1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

farm gapları ne kadar katkı yapıyo


  1. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    slm ben modlardan bişi istiyecem mesela normalde farmsız kestiğinde 1000 exp 200 sp veriyosa gap2-3-4-5-6-7-8-9 da bu oranlar nasıl değişiyo bilgisi olan vardımcı olursa sevinirim
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    sitede olması lazım bir tablosu Rolling Eyes
     
  3. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    [​IMG]
    sitede bunu buldum Wink


    popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn
     
  4. Tweety

    Tweety Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.716
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Chief Operating Officer
    Şehir:
    İzmir, Bornova
    güzell bulmussun ancak bunda bir aksilik var hep yesillerde kasmıs sanırım

    en iyi SP her zaman grilerden gelir Cool

    en basiitnden kasmayı bilen kiş 5gap ile 5lwl de 24sp sahibi olur :lolmuch:
     
  5. TheMyth_

    TheMyth_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    tmm daha fazla gelebilir ama seri kasmak önemli sayın modum extraokk
     
  6. Tweety

    Tweety Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.716
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Chief Operating Officer
    Şehir:
    İzmir, Bornova
    benim rehberimdeki adam zaten grilere tek geciyo :lolmuch:
     
  7. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    saolun ben bulamamıştım sitede