1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Hunterlik Parası


  1. Mumya

    Mumya Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    885
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Ya arkadaşlar ben bilmiyorum ama arkadaşlarım hunterlik arttığı zmn ondan para alabiliyormuşuz benim paraya ihtiyacım var ve hunterlikte bayaı bi exp var onu paraya nasıl çevirecem?
     
  2. Cobalt

    Cobalt Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.506
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    X:-3776 Y:1013
    o para işi misal biri kervan çekiyo yol boyunca onu korudun çıkan thiefleri öldürdün sonra o koruduğun adam malları tslim ederken yannda durursan hm hunterliğin artar hemde para gelir
     
  3. drotalion

    drotalion Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.053
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    T0xit haklı. Hunterlıkta fazla ex yok bence. İlla para diyorsan Trader. Sonuçta tarih boyunca tücca, polisten daha zengin olmuştur :D
     
  4. Mumya

    Mumya Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    885
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    o para işi için ptnin itemli olması gerekmio mu:)

    Neyse ya ben ayrı bi şey sanıyordum.

    Vee bence traderlik zevkli deil.. Ya thief olcan ya da hunter. Hunter'in Karizması yeter bee :D
     
  5. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Hunter guild agent'a gidin, orada this weeks reward gibi bi seçenek olması gerek. Oraya tıkladığınızda bu haftalık ne kadar para kazandığınız yazar. Onaylarsanız para sizin olur.
     
  6. Mumya

    Mumya Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    885
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    A.T.P ve enciso süpersiniz ya çok paraya ihtiyacım vardı alıyorum az sonra paraları sağolunn :) bicheonu 60 tane 0 a indiriyorum ne güzel:)
     
  7. kaanbalcı94

    kaanbalcı94 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    113
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ewt Bende Öyle bişe duymustum para kazanılabiliyomuş ama traderlıkdaydı galiba... :lol:
     
  8. Dracula_

    Dracula_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    270
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    istanbul/eyüp
    Arkadaşınızla veya biriyle kervan çekin o trader olsun siz hunter yaklaşık 2 3 kez 5* çekin 2 3 lvl olun hunter lvliniz 1 hfta sonra hunter ciden 1.5 2m (en az) alırsınız