1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Hangi Tablet Ne İşe Yarar?


  1. destiny

    destiny Aileden rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  2. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arama yaptım , uygun sonuç bulamadım .. Eğer siz bulursanız link atın , gerekeni yapayım ..
     
  3. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    ellerine sağlık

    en sonuna jasonwalker yazarken yazıyı yeşil yassaydın daha iyi olurdu bence
     
  4. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok ya böle kalsın . gözümü alıyo sonra :lol:
     
  5. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    Jason Bi Sorucam Yerimi Bilmiyorum Ama İtemlere Hp Mp 400 Ekliyolar Ya O Nasıl Oluyor Hp Tableti Bende Basıyom 10 Hp den Fazlasını Daha Görmek Nasip Olmadı :mrgreen:
     
  6. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    saol bilmediklerimde vardı arsına çok yardımcı oldu bu teşekkürler extraokk
     
  7. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla bastıkça çoğalır :mrgreen: bas bas hiç acıma :lol:
     
  8. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    Elementler Sebil Zaten :mrgreen:
     
  9. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    güzel çalışma hatta süper keşke element yapmadan yani tablet yerine direk stone çıksa süper olurdu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: biraz üşengeçimdir ayıptır sölemesi popcorn popcorn
     
  10. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    Aynen Katılıyorum Bu Fikrine :mrgreen: extraokk hmm hmm
     
  11. EFENDYY

    EFENDYY Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    544
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris(Hilton)
    saol güzel paylaşım
     
  12. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    Çok teşekkürler artık bilerek basmış olcam :mrgreen:
     
  13. SONBAHAR

    SONBAHAR Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bilgin için teşekürler bide tabletler nasıl stoneye çevirilir nasıl basılır onlarıda gostersen sahane olur çünkü daha buları bilmeyenler var
     
  14. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Eve gelip bassın bide :lolmuch:
     
  15. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    çok teşekkürler bitanem harika yapmışsın ellerine sağlık bir de keşke bunu ps de tek sayfa yapsaydın daha tatlı ve çalınması bir o kadar imkansız olurdu boydan boya extraloob.com yazısı ile :lolmuch: :santa: mucX

    gönlün hangisini istersen bu da çok güzel olmuş.
     
  16. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ok abi öle yapayım o zaman . şu an meşgulum ancak yarın hazırlayabilirim :)
    teşekkür ederim ayrıca :)
     
  17. Risk

    Risk Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    207
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Güzel paylaşım...
     
  18. alper15

    alper15 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    240
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    bi sorum var. Gales die bir tablet düşüo mavi renkli o ne işe yarıyor?
     
  19. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    stone yaparsan hızlı koşmana yarıyor.
     
  20. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    eline saglık hacım harika bi çalısma basarılarının devamını bekliyoruz extraloob ailesi olarak extrabeer