1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

full int nuker silah skilli açılmadan nasıl olur


  1. bky

    bky Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben ecsroya yeni başladım.aklımda nuker char var.sizce fire,ligth,cold iyi bir char olur mu giysi olarak protector düşünüyorum.pvpde çok iyi olmaz ama eğlenceli olur diye düşünüyorum ayrıca biraz daha az sp ister.bilenler yardım lütfen :detective:
     
  2. NighTRaider

    NighTRaider Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Nukerlerin En atack veren char olduğunu hepimiz biliyoruz.Fire olmalısın.Fire yi her zaman yüksek tut. Eğer ben heuksal açmicam diyasan hepsini yüksek tut.Böylede buff ların da güçlenir. Tüm nukeleri açma.Light ve Fire dekileri açabilrsin.Ama sp yetermi onu bilmem.90 lv nuker kastım ecsro da. cold 90 light 90 fire 90 silah skillerinin hiç biri açık değil :D yani istersem sword kalkan oluyorum istersem spear. Kasarkan spear oluyorum pvp lerde sword kalkan işime yarıyo :D yani hep nuke atıyorum hiç silah skili yok heuksal ve pacheon
     
  3. emerew

    emerew Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    128
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    protector giymen yanlış kasarken armor giyebilirsin daha az damage yemek için pvpde de garment giyebilirsin daha hızlı ve çok damage wermek için
     
  4. sremu

    sremu Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    126
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yani şimdi ark. yapılandırma olarak sana şöyle öneririm lıght-cold-heaksuel
    Neden lıght:tabiki öncelikle parry ratio ve magical attack buffu için daha sonra speed ve nuker chara en gerekli olan imbue kesinlikle lıght dır lıghtın mag. attack özelliği dier imbuelerden daha fazladır.Ayrıca lıght ın passive si parry ratio verior.
    Neden cold:öncelikle snow shieldi için ilk 2 snow shieldi açabilirsin ama 3.snow 300 int istior bunun için 60-80 arası birşeyler lazım 4.snow 400 int istior bunun içinde 90 Lv olup üstünü int ile dizmelisinki 400 intin olsun hemen aç 4.snowu.Bu arada diğer phy.defans buffu var oda nuker için bire bir.cold un nukelerine gelince ilk nukeyi sadece aç kesinlikle uplama açmanın sebebi hem birazdaha attack skiliinin olması 50 ye gelince zaten cold meteor açılıor onu up laki 90 daki meteoru açasın.
    Neden heaksuel:Çünkü birinci olarak passive 90 lve max.landığında 3.8 k hp verior ki bu nuke için çok şey demek :) bundan sonra soul spear serisi varki bazen nuke skillerinden bile çok vuruor o derece yani hele 58 den sonra çok dehşet oluor sana söyleyeyim iyiki açtım dersin.Birde ghost spear serisi var buda oyunun en hızlı skilli yani çevirme olarak bilinir genellikle buda iyi damage verir ve etrafındabulunan çok yaratığa tek seferde nuke gibi hepsine vurursun 41 de açılan ve diğerlerinin itme özelliği vardır mobsu geri itior birde istersen dancing spear serisini açarsın oda güzel bir skill kıyafet olarak armor giyersin olur biter
     
  5. ||B00n||

    ||B00n|| Yeni üye rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    silah masterysi açmazsan bi işe yaramaz dostum yerin de olsam full int yerine hybrid spear nuker yapardım :)