1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Eurp. Vs Chns. ! Bakarsanız Charınız İçin İyi olur !


  1. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    BeyLer Avrupalıların buffları muhteşem ve bunun yanında bırcok 64+ adamın stallda sılahlarını inceledım ve bızım 72+5 72+6 sılahlarla 64+4 ( eurp) sılahlar nerdeyse aynı
    Bu avrupalılar oyuna yeni başladı hıc avrupalı olmadıgından bunların kasması ıcın verılen gecıcı bır avantajmı yoksa bole kalıcakmı ? Cok sayıda arkadasım EURP. skıllerın vs. yeniden duzenlencegını duydum ! konu hakkında bılgılelerın olanlar lutfen yazsın


    Mesela 67 lvl warior 74-76 lvl Niya sNıper - Hunterlarda kasıyor !! 2 atıo sadece :@@



    İŞTE İNANMAYANLAR İÇİN RESİMLERİ ! ! ! ! !

    CHARIN NORMAL HALİ >> http://img338.imageshack.us/my.php?image=vortex1fz1.jpg

    NORMAL VURUŞU >>>>> http://img338.imageshack.us/my.php?image=vortex2hu5.jpg

    KNOCK BACK :lol: >> http://img338.imageshack.us/my.php?image=vortex3fg3.jpg

    VE İŞTE CRT. >>>> http://img338.imageshack.us/my.php?image=vortex4ai7.jpg


    BU VİDEO KACMAZzzZzzZ Cool >>>>


    http://www.youtube.com/watch?v=oIr0n4Lm ... ed&search=

    YANLIZ CRT. WURAN CROSSBOW UN BUFFLARINA DİKKAT % 75 PHY. ATTACK + % 75 PHY DAMAGE ....VS. VERIO BUNA KARŞIN HP Yİ % 50 REDUCE EDIO YANİ YARIYA İNDİRIO .

    ÖLE BİŞİ BİZİM BOWCULARDA OLSA ohoooo :lolmuch: :lolmuch:
     
  2. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    geçici olan birşey değil lakin onların silahlarında da 2 özellik yani hem mag hem phy olayı yok
    sanırsam baktığın silah wizrdın silahıydı ve onda sadece mag attack var
    chardada zaten sadece mag def var .
     
  3. Excrea

    Excrea Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    67 lvl warior orda 5 dakka kassin bende goriyim orda 80 warior kasamaz be sallamayin smdi bana 67 ken onlar 3 k wuruodu (full str blade im) garment giymeme ramen onlar armor giyiyo we shieldleri yok 5 k damage yeseler bile 15 saniyede 1 pot basarak daha 30 saniye dolmadan olurler atarken biraz sallmadan atin

    ayrica awrupalilari bukadar buyutuyosunuz gorcez bakalm 80 olsunlar ozmn belli olcak
     
  4. BuGRaS

    BuGRaS Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ps
    Şehir:
    SaGoPaKaJMeR
    wariorun 2 vurusta alcagını sanmıyom hele o kadar yuksek lvl
     
  5. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Tamam Beyler madem ınanmıyosunus SS lerı kycam Wink
     
  6. noname144

    noname144 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    87
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    66 lvlim pure int im 5900 lerde canım var yani hp ve str basılı str ler 5 4 3 yani kötü deilim 64 lvl warior tek te aldı 6k+ vurdu çok gzl buffları var
     
  7. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    EVEY İNANMAYANLAR İÇİN RESİMLER EKLENMİŞTİR ! ! İSTEYENLER BAKABİLİR VE INANABILIR :lol:
     
  8. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    AYRICA ADAM ORDA BIRAK 5 DAKKA SNİPERLARIN KESME GOREVININ 1.' NI BITIRDI ! ! 1 HP POTU KALDI QUESTIM BITICEK POT VERIRIMISIN DEDI ! ADAMA CANVARLAR WURAMIO SATEN
     
  9. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    benim aklımda bi şüphe kaldı niye exp points ve sp point geldiğini gösteren pencereyide kapadın ordan sana kimse mesaj atamaz kimsenin ismi geçmez yada başka bir ihtimalle sen vurdun niyalara senin vuruşlarının sanada exp geldiği için kapatın oralarının açık şeklinide koyarsan tüm şüpheleri ortadan kaldırırsın.
     
  10. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Zaten ıstesemde o kadar wuramam lvl 68 im bu 1
    2 ise adamın ismi Vortex1337 söyluorum server: olmypus ısteyen pm atsın adam saten 24 saat snıperlarda kasıor gıdın yanına
    3 ise orda guılden brılerı cıkıp gırdı ondan onların ısımlerının gozukmesını ıstemedım sacma gelıcek ama napıyım bı sekılde ulasıp bısıler olursa suclu olmak ıstemem :lol: . Ayrıca orda özellikle lvl 68 oldugumu vurgulamak ıcın orayı boş bıraktım ve Aslında bu bi gercek ama kabullenmeyen arkadslar ıcın ugrasıorum onlara kanıtlamak sadece amacım Cool


    AYRICA BEN NIYAYA VURSAM ELIMDE MUTLAKA IMBUE SKIL GOZUKUR YADA SKIL ŞEKLI VB. SATEN O KADAR WURAMICAMI BILIO HERKES :lol: UZATMANIN ALEMI YOK YAWF :lol:
     
  11. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    sadece şüphe idi guilden adamların çıkıp girmesi fln hiç aklıma gelmemişti imbue gözükmek zorunda değilki 5sn lıkte imbue var 7 sn likte :lol: extraokk
     
  12. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    kanımcxa cok estetik vuruslar
     
  13. D34ThGu4Rd

    D34ThGu4Rd Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    468
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Designer
    Şehir:
    in The Evde
    Ewt BeyLeR kuzeNiMe iNaNMaYaNLaR NoLDu SS'LeRi GoRuNCe? extraokk Cool
     
  14. Excrea

    Excrea Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bukadar yuksek wurabilcegini dusunemistik adam benimle ayni wuruyo ki ben 79 lvl im yatirla 5500 wuruorum adam ayni wuruyo ama is pvp de bbelli olur 15 saniyede pot basarken pvp de napabilcegini merak ediyorum :lol: ozellikle nukerlerden tek yemeleriyle unlenecekler gibi gozukuyo full str armor :lol: bu adama sole niya magelere gitsin bakalim kac damage yiyo ss istiyoruz :lol: dikkat etsin de niya mageler tek atmasin :lol:
     
  15. TheMyth_

    TheMyth_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    linkleri içine alırsan normal resim gibi görebiliriz gerçek boyutunda extraokk
     
  16. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Walla 15 sanıyede pot basma olayı olmasa herhalde boş yere Chns. char kasmış oluruz detective
     
  17. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Yarın adamı bulursam general kestırcem :lol: Başka ss bulmaya calışcam Belkı Lord felan keser adam Cool Gecen gordum kendı gozlerımle adam lord cıktıgında arenadaydı 1 -2 attack yaptı ama foto cekemedım Sad DarkPact dıe bı adam war herıf 80 lvl garment adama 7 k wurdu peşine 8,7 gıbı bısı wurdu adam 66 lvl wızard :lol:
     
  18. 486dx4

    486dx4 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    178
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    kocaali plajı tekel bayiii
    ewt silahları yüksek ama unutma onlarda el yakma yok yani eşit sayılır doğru bufları baya bi yüksek ama silkroadın forum sayfasında daha sonra buflarla ilgili bir geri çekme olacağı söyleniyor lakin resmi bir çıklama yok ama yindede söylemedn geçemicem nasıl oluyor anlamadım ama 68lvl europa bow cu 5.6k vurdu bana 75lvl glaveyim 2 skilde beni yere indirdi bilemiyorum matematiksel olarak durum eşit göüküyor buflar hariç ama inanınki bufları süper
     
  19. boo

    boo Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +1
     
  20. muratko193

    muratko193 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    697
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Secret ;)
    Bu Avrupalılar Canımızı Okuyacak Gİbi Gozukuyor Mad