1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Hangi internete geçiyim ?


  1. exotic

    exotic Buralıyım rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler hafta içi bir gün taşınıcam ve taşındığım yere hangi interneti bağlantıcağımda karar kılamadım, fiberoktif düşünüyorumda gidiceğim yerde fiberoktif kablo döşelimi bilmiyorum ttnet vardı şu an oturduğum yerde lakin habire net gidiyo charlar dc oluyo vb. vb. 8gb vardı burda ttnette artık sıktı ttnet.
    şöyle bana önerebiliceğiniz neler var bi görelim ?
     
  2. Whisk

    Whisk Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.893
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Kocaeli
    TTNet istemiyorsan doping olabilir. Hem fiyatı daha uygun.
     
  3. exotic

    exotic Buralıyım rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hmmm evet onuda görmüştüm araştırıcam.
    Başka örnekler bekliyorum...
     
  4. BaSoryong

    BaSoryong Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrençi :)
    uydu net ^^^^
     
  5. exotic

    exotic Buralıyım rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Uydunet aşırı pahalı :( lakin telefona gerek olmaması benim açımdan makul :)