1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

GM Spawned near your position


  1. TrowZeeN

    TrowZeeN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Nevşehir
    [​IMG]

    bu resmi arkadasımdan aldım. stall yaparken farketmiş. ilk gördügünde kendide şaşırmış, hemen bana bildirdi. Resimde GM Riko nun yanımızda spawn ettigini yazıyor sbot. belirtilen kordinata bakmış ama kimse yokmuş. sanırım görünmezdi ve bot gördü ama oyuncular göremiyor.
     
  2. bLoodSuckeR

    bLoodSuckeR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    345
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ouch :D:D Bu gm riko yenimi yaw:D
     
  3. eLempTRa

    eLempTRa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    wowow tmm artık orda takılcam stall charımla belki gorurum gorunmezlei gormeyle :P xD saol paylaşım için
     
  4. ImmorTaLGoD

    ImmorTaLGoD Old School olduser rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    8.394
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Uww bayan GM riko.
    Temizlik yapıyordur Jangana^^
    Bayan eli değmiş bir oyun değil ama :lol:
     
  5. eLempTRa

    eLempTRa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ouz hop bit git loo :D gormedinmi gngwcde riko die bayan gm var :D hop bi yuru git lan xD
     
  6. ImmorTaLGoD

    ImmorTaLGoD Old School olduser rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    8.394
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben ne dedim? :lol:
     
  7. Leet1

    Leet1 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.906
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Koordinatlarıda vermiş keşke gidip ss alsaymış patlama yapardı ^^
     
  8. CrackCocaine

    CrackCocaine Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    656
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Zaten belirtilen koordinata gidince bulamamış kimseyi.
     
  9. Prophecy

    Prophecy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Görünmez olması dogal hatırlarsanız 1-2 gün önce burada bir konu vardı Sro türkiye 1.cisimi ne ordada gm nin chara gırıyo hatta gm görünmez diyo kordinat yazıyo yaratık indiriyo diyolardı xD Bu Gm sanırsam 1 ay öncemi ne atılan bir gm vardı sun depo char yapıyomus petrol krallarına satıyomus onun yerıne geldi sanırım yoksa yanlışmı biliyom :)

    Ps:Cok konustum bılıyom sizle paylaşmak istedim :mrgreen:
     
  10. _MaGiCiNe_

    _MaGiCiNe_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrencİ
    Şehir:
    KonumSuz
    :lol: :dance:
     
  11. NeoSky

    NeoSky Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    69
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    fake olabilir çünkü botta o kısma elle yazı yazabiliorsn tabi arkadaşın kandırmadıysa doğruda olabilr.
     
  12. chipshajen

    chipshajen Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.228
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    haha merak değil mi Gittim o koordinatlara bişi göremedim :) Tabi Doğrumu Gittim Bilmiyorum :P
     
  13. desTibaa `

    desTibaa ` Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bilinmiyor..
    arkadaslar adam zaten gitmis bakmıs kımse yokmus Cunku gmler gorunmez oluor.