1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

gaia da extraloob tartışması çıktı


  1. HellBoys

    HellBoys Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    gaida extralooba küfür etip bütün üyelerine çocuk diolar extraloob karaketrleri hacklior falan diolar sinir oldum çıktım :|
     
  2. Crown

    Crown Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.132
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    En iyisini yapmışın dicem nası gircen bi daha :D

    Chat penceresini kapatsaydın ,moda oldu bu sinir olup çıkmak ,uzaklaşın şu yaşam tarzınızdan :mrgreen:
     
  3. XER0

    XER0   rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Ben goldbotlara kızdım bir çıktım bir daha giremedim :D

    Extraloob'u çekemeyen çook.
     
  4. HellBoys

    HellBoys Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    aslında ben çıkmıycaktım ama mavi pencere çıktı :lol:
     
  5. belgther

    belgther Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    966
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    extraloob'a küfür edenler onu cekemeyen ve de asla onun gibi olamayacak insanlar. o insanlar birakin onun gibi olmayi, tuvalet kagidi bile kullanmayi bilmeyen, hala alti hafutla gezen insanlar. clientte bunlari ignore list'e atin, istedikleri kadar zirlasinlar.
     
  6. RoyalFlush

    RoyalFlush Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    jeofizik mühendisi
    Şehir:
    asthenosphere

    Kesinlikle...
     
  7. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hakkımızda atıp tutanları dinlemekten zevk aldığımı söyleyebilirim. Ne kadar zavallı olduklarını görmek beni eğlendiriyor. Size de tavsiye ederim. :P
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    hiçbir zaman kimseye sataşmadık kimseye global chatten hakaret veya küfür etmedik kötü söz kişiye aittir bırakın ne yapıyorlarsa yapsınlar onlarda bundan mutlu oluyorlardır her zaman derim hastalıklı insanlar her yerde çıkar bunları kabul edeceksiniz.

    Ps : aile terbiyesi almayan hastalıklı insanlar bunlar, kaale almayın...
     
  9. drotalion

    drotalion Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.053
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aman salla, rev6 bile en iyi 3 guild seçmişti, şu anda en iyi 2. guildiz...

    2 salak laf atınca ezik olunmuyor...
     
  10. HellBoys

    HellBoys Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    bende salladım zaten şöle bi 50 silk olsa ben ne yazıcamı biliodum
     
  11. Espio

    Espio Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.873
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    Meyve veren ağaç taşlanır. Hiç bir zaman değişmedi - değişmezde ...
     
  12. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Saturn'de buna benzer bir olay oldu. Bi arkadaşımız extraloob için global atıyordu. Ardından bi dengesiz ccf ile aldığı silklerle extra'ya sövmeye başladı. Yersiz suçlamalar , akla hayale gelmeyecek iftiralar atıyordu. Ezik charıma girip -extra_4eva- globalleri savuşturmaya başladım. Diğer arkadaş qrafy_turq ya da öyle biriymiş siteden. http://www.extraloob.com'u akladık. Canımız çıktı. Sonra böylelerine bırakmayın alanı çünkü en iyisi extraloob diyerek bi topic açtım. Bi mod gelip 20 dk sonra konuyu sildi ...
    İsterdim ki görün etrafımızda ne çok köpek var. Durmadan havlıyorlar. Ama kim olduğunu bilmediğim biri kendi paramla aldığım globaller -silkler- ile siteyi savunmamı hazmedemedi. Üstelik kendisi de sitede mod :S Demekki boşuna abartıyoruz bazen diyorum. O kadar da iyi bir aile değilmiyiz ki ?
     
  13. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Silkroad forumları arası futbol maçı yapalım,kaybedenler bi dhaa konuşmasın.Öfkelerini topa vursunlar :lol: Ne matrak fikirlerim var.
     
  14. Rock'nRolla

    Rock'nRolla Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci H.U.A.L
    Hehehe dün cafeye gittim pacificten bi benden büyük abim var onla oturduk Konuşuyoruz Laf lafı açtı Bi foto görmüştüm sitede o da inanmadı .Dedim girelim http://www.extraloob.com'a göstereyim.Dediki Delimsin O siteye girip charımı kaybetmek istemem dedi Ama Acaba Daha önce hiç bu siteye girdi mi bu ortamı gördümü bilemiycem ben 1 senedir burdayım o kadar pro indirdim.Hala charlarım sapasağlam böyle insanları utandırdğınız için Herkese teşekkür ederim :!:
     
  15. HellBoys

    HellBoys Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci valla
    Şehir:
    vallah doru söliim sürekli pc başında
    ben 2,5 senedir burdayım botumu falan ne varsa hep burdan öğrendin hemde herşeyi sro hakkında bot karakterlet yapılandırmalar çokta sağlam oluor böyle bi site yok diyorum o kadar
     
  16. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
  17. Furina

    Furina Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.598
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    O Tartışmada bizzat 1. şahıs olarak bulundum FarCry ismim bilen bilir.. Lib in iddasını söylemek bile istemiorm ama sölicem.. Bu sitede sadece yönetimin görebildiği bir +18 bölümünün bulunduğunu ve isteyenlere ss atabileceğini söyledi.. Globallerle Okan abiyi hedef alan ağır şeyler sölendi extraloob u savunanlara okanın köpekleri dendi..bunları yapanın hangi siteden olduklarını bildiğinizi düşünüyorum bi aralar herkese reklam ö.m si atan ve şmdide exl ailesini küçük gören zavallı bi site..
     
  18. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Aynı olay Saturn'de de gerçekleşti. qrafy_turq (yanlış yazmış olabilirim) nickli üye ile global yağmurunu elimizden geldiğince savuşturduk. Admine modlara ve üyelere laflar atıldı ve vip adı altında başka şeyler yapıldığı anlatıldı. Bir şekilde susturduk , elimde bu olaya ait ss'ler var. Hiç susmayacak , durmadan taşlayacaklar. Çünkü dedğim gibi ;
    extraloob is no:1 :beer: :thumbsup:
     
  19. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    çok teşekkürler güzellerim biz sizin elinizden birşey asla almayız tek derdimiz dünyada sro üzerine yayınlanmış ne kadar program varsa sizlere sunmaktır buradaki tek görevimizde programların temiz olmasıdır ki bu programların hepsini bizlerde kullanıyoruz 3 yıldır sro oynuyorum hangi program nedir nasıl çalışır bilirim ama hiç soyulmadım hiç hacklenmedim kimseyi de bu kötü duruma düşürmemek için ilk programları biz dener virus sonuclarını yayınlar öyle sizlere sunarız.

    extraloob.com 1 numara oldugu için karalayanlar çıkacaktır biz bunlara hiç aldırış etmedik.
     
  20. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    Çoluk çocuk işte işte gücü iftira bunların çekemiyorlar bizi sitemizden ya ban yada uzaklaştırma almış kişiler bunlar öfkelerini böyle dile getiriyorlar aldırış etmeye gerek yok extraloob'u bilen biliyor