1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

hagisini acayım karar veremedim


  1. cagatay1279

    cagatay1279 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cleric 40 ta skill var manyq ama onunda sorun hp nin %95 doluyken atabiliyo okculara karşı güçsüz oluyo
    magenin defans problemi var süper yapmak istersem de çok zahmet istiyo

    okcunun damagesi az warriorlar yavas vuruyo kafayı yicem hangisi ancayim Allah rızası için bi fikir verin
     
  2. CaN_KsK

    CaN_KsK Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay
    Warlo Wink c Muhtesem Atacak Saglam Kalkan
     
  3. TheMyth_

    TheMyth_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    neapacağını söylüyorum iyi dinle.... geliyor... hazırmısın....
    china 4ever :lolmuch:
    uzun lafın kısası chinli char açıcaksn Wink
     
  4. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    hiç ugraşmıcan açıcan fire blader kasıcan :lol:
     
  5. GriffinHeart

    GriffinHeart Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    711
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ExL
    boşuna avrp kasmayın.CHİNA her zaman öndedir lvl 38 daggerm vardı 38 lvlstr bladenincanını gıdım bıraktım pot basamadıgıman yatıım:D
     
  6. dwil

    dwil Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    595
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    sende hep kötü yönlerini yazmısn warrıor yavs vuruo ama nuekr kadr güzlü vuuro :lol: rogue bir skili var attck attıro kırmzı yanan canvarları cok raht kesiyorsun.... tek sorun 15snde bir pot basması o olmasa en azından 10olsa tam süper olacak
     
  7. Dark_Lord_

    Dark_Lord_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Thief Town
    Yav adam EU'dan hangisini açayım diyor siz CH'den açın diyorsunuz :lol:
    EU'dan açacaksan cleric-wizard-warlock üçlüsündn birini seç derim Wink
     
  8. MertCan

    MertCan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    thief
    Şehir:
    Taklamakan
    chinden vazgeçme derim
     
  9. Ronin

    Ronin Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.618
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Grafik Tasarım
    Şehir:
    Ev Gibisi Yok :)
    Two Handed Sword...
     
  10. Alavigne

    Alavigne Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Oynamasını bıldıkten sonra kasmasını bildikten sonra ınanın ki butun karakterler guzel bilen birinden...Avrupada Dager Chınede Glave her zaman.. buda espırısı..
     
  11. karasirius

    karasirius Yeni üye rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bowmanın üstüne çar tanımam Wink
     
  12. boo

    boo Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hakkaten illa china demisiniz xD belki adamin 80 lvl china si var europe tan char acmak istio.... veya ole bisi
    her charin ii yonleri kotu yonleri var bunnari solemekten dilimde tuy bitti ^^
    mesela wizardin atak deli gibi defansi kotu
    warlockun defansi biraz daha fazla ama atagi biraz dah az

    bu sekil yani cogu denk gibi bisi zevk meselesi biraz da
     
  13. MakmeN

    MakmeN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.797
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ac bi dagger kes tum wizardlari invis ol git adamin arkasina sonra adami tana taget alamaz hale gtr sonra zaten tek kombo gg oluo wizzard asiri eziik bi car bence su an 26 lik dager carla 28 likwizardi cakiom o beni teke cekemio ben onu cekiom sakin wizard acma ama sakin ylan olursun
     
  14. Dampyre

    Dampyre Buralıyım rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Neptune..!
    warlock Wink
     
  15. oguzucarer

    oguzucarer Yeni üye rank8

    Kayıt:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    warrior aç bnçe çünü defans sağlam 40 lvl dan sonrada itçilere inmiyosun sikill geliyo.)
     
  16. nmeforce

    nmeforce Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ne acıyım derken ne gibi bi sonuc elde etmek istediginide belirtirsen daha güzel olur aslında...Mesela tek takılıyım pvplerde istedigime kafa tutayım dersen baska takıma yardımcı olayım dersen baska hızlı kasayım hemen sp farm takılıyım dersen baska build önerilir sana =)
     
  17. joe15

    joe15 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler