1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Extraloob'un Simyası [ +5 Basmanın Yöntemi ]


  1. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    [​IMG]


    [​IMG]



    Saygılarımla,

    *
     
  2. DevilKiller

    DevilKiller Yeni üye rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saol kardeşim güzel paylaşım deniyicem
     
  3. mai_mai

    mai_mai Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2007
    Mesajlar:
    699
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    whatever you want
    Şehir:
    wherever you want
    Abi hepsi iyi güzel de chin tomb nesi ya :mrgreen:

    Gece aksakallı dede :?!!! rüyana girip extra +5 i chin tomb da zorla mı dedi ?

    neyse yinede güzel işçilik +5 için nelere ihtiyaç olduğu ve neler yapılması gerektiğini gösteriyor.

    thx
     
  4. kiLLingspRee

    kiLLingspRee Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    93
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öqrenci
    Şehir:
    can you feel me now ?
    dostum güzel denerim de ömrüm yeter mi bilmem 72 ye..
    illa 8th degree mi olması gerek silahın ?
    buna bi cevap alabilirsem tam süper olacak..
     
  5. Hastalıklı_İnsan_V.2

    Hastalıklı_İnsan_V.2 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Döşemeci :D :D :D , Her türlü halı kilim trawel :P
    Şehir:
    _:munoK

    fefefefe fifififi füfüfüfü :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: "Gece aksakallı dede :?!!! rüyana girip extra +5 i chin tomb da zorla mı dedi ?"



    Koptum koptummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



    ama sağol extra olurmu olur yaf bide bişi sorıcem sadece 72 silahınamı oluo bide bu stedi we luki silkle alıncak we basılcak sanırım hazır silahda stedi we luki olan bi silaha bu yontemı uygulasak olurmu?
     
  6. İsimsizVelet

    İsimsizVelet Yeni üye rank8

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    silk le alınan astral ve importal staedy yerden çıkıyor ama lucky tablet hakkında bir yıgın rivayet var denemek için sabırızlanıyorum +3 hazır steady de basılı yarın hemen bi lucky tablet bulup +4 denicem
     
  7. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    bu yöntemin amacı silk ile oyuna para harcamamak ve kolayca +5 basabilmeniz içindir.

    neden jangan ise orası sakin sessiz ve lagsız olmasından dolayıdır.

    evet her degree itemlere uygulanabilir.
     
  8. Hastalıklı_İnsan_V.2

    Hastalıklı_İnsan_V.2 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Döşemeci :D :D :D , Her türlü halı kilim trawel :P
    Şehir:
    _:munoK

    ya peki silahın kendinden luki we sıtedisi warsa olmuomu illa sıfırdanmı olıcak?
     
  9. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    silahta varsa daha iyi olur lakin sen her şekilde yukarıda yazdıklarımı uygulayacaksın Wink
     
  10. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou
    ya bu 100 weapon elıxır ve 50 lucky powder cok degıl mı ya gıder satın alırım dıger degreeler ıcın daha ucuza kapatırım :mrgreen: bence sadece 8 degree ıcın deneyın
     
  11. BOSPHORUS

    BOSPHORUS   nowayout rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iris
    tşk ettim Wink
     
  12. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    bu topic zati 1 degree için değil 8 degree için uygun Wink
     
  13. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou
    ya sordular ya diğer degreler ıcınde yapabılırmıyız diye ondan dedim boşuna kasmasınlar masrafa gerek yok 8 degree pahalı orda ucuz olur ondan şeyyettım Wink
     
  14. EFendi

    EFendi Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    St.Tropez
    ekitıra kafamı karıştırdın şimdi +4 zzaten ben hemeen yapıyorumda 20dk da faLan :lolmuch:
    şu +5 olurmu öyle acep gerçekten nys deniycez görceZ kahvekeyfi
     
  15. Ciqs_Cocuq

    Ciqs_Cocuq Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    BlackSmith :)
    Şehir:
    Sensiz Olmuyor!!!
    Tşkler Güzel paylaşım Denemek Lazım
    Emeğe Saygı.....
     
  16. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    söyleyeceklerim bunlardır ben gittim uyguladım 72+5 yaptım şu anda serverda 72+5 glavie 120m-160m arasından gidiyor bu yöntemle ben 30m karşılığında yaptım denemesi size kalmış.
     
  17. Hastalıklı_İnsan_V.2

    Hastalıklı_İnsan_V.2 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Döşemeci :D :D :D , Her türlü halı kilim trawel :P
    Şehir:
    _:munoK

    sağolasın hacım bunu denicem mutlaka
     
  18. Pariss

    Pariss Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.073
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satjyer mk
    Şehir:
    Staj --> İzmir Enka Elektrik Üretim ve Dağıtım Lmt
    ahanda en son bastıgım +5 tabiki astralsız alt sağ da gosterıo hikayeyi =)
    [​IMG]
    buda blade imiz =)
    [​IMG]
    bunnarda benim sword um ile shield im ( bluelar daha sora basılmıştır )
    [​IMG]
    [​IMG]

    +7 yapmak dileği ile sword un mag att % 80 de Razz sosun blade den daha çok mag attack ım war kahvekeyfi

    ps: resimler ufak gelir ise biraz daha buyuk upload edebilir inş. sizde yaparsınz astralsızz +5...
     
  19. gRaNdFlaSh

    gRaNdFlaSh Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrencı
    Şehir:
    SkipTpMyLou
    %80 diye sosundan nasıl fazla oluo onu anlayamadım sosun dedıgın bıde +5 olsa +20 eder yuzdesı%0 olsa bıle lwl 84u gosterır senın 77lık bladeının yuzdese%80 dıe daha mı fazla olcagını sanıon sen :lolmuch:
     
  20. mai_mai

    mai_mai Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2007
    Mesajlar:
    699
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    whatever you want
    Şehir:
    wherever you want
    Blade in magic att. ı diyor phy. att. demiyor oraya dikkat Cool :mrgreen: