1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Gece gündüz 1 credi


  1. erikboy

    erikboy Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    121
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Babadan geçiniyor
    Şehir:
    Frankfurt
    Beyler banada arkadasım dedi istedğin kadar bota bırak sadece 1 credi gidyo dedi ama denemdim artık orasını siz deneyin :lol:

    Once botun tum ayarları yapıldıktan sonra (hersey ama hersey duzeltme sansın olmıyacak)saatın ordaki ısro bot parmagını kapayın bakalım olucak mı ?
     
  2. CaN_KsK

    CaN_KsK Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay
    Arkadasım Pot almaya gittignde almıyor biliyorum gece-gündüz diye tabir edilemez yani Wink
     
  3. Rahatsizim

    Rahatsizim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    523
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok alıyor ama kredi gene gidiyor yani ben denedim geçenlerde.
     
  4. _Tyra_

    _Tyra_ Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ewdeyim
    bunu denemem için önce bot umun olması lazım :mrgreen:
     
  5. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    aynene tbot 4ever
     
  6. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    Ben Denedim Skill flan Alınca Refresh diyince Unkown Olark Gözüküyor Skill.
    Botta Sadece Kasıoyr.
    Towna glince potunu alp Tamir olyor ve bekliyor.
    Ama kredi gitmiyor. Exclamation
     
  7. erikboy

    erikboy Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    121
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Babadan geçiniyor
    Şehir:
    Frankfurt
    mesajı yazdıgım saate bak uykudandır :lol: :lol: neyse bilgiler için sagolun beyler
     
  8. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    daha öncede verilmişti bu konu
    böyle bir şansınız olabilir ama botunuz birisine dalarsa 15 lvl pk olursunuz söyleyeyim Idea
     
  9. erikboy

    erikboy Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    121
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Babadan geçiniyor
    Şehir:
    Frankfurt
    15 lvl mi o.0
     
  10. LostWays

    LostWays Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hyr iyi bakın bn biliyodum bn bu yöntemle kasıyorum zaten oyuna girin srobottan sonra köşedeki parmağı kapatın sonra kasın 1 kontör gidiyo walla gerçek sölüyom inanmayan denesin
     
  11. Peace

    Peace Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    321
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu olay doğrudur ama kesinlikle return atmıcaksınız ve ölmeyeceksiniz bu ikisinden birini yaptığınız zaman bot belli bir süre sonra durur kasma yerindeki işiniz bitince şehire elle götüreceksiniz botu şehirde tekrar start diyeceksiniz potları falan alıp tekrar kasma yerine gider eğer gitmeyen olursa " bu bazı arkadaşlarda olabiliyor" onlar şehir dışında botu çalıştıracaklar..
     
  12. efecn1tr

    efecn1tr Yeni üye rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm arkadaşlar bn efe evet dedıgın dogru 1 credı gııdoyr ama tekrar sehıre ısnlandıktan sorna bot bır daha calısmıyor o yuzden cıkıp tekrar gırmek zorunda kalıyorsunuz bosunadeneyıde vakıt harcamayın heerkse tesekurrler



    Nick:qaddaR__Tr
    LwL:52
    Server:Alexander


    herkese ii kasmalr bol Seal Of Sun lar :lol:
     
  13. hell_ghost

    hell_ghost Yeni üye rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu dedin şık 1.64 botlarında oluyordu oda ne bi retun nede teleport olmalısın yoksa bozuluyor..

    1.64 şu anda calışıyormu bilmiyorum başında durmadın sürece ölün yada teleport oldunu bot calışmaz hale geliyor bol şans
     
  14. LostWays

    LostWays Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1,70 de şehre ruturn atıncada aynen kasmaya dvm ediyo sizsadece parma kapatın yeter
     
  15. tan

    tan Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    818
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    4ever GAME_MASTERS
    parmagı kapattıgında suren gıtmıyo ama bu yen surum botta ısınlandıgı zaman % 80 sehırde takılıyo bısey almıyo cat catlasın arada bı devam edıyo ama cogunlukla duruyo ben denedım
     
  16. eskiya16

    eskiya16 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    EVET BENDE DENEDIM OLUYO COK IYI BOLE BEN BI DAHA BOT ALMAM :d:d:d:
     
  17. yely

    yely Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    126
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    halen öğrenci eskişehir anadolu üniv almanca öğrt.
    Şehir:
    antalya
    return çekincede kasmaya devam ediyor günlerdir o şekilde kasıyor benimki :lolmuch: pot falanda kendi alıyor sehre gelince herşey tıkırında
     
  18. MertCan

    MertCan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    thief
    Şehir:
    Taklamakan
    exitleyince parmağı kredi gitmiyo ama potu bitince retrun basmiyo alışveriş yapmıyo kasma yerina geri gitmiyo eyer sen elenle yaptırırsan çalışır
    çünkü pc başinda olduğum zamanlar bende exitiyorum
     
  19. yely

    yely Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    126
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    halen öğrenci eskişehir anadolu üniv almanca öğrt.
    Şehir:
    antalya
    alla alla bende yapıo herşeyi
     
  20. LostWays

    LostWays Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    serverlar gidene yada dc yiyene kadar böyle kasıyorum geçen bi ara bi hafta kastım serverlar gitti anca çıktım yoksa çıkmayacaktım