1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

hmm...


  1. CoNsTaN

    CoNsTaN Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    50
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Softmod'un diğer botlardaki gibi kendine ait serverı vardır. Diğer botlardan farkı sm.txt dosyasındaki Kendi İD ve Password'u ile servera bağlanıyor.

    Yani olayın kısaca anlatımı şu :
    Olay sro_client.exe Dosyasi içinde bitiyor.. sro_client.exe dosyasında Bağlanılacak server İP adresleri girilmiş ve 2. bir hamle olarak buda Softmod'la ilişkilendirilmiş.

    1- sro_client.exe dosyasında İP adreslerini ve softmod ilişkilendirilmelerini bulabilirlerse olayı çözeceklerdir..
    2- sro_client.exe dosyasındaki bu kodlarla oynama yapıldıktan sonra bu İP numarası Localhost'a yönlendirilir ve sahte bir server kurulursa SROBOT Kırılmış olacaktır.. ve böylelikle softmod'da kendi server'ina bağlanmadığı için büyük ihtimalle şifreli girişte kırılmış olacak ve Softmod multi client ve softmod zoom yani anlıyacağınız softmod'un bütün özellikleri çalışmış olacaktır..

    sizce bunu yapmak mümkünmüdür.
     
  2. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    konu başlığın çok saçma Razz
     
  3. CoNsTaN

    CoNsTaN Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    50
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ewt baslık biraz saçma ama olsun yazcak bişi bulamadım bende hmm yazdım
     
  4. muammer66

    muammer66 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    254
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    tekniker
    Şehir:
    AutoCAD 2008
    bence mantıklı gözüküyor bunu yapmak için epey uğraş gerektiriyor bence gene yazlım uzmanları bilir :mrgreen:
     
  5. paffendorf

    paffendorf Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    216
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ***=P0S€İD0N=***
    hiçbişey anlamadım ve başlık ultra saçma
     
  6. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    hmm nedir? düzgün bi baslık yaparsan bakılma oranı artar bide bu dedigin zaten yapılıyor die biliyorum..
     
  7. RollsRoyce

    RollsRoyce   rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    yapsalar çoktan yapmışlardı
     
  8. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    başlığı daha belirleyici yaparsan sevinirim Wink
     
  9. Jigsaw

    Jigsaw Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Close enough to cut your throat...
    Doğru düşünce.. extraokk
     
  10. _AvRiL_

    _AvRiL_   nowayout rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.484
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    onu dusunup yapana kadar 4$ ver rahatına bak
     
  11. BeBeT0

    BeBeT0 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Server:Sparta LvL: 8x Full Str Bowman, Server:Pri
    Konu Kilit