1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

hocam neden kilitledin konuyu


  1. GooD_D3wiL

    GooD_D3wiL Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    909
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Şurada burada güçlü adımlarla dolaşmaktansa doğru
    User: Hocam açtığım konuyu kilitlemişsin ya
    Forum yöneticisi: ee
    User: Bizim bir arkadaş içerde kalmış, üstüne kilitlemissin konuyu, bi aç da çıkıversin ehue
    Forum yöneticisi: Banned !

    Forum yoneticisi: Arkadaşım bu konu daha önce açılmıştı !
    User: Konu çok fazla rağbet görünce bi tanede biz açalım dedik hacı
    Forum yöneticisi: Banned!

    User: Haci program isteklerimizi buradamı yapıyoruz.
    Forum yöneticisi: evet
    User: O zaman sıradaki program sevipde kavuşamayanlara gitsin ehueh
    Forum yöneticisi: Banned !

    User: Bir zamanlar hor görüp de banladığın ,onbaşı ama gururlu bir user vardı ya
    Forum yöneticisi: ee ?
    User: Yok yani abi banı artik kaldır da foruma girelim diyiciydim

    User: Abi forum yöneticisi forumda ne yapar?
    Forum yöneticisi: Yanlış yere açılmış konulari taşır, kurallara aykırı mesajlari siler vs..
    User: Getir götür isleri yani, hani ofislerde çalısan ofisboylar gibi , baska bir deyisle forumboy da diyebilir miyiz?
    Forum yöneticisi: Banned !

    User: Haci bizim bi arkadas foruma üye oluyor. Hani kayıt olurken referans yazılan bir bölüm var ya
    Forum yöneticisi: ee?
    User: Oraya belediye meclisinde encümen üyesi olan dayımın ismini yazsam olur mu diye soruyor
    Forum yöneticisi: jilet verin lan banaaaa!!!!
     
  2. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    muahaha bu süper:D