana ait değil..Mercuryde böle bir Char. gördüm ve çok hoşuma gitti..Sizinle paylaşmak İstedim..Bu charı gördükten sonra Gerçekten Sro Yetenek işi diyorum..Çünkü adamda öyle bir el hızlığı warki gerçekten yetenek işi..Şahsen ben Yapamam..Charın saldırı şekli şöyle ilk önce flying stone smash yani bicheonun ilk sklinin son serisi Arrow Daha sonra yere düşür batır skili Arrow Yalnız adam yere 2 li batırmanın son wuruşunu spearla yapıo :mrgreen: Arrow Sonra lighting nukesi Arrow Soul spear + ghost spear yada sadece ghost spear ve Sağlam bi strcinin 21.000 küsür canını emmiş oluyor... Wink
    Arrow Char yapılandırması 10 int 1 str şeklinde olduğunu söyledi..Fakat siz 7int 1 str yada 5 int 1 str de Deneyebilirsiniz..Bence en İyisi 7 int 1 str olur..
    Arrow İtem seçimi Prodector'du..bencede en iyi böle olur..Ve itemlerinizdeki İnt ve Strden Sadece 5 Eksiği Oldunu Söyledi..Yani İtemlerimizdeki int Str bluesi Çok önemli ..+4 Setle bile ölümsüz olabilirsiniz Exclamation
    Skiller ;
    Bicheon
    [​IMG]

    Heuksal
    [​IMG]

    Cold
    [​IMG]

    Lighting
    [​IMG]


    Arrow Ewt..Cok Skill Point Ve 2 weapon 1 shield isteyen Bu Yapılandırma Biraz Meşakatli Olabilir..Ama kesinlikle Pişman Olmayacağınızı Düşünüyorum..
    Not:El Hızlılığı Olmayan Kasmasın Idea :mrgreen:
    Saygılarımla...
     
  2. MakmeN

    MakmeN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.797
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ei guzelde 90 capte nolcak bu yapilandirma ?????????????
     
  3. ilker98

    ilker98 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    317
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Kız Kulesi Karşısı
    Coldu 30'a Çekersin :mrgreen:
     
  4. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    kardesim baslıgı gordum bunu yazmak icin girdim.Bu 90'da yatar.Hicbiseyi geri cekemzsin.Hadi cektin 100'de yatar.
     
  5. ebri

    ebri Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    795
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Where am I?
    yani hadi 90ı 1 sekilde kurtardın 100de hayatta olmaz :) dual wep senn gosterdigin gibi 80 de ama asıl kral oldugu zaman 70ti :lol:
    devir light cold hueksal/bicheon saf kan int weya int agırlıklı melez devri :lol: :lolmuch:
     
  6. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    PvP de bunla ne halt edecez sorması ayıp :lol: bunla hiçbişi olmaz Bow-spear yada Bow-Sword mantıklıda bunla bol bol silah değiştirir vururuz ne gerek var
     
  7. ilker98

    ilker98 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    317
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Kız Kulesi Karşısı
    Bilmiyorum..Adam aslında Coldu zaten kullanmıodu snow shield yAda defans büyüsünü basmıyodu bile Yani coldun olmaması Fazla bişey değiştirmez..Zaten yere indir batır Soul spear ghost spear gibi rakibinizi bloke etcek çok fazla Skiliniz war kahvekeyfi
     
  8. ilker98

    ilker98 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    317
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Kız Kulesi Karşısı
    Kusura Bakma ama hayatımda duyduğum en saçma yapılandırma hiç bow-spear yada bow-sword olurmu yahu detective
     
  9. NighTwaLkeR

    NighTwaLkeR Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.968
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Go To HeLL!
    yapılandırma nuker charda fire eklenmemesi bakımdan cok guzel olmus fakat arkdslarında dedgı gıbı soyle bır sey var 90!! (gelmedi gitti :mrgreen: ) bence light ve cold maxlansın heuksalda hp avantajından dolayı maxlansın bicheon 50 veya 40 ta bırak kahvekeyfi