1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Gökhan diyom Goku diyo


  1. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    Artık o kadar cok karsılasıyom ki normal geliyor. Ne zaman biriyle tanışsam ismimi söyleyince gülüyor DragonBall Z diyo orda baş karakterin ismi Goku ordan hemen bi baglantı kuruyolar :D. Gecenlerdede bi alman demişti artık dalacam gavurlara ikide bir goku goku.

    Chat
    :


    [​IMG]
    :lol: :twisted:
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
  3. Mavi Duman

    Mavi Duman Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ara'f
    ne gülüyon top ? ... biraz daha akıllı ol. seni anlamayan birine hakaret etme :wink1:
     
  4. MaPaP4

    MaPaP4 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Kasım 2007
    Mesajlar:
    828
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    62/2= :D
    dua etsin küfür etmemiş :wink1:
     
  5. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
  6. Adith

    Adith Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas
  7. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    :nod:
     
  8. Unforgiven

    Unforgiven Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.605
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  9. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    sanane benim ne diyecegimden babanın oglumu ?
     
  10. Crisis

    Crisis Buralıyım rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.236
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    University
    @Dadas, hayır amcasının oglu :mrgreen:

    forumda sakin olun kimse huysuzluk cıkartmasın :P

    ps:Goku kötü degil aslında :roll: makara: summer6:
     
  11. HnTRue

    HnTRue Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cehennet
    Bu onun hakkı. Onlar bu çocukla dalga geçiyorsa oda istediğini diyebilir. Özgürlük^^ :wink1:
     
  12. Mavi Duman

    Mavi Duman Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ara'f
    bi tane daha.onla dalgami geçiyorlar saniyorsun ? Anca bu kafa var sizde
     
  13. HnTRue

    HnTRue Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cehennet
    Ula çocuk güldürme beni. Onlar benim anlamadıgım dilde gelecek bana lak-lak edicek. Bende yes yes dicem öylemi.
     
  14. Adith

    Adith Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas
    Sakinlesin bakalim biraz.
     
  15. HnTRue

    HnTRue Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cehennet
    Başka yorum yapmam zaten :curtain:
     
  16. Possibilities

    Possibilities Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2010
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :lol:
     
  17. Mavi Duman

    Mavi Duman Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ara'f
    Ula çocuk.Onlar ona anlamadigi dildemi birşey diyor.goku yıllarca devam etmiş Dragon Ball z isimli animenin başrol karakteridir biraz araştir Vay cocuk vay.Zihniyetsiz dengesiz.
     
  18. HnTRue

    HnTRue Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cehennet
    Yorum yapmicam dedim. Ama zor tutuyorum zorlama şansınsını. Sana dengesizin kim olduğunu öğretmem iki cümleye bakar şurda ama susuyorum. :wink1:

    Hadi haklı çıktın :oops: :wink1:
     
  19. Adith

    Adith Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas
    Yorumlarini seviyeli yap ! Kimseye hakaret etme hakkin yoktur.
     
  20. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    @HnTRue
    Haksızsın dostum. Sana orada lak lak etmemiş gayette bilindik bir şey söylemiş eleman sen yabancı birine hakaret edemezsin buna asla ama asla hakkın yok kimsenin kimseye hakaret etmeye hakkı yoktur
    @Mavi Duman
    Kendini kontrol edemiyosun ve ters tavırlar takınıp hakaret ediyosun ve savunduğun şeyin tam zıttını yapıyosun şu an. Haksızsın.