1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Force Nuker ?


  1. Juliet_

    Juliet_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    168
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    OkuL
    Şehir:
    Las & Vegas
    ARkadaşlar Benım Cok Merak Ettiğim Konu Force Nuker Olumu
     
  2. XER0

    XER0   rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Olmaz Kötü olur
     
  3. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    force nuker olarak dedigin yanlis bence gayet guzel
     
  4. XER0

    XER0   rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Neresi gayet güzel bana bir açıklarmısın ? :roll:
     
  5. Rock'nRolla

    Rock'nRolla Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci H.U.A.L
    Bak force de Karşıdakinin Mag defansı çökerten vital spot var bu str de ne işe yarıcak bana açıklar mısın ? benmde kafamı kurcalıyor bu konu bi ustalar el atsın.
     
  6. XER0

    XER0   rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Force nuker nasıl yapılandırmayı planlıyorsunuz anlamadım..
    Cold kesinlikle 90 (SS)
    Force da bir zahmet 90( Force Nuker :S)
    Light 90 (El yakma + buff)
    30 heuksal / bicheon (passive + attack skill)

    olabilir ama çok kötü olur hemen yatar
     
  7. XER0

    XER0   rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    - (Kusura bakmayın 2 defa gitmiş int kötü)
     
  8. Rock'nRolla

    Rock'nRolla Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci H.U.A.L
    Yanlış anladın sana katılıyorm ama Force benm bildiğim Str lerde olur ama Neden adamlar magic defans kıran Vital spot koymuşlar onu anlamadım ? Onu açıklar mısın
     
  9. XER0

    XER0   rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci

    Bunu bana değil joymax'e sor ben koymadım çünkü :lol:
     
  10. Black Rain

    Black Rain Aileden rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.698
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    Force Nuker 4Ever
     
  11. XER0

    XER0   rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Force nuker mı olur ya :lol: 100 lvl gelsin yapılandırma batar sizin :roll:
     
  12. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Eger elinizeki silahın skillerini kullanmamayı kabullenirseniz olur ama ölede char olmaz.Sadece nuke ile anca wiz,extremeli xbow yatar.Cold vazgeçerseniz zaten yandınız.Eh light olmak zorunda.
     
  13. aldorado

    aldorado Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nasıl kötü olur yapak bi çhar pwp ypaak istersen bi nuker gördüm force veriyor zehirleri bi vuruyo 21-22k lwl ine düşünün işte
     
  14. Jigsaw

    Jigsaw Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Close enough to cut your throat...
    Beyler siz force debufllarını bilmiyorsunuz zannımca. :?

    Division = Mag ve Phy defansını düşürmek bu da karşı tarafa vuruşlarınızın daha fazla etki etmesini sağlar...
    Impotent = Rakibin Mag ve Phy attağını azaltmak, bu da sizin daha az dmg yemenizi sağlar...

    Yani hem STR için uygun hem INT için.

    STR için Silah skilli + Fire + Force kalan 30 da light ya da snow için cold nasıl isterseniz.

    INT oynamak biraz daha zor olur force olunca. Silah skilli + Light + Force şeklinde oldur. Kalan 30 colda verilir. Garment giyersiniz. Bicheon castle shieldi açıp 15sn içinde debufflarınızı atıp karşı tarafı kesersiniz. Yoksa yatarsınız.

    Bence force vasat, puri piller sayesinde force`un üstünlüğü kalmadı.
     
  15. Sniker

    Sniker Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Force vasat değil ve 15 saniyede yatırma gibi bi durumda söz konusu değil, 90 force 90 light 90 cold muhteşem bi yapılandırma.
    weaken+division+impotent bu 3 ü ile adamı çok rahat kesersin. 90 cold olur garm giyeblirsin.Adama impotent atarsın zaten seni kesme ihtimali 0 olduğu için zorunlu olarak pill basıcaktır.Sen division+weaken yapıştırısın 2 nuke atarsın ellerinden öper.
    force debufflarının 20 saniyede bir kullanılabilir olması da sizin için büyük avantaj 80% probably olduğunu da düşünürseniz cure pilleri bile forceye çözüm olmuyor.Ama önemli olan tecrübe ve charı yapılandırmasını bilmek :wink1:
     
  16. XER0

    XER0   rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    @Sniker

    Wizard gelse anında yatarsın.
     
  17. Sniker

    Sniker Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ne alaka anlamadım.Wizard cleric açtıysa yatarsın uçarı kaçarı yok zaten,forcesizde yatıramassın wizardı öyle bi şansın yok böyle bir buildde.Cleric açan bi wizard nukeyi cleric mastery kullanarak keser^^.
    Ama diyelimki wizard-bard veya başka türlü bir buildi var.Emin ol impotent sana açacağın 150 masteryden daha fazla yarar sağlayacaktır^^impotent yiyen bi wizardında hayyatta kalma şansı yok zaten.Chinese intler eu charları karşısında çok zayıf kalıyorlar nedeni ise onları öldürmen için yüksek damage ihtiyacın yok, önemli olan defans ve hp umarım anlamana yardımcı olmuşumdur mucx
     
  18. Juliet_

    Juliet_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    168
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    OkuL
    Şehir:
    Las & Vegas
    bence arkadaşlar olur cunku 90 level force olunca adamı pvp de yenmenız cok kolay oluyo bı dıvısıon bulaştıgında 20 k oturuyo ıkıncısınde adam mefta oluyo buıld olarak 90 fıre 90 cold 90 force 30 lıght olabılır ya da 90 cold 90 lıght 90 force 30 da bıcheon olabılır bence.......
     
  19. DoNJuaN

    DoNJuaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.850
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    force 90 lvl e bakaran en güzel bladere gidiyor.
    90bichion 90 fire 90 foce 30 cold
     
  20. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    bence nuker için mukemmel bi yapilandındırma .Bicheon açıp 2 saat division yedirmeyi çalışan nukerleri gorudükçe hele !!! force dediginiz olayda division impotend debuflar var division ve defans düşürücü debuflari yemiş bi çinli çarın hayatta kalma şansı yok ! blade i kesebilicek tek çinli yapilandırma ! eurolara bişiy diyemem eurolara karşı her çinçi yapilandırma zayıf blade hariç yine ..