1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Harbiden bitti mi bu oyun?


  1. mirachetzz

    mirachetzz Yeni üye rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yanlış hatırlamıyosam 4 yıl öncesine kadar oynuyordum ve bugun kuzenim hangi oyundu bi oyun vardı bota mı ne salıyodun dedi birden içim cız etti ve bu boş yaz günlerinde yeniden başlasam mı diye düşündüm ve direk bu foruma geldim fakat içim karardı en son atılan mesajlar ta 3 5 ay önceden.Şimdi ne yapıcam ben bi akıl verin kalabalık zevkli bi private server varsa ve arkadaş lazımsa gelicem bide bot olsun olmazsa olmazım pc başındayken saatlerce oyunu izlediğimi bilirm botta :D
     
  2. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.570
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Official Sro bitti diyebiliriz. Ama private serverlar arasından zevkli bişey bulursan devam edebilirsin. Ben de yıllardır oynamiyorum ama bir private servera başlamayı düşünüyorum.

    [ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  3. tenpanter

    tenpanter Old School olduser rank8

    Kayıt:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.319
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Hayallerim neredeyse, ben oradayım.
    Sro bitmiş.

    [ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  4. CezaAlp

    CezaAlp Old School olduser rank8

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    52
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Ders Başı !!!

    Envanter:

    Büyük hevesle ERYX sro yu indirdim 1500kişi online, ulan açtım charı 10lv oldum sildim , sıkıldım artık srodan be benim için bitti silkroad
     
  5. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.747
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    Oynamak için bir sebep yok ki, eskiden güzel arkadaşlıklar için oynuyordum şimdi o bile yok.
     
  6. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Joymax'ın gözünü iyice para bürümesi , her hafta sonu server açması ve bir türlü gold botları oyundan atamaması zaten oyuncuları bıktırmıştı.Ondan sonra private serverlar çıktı ve gold botlardan sıkılan bütün insanlar oraya yöneldi haklı olarak.Bu yüzden oyun artık private serverlarda oynanıyor , nedense bu durum da joymax'a hiç batmıyor gibi.Ne bir yerlerde reklamları var , ne de serverları kapatmak için uğraşıyor...
     
  7. NoMoreLove

    NoMoreLove   exlmanager rank8

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.689
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Ankara
    Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi

    Joymax şu an Digimon Masters'dan kırdı parayı. ^^
     
  8. mirachetzz

    mirachetzz Yeni üye rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bildiğiniz bi private yok mu sağlam