1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Granado Espada Online a başladım .MMORPG ciler ulaşın bana .


  1. Herreko

    Herreko Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mart 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Merhaba arkadaşlar .

    Ben çocukluğumdan beri MMORPG oyunlarının neredeyse yarısını denemiş bir insanım . Birçok oyunda yüksek seviyelere ulaşıp sonu gördüm . Türklerin birbirine neler yapabilicekleri konusunda çok şey öğrendim . :D Neyse onu bunu boşverelimde

    Granado Espada Online adında bir oyun var . Çok farklı bir hikayesi 80 e yakın karakter seçeneği var . MCC adında bir sistem geliştirmişler . Multi Char Control yani .
    3 yıl öncede oynuyordum aynı oyunu . Şimdi tekrar başladım bayaha bir sardı. 0 dan başladım . Oyun çok kalabalık . Fakat türk sayısı aşırı az . Bence extraloob ekibi olarak oyuna zehir bir başlangıç yapabiliriz . Oyunu incelersiniz . Pvp si aşırı zevkli ve neredeyse LOL gibi seri :D Skill efektleri efsane denebilir . Ortalama her pc kaldırır oyunu .

    Oyunun sitesi = http://ge.t3fun.com/Home/Home.aspx

    Biraz emek gerektiriyor fakat kalabalık bir tayfa oluşturabilirsek çok zevkli olur . Oyunda Colony savaşı denen bir sistem var . Cidden hoşunuza gidebilir . Neyse Benden bu kadar ilgili olanlar yorum atabilirler .

    Oyun içindeki Nick yani Family Name = Herreko
     
  2. Herreko

    Herreko Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mart 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Yakın zamanda oyun ile ilgili daha net yazılar yazıcam
     
  3. Herreko

    Herreko Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mart 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Günceldir
     
  4. Warmoon

    Warmoon Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.725
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SA xd
    Çok eski bir oyun bu. Exl'de tutacağını sanmıyorum. :D
     
  5. Herreko

    Herreko Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mart 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Eski olduğunu biliyorum fakat ciddi anlamda saran bir oyun .
     
  6. Herreko

    Herreko Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mart 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Oyunda Türkleri buldum . 3 Server birleştirmişler aşırı kalabalık çok güzel bi ortam olmuş