1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

full str blade skill pls


  1. pusat

    pusat Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    90 lvl ım bicheon 90-fire 90 lightning 90 cold 30

    lightning i kapatsam cold u acsam nasıl olur char
     
  2. NighTwaLkeR

    NighTwaLkeR Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.968
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Go To HeLL!
    cok dandık olur..
     
  3. ManlY

    ManlY Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    395
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hiç değişiklik yapma bu şekil gayet iyi.
     
  4. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    bicheon90 fire90 light72 cold48

    ben bunu çok seviorum ^^
     
  5. yaban_gulu

    yaban_gulu Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    90 lvl ım bicheon 90-fire 90 lightning 90 cold 30 dostum bu şekilde çok iyi olmuş zaten bladeci tank'tır,setin iyiyse,kalkanının br'side yüksekse colda ihtiyacın yok 30 lvl coldun snow shield'ı sana yeter,bladecinin hıza ihtiyacı var zaten lightning'in 90 üstüne parry rationda yüksek olacak bu build iyi :wink1:)
     
  6. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Dokunma hiç bu şekilde gayet iyi :thumbsup:
     
  7. asderman

    asderman Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    14 Haziran 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bichenon:90
    Cold:90
    light:48
    Fire:72
    Benim Yapılandırmam Böyle Serverde Kimse Yatıramıyor arkadaslar Imbuem Cold Süper Bi İmbue Kasarken Cok Az Damage Yiyorsunuz PvP de 3 vuruşun birini Kesiyorsunuz.Pill olsada fayda etmiyor yada kasarken moblarda pillmi var?? biraz mantıklı olun cok vurup cok yemektense az vurup hic yemem daha iyi:D denemege deger!!!
     
  8. RoyalFlush

    RoyalFlush Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    jeofizik mühendisi
    Şehir:
    asthenosphere
    Çok vurup damage verememekte var cold açarsan :wink1:

    Blade için fire 90 şart.Cold 90 yapıp dual imbue kullanmakta bir seçenek tabii ama bana kalırsa light daha mantıklı.
     
  9. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    coldsuz blade halinle şamar oğlanına dönersin o olur .. xbow ve dagger lar tek critte alır ..bow a glaviye yatar a girersin saçma olur yani coldsuz blade ..
     
  10. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    bu arada fire neden 72 de =) mantıgı falan varmı ?
     
  11. F10diP|

    F10diP| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü
    blade de cold acayıp gereksiz..senin otura otura canın sıkılmış başka uğraşlar bul kendine chardan ne istiyorsun :D
     
  12. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    Blade çarın varmı ?
     
  13. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    Blade çarın varmı ?
     
  14. F10diP|

    F10diP| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü
  15. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    lwl i kaç ?
     
  16. F10diP|

    F10diP| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü
  17. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    bende 3 tane 90 varda pwp kültürümde iyidir .. o manada açıklama yaptım .. iddali konusmam pek ama su oyunda en dandik setle bile kestirmedim kendimi çarlarımla .. Ama genede diyorum yani cold 90 olucak die düşün ..ben pro set cold 60 ta arkadasımı gordum 28 k crit yedi set +5 bu arada ... Ayrıca lightta yürüme var parry var graswalk flow var ... parry i garmenttta kapatip yürüme yi scrolla la saglasan .. +260 fizik defansı alsan bence gayet mantıklı oluyor ... En azından 1 kişiyle pwp yapicagina 3 str ile yapabiliyosun
     
  18. F10diP|

    F10diP| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü
    light. 90 bicheon 90 fire 90 cold 0...blade de kalkan acayıp bir phy def. veriyor. cold bu manada gereksiz kalıyor..3 vs 1 yaparsın ama 1 vs 1 de bile alamazsın..inanki senin dediğin gibi biri çıktı eventte karşıma o bana arkada vuruyor ama bende tın yok vur vur akşama kadar geberte bilirsen..pwp de kral char diyoruz bladeye ama abi karşıdakini sen kesemiyosan bu krallığın içinde bir b*kluk vardır..lakin dediğin şey de pek mantıksız gelmedi blade skillerinde division fln var mumkun olabilir dediğin şey..fire da atack artıran skill var light.da atack artıran skill var, bicheon zaten blade için sen bulda defans mı düşünüyorsun...phy def. var zati mag. def. lazım str olduğu için artık sen düşün blade de ne kadar lazım cold...
     
  19. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    herkesin görüşü farklı tabi...Bence cold 90 olması lazım garment giymiş bi str için Bu Blade olsada farketmez .. Bnm Blade açmaktaki amacım 1 vs 1 degilki Zaten ...Ayrıca kimseyi ksemessin demişsin .. Light Blade ler kaçıcak delik ariyor Anlamadım ne kesemedigimi Light açık Blade kesiyorum daha ne kesicem merak ettim !!Ayrıca bi gun cold u kesersem(Zor Ama) açıcagım skill Light olmaz Force olur
     
  20. F10diP|

    F10diP| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü
    o zaman bicheon 90 fire 90 force 90 diyebiliriz :wink1: