1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Hagi mi ? Alex mi ?


  1. BurakK*

    BurakK* Buralıyım rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.225
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sözlük (:
    Evet Sizce Haci mi ? Alex mi ?
     
  2. Prada

    Prada   rank8

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne
    6Sli hagi fenerli alex der fener galatasaray diye anket açmanla aynı şey 8)
     
  3. BurakK*

    BurakK* Buralıyım rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.225
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sözlük (:
    Beşiktaş'lının nedir ? :lol:
     
  4. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.991
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Hagi :P
     
  5. Prada

    Prada   rank8

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne
    8tasli zaten 6S nin yamağı olur hep :P
     
  6. Intensify

    Intensify   olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.344
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    36
    Alex 8)
    haginin zamanındaki futbolda 2-3 saniyede olsa düşünebiliyordun.şimdi top ayağına gelmeden ne yapacağını bilmek zorundasın
     
  7. MrCrossover

    MrCrossover Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles
    Alex hic fena degil fakat Haci Turkiye'ye gelmis en iyi oyuncudur. Bunun tartismasi olamaz
     
  8. Prada

    Prada   rank8

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne

    Hangi açıdan en iyi oyuncu? Kariyer açısından diyorsan Anelka Hagiyi katlıyor kariyerde.. Istatistik diyorsanda Alex doluyor Hagiye..
     
  9. Intensify

    Intensify   olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.344
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    36
    üstünlüğümüz her yerde 8)
     
  10. MrCrossover

    MrCrossover Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles
    Bende fenerbahceliyim fakat istatik olarak soylemiyorum hacinin yaptigi efsaneler unutulmazdi.
     
  11. Prada

    Prada   rank8

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne
    Hagi ne yaptı ki? hayatında 2 kupa var biri UEFA diğeri super kupa bu kupaları adam yerine koyan yok dünyada bizim için buyuk sadece.. Başka bir kupası yok bu adamın. Hayatında oynadığı 2 buyuk kulup var real ile barca 2 sindende kovulmus barcada 1 realde 2 sezon dayanabilmiş ilk 11 oyuncusu olamamış... Ben değil tarih söylüyor bunları..

    En iyi oyuncu dersen orda dur derim.. Anelka : dunya şampiyonluğu - avrupa şampiyonluğu - Şampiyonlar Ligi kupasıyla geldi Fenere hemde 25 yaşında. Carlosu bu yüzden söylemiyorum yaşlandığı için geldi.
     
  12. BurakK*

    BurakK* Buralıyım rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.225
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sözlük (:
    Açıkcası benim şahsi görüşüm Ribery Haci den daha iyi 8)
     
  13. hellboy1

    hellboy1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2009
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hacı o hagi :P
     
  14. Jaysean

    Jaysean   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.722
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi
    :mrgreen: :mrgreen:
    arkadaşın kafa karışmış kurb.bayramı geliyor hac falan :)
     
  15. Jaysean

    Jaysean   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.722
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi
    :mrgreen: :mrgreen:
    arkadaşın kafa karışmış kurb.bayramı geliyor hac falan :)
     
  16. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.991
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Hagi körlerin diyarına gelmiş bir tek gözlüydü hepsi bu.
     
  17. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    ALEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX sux hagi
     
  18. BurakK*

    BurakK* Buralıyım rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.225
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sözlük (:
    Anket haci diyor 8)
     
  19. JetHomme

    JetHomme Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.689
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Los Angeles
    1.si Haci değil HAGİ.
    2. Olarak Böyle bir anket medyayada yansıdı. Acun yapmıştı(yada sunmuştu) çok saçma bi anket bence. Hagi'nin ne kadar iyi olduğunu tartışmaya gerek yok.

    Ps: Alexin yaptıklarını o PlayStation'da yapar xD
     
  20. hellboy1

    hellboy1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2009
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    3. cusude Ankete Saygi Gostermelisin :beer: Begenmediysen bile saygi goster :!: