1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Hotan Fortress War ile Gelecek Olan Yenilikler


  1. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Hotan Fortress War ile Gelecek Olan Yenilikler



    1) Kale Savaşları artık daha sorunsuz olacak.
    2) Storage genişletme item'i gelecek.
    3) Yeni Glacial Dress gelecek.
    4) Kış Event'ı başlayacak.
     
  2. BaSoryong

    BaSoryong Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrençi :)
    güzel olucak gıbı sağol okan abı :muck:
     
  3. Quattro

    Quattro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround
    Yeni bölüm hayırlı olsun server ekliyeceğine serverları genişletseler bu savaşlar daha iyi olcak.
     
  4. theamras

    theamras Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yeni bölüm hayırlı olsun server ekliyeceğine serverları genişletseler bu savaşlar daha iyi olcak.[/quote]

    :popcorn: :starving: :buddha:
     
  5. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.923
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Attacking right midfielder
    ne kadar genişletirlerse o kadar cok para botu cıkar fark edecekmi ki ?
     
  6. Finnox

    Finnox Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Kasım 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Süper olucak..
     
  7. Nina Ricci

    Nina Ricci   exlmanager rank8

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.361
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Bölüm Hayırlı Olsun.
     
  8. Narsist

    Narsist Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ProfesyoneL öğreNci
    Şehir:
    C:\KaLbim\SevgiLimin Yanı
    Saol Okan abi, inş. bu savaşlarda check olma işi çözülür
     
  9. ImmorTaLGoD

    ImmorTaLGoD Old School olduser rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    8.394
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yazı bekliyorum Hellios 'un havasını almak için :P
     
  10. MeraclituS

    MeraclituS Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    578
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Şehir:
    Kocaeli
    storage genisletme itemi hakkinda bilgi plssssss
     
  11. Gullugullugil

    Gullugullugil Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.073
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Silkle alınan bir item :P
     
  12. MeraclituS

    MeraclituS Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    578
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Şehir:
    Kocaeli
    30 slot ekliyor.kac silk olur acaba bide 1 aylik mi olucak
     
  13. BaphometH

    BaphometH Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    storage genişletme süresiz item arkadaşlar 250 silk bilginize
    bu arada yein ftw kurallarından haberdar olan varmı ??
     
  14. BLacKMinD

    BLacKMinD Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ah bi bilsem
    Guzelmis
     
  15. BLacKMinD

    BLacKMinD Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ah bi bilsem
    Stroge itemi kaç silk ?
     
  16. BLacKMinD

    BLacKMinD Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ah bi bilsem
    Stroge itemi kaç silk ?
     
  17. BLacKMinD

    BLacKMinD Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ah bi bilsem
    Stroge itemi kaç silk ?
     
  18. BLacKMinD

    BLacKMinD Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ah bi bilsem
    Stroge itemi kaç silk ?
     
  19. BLacKMinD

    BLacKMinD Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ah bi bilsem
    Stroge itemi kaç silk ?
     
  20. BLacKMinD

    BLacKMinD Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ah bi bilsem
    Stroge itemi kaç silk ?