BaSoryong

Buralıyım
Kayıt
17 Temmuz 2008
Mesajlar
3.181
Beğeniler
0
- Resim Silinmiş.

Operatör değiştirdi. Vaad edilen kontörleri alamadı. Adamın intikamı acı oldu.

Çanakkale'nin Bayramiç ilçesinde emekli orman mühendisi 56 yaşındaki Mehmet Uğur Tabakoğlu, televizyon reklamında vaat edilen hediye konuşma dakikaları görüp GSM operatörünü değiştirdi. Ancak hediye dakikalar hattına yüklenmeyince Tabakoğlu, GSM operatörünü şikayet etti. Çanakkaleli tüketicinin başvurusunu dikkate alan Reklam Kurulu, şirkete para cezası verip reklamını da yayından kaldırdı.

Emekli olduktan sonra Bayramiç'te bilgisayar mağazası açan Mehmet Uğur Tabakoğlu, geçen temmuz ayında televizyonda gördüğü 'Numarasını taşıyan herkese her yöne bedava 1500 dakika' reklamı üzerine cep telefonu hattının operatörünü değiştirme kararı aldı. Tabakoğlu, reklamı veren GSM operatörüne geçti, ancak reklamda söylendiği gibi 6 ay boyunca toplam 1500 dakika hediye dakika hattına yüklenmeyince bunun nedenini sordu.

ÖNCE OPERATÖRÜ UYARDI

Olumlu bir cevap alamayan Tabakoğlu, bu kez elektronik postayla durumu GSM operatörünün merkezine bildirdi. Kendisine durumun incelemeye alındığı söylenince beklemeye başladı. Bu arada eline ulaşan iki faturada da dakika hediyelerin bildirisini göremeyen Tabakoğlu, yeniden müşteri hizmetlerini arayıp faturaların düzeltilmesini istedi. Faturaların doğru olduğu, değişiklik yapılamayacağı ve hat değişiminde 'Cep Özel' tarifesi seçildiğinden dolayı hediye dakika kampanyasından yararlanamadığı kendisine söylenince Tabakoğlu, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne şikayette bulundu.

OPERATÖRE 134 BİN LİRA CEZA


Bakanlığa bağlı Reklam Kurulu'nun 15 Aralık 2009 tarihinde gerçekleşen toplantısında görüşülen şikayetinde Mehmet Uğur Tabakoğlu haklı bulunurken, GSM operatörüne 134 bin 400 lira para cezası verildi ve reklam da durduruldu.

Haklı olduğunu kanıtladığı için yüzü gülen Tabakoğlu, "GSM operatörünün reklamını cazip görerek hattımı bu operatöre taşıdım. Ancak, beklediğim gibi hediye 1500 dakika hattıma yüklenmedi. Gelen faturalarda bu indirimi görmeyince, ilk önce müşteri hizmetlerini aradım. Faturaların düzeltilmesini istedim. Ancak beni 2 aydan fazla oyaladılar ve durumu düzeltmediler. Ne faturaları değiştirdiler, ne de dakika hediye verdiler. Haber7'nin haberine göre, Ben de Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne şikayette bulundum. Yapılan görüşme sonucunda hak yerini buldu. Kurum cezayı aldı. Tüketiciyi kandırmasınlar" diye konuştu.​
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Yukarı Alt