1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Eskiden NFS II SE Var dı Cafelerde oynardık...


  1. DrCocoa

    DrCocoa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    161
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet arkadaşlar önceden bilenler bilir.bi araba yarışı oyunu vardı hamachiden felan olsun bi şekilde oynardık beraberce.aklıma şöyle bişey geldi bu nostalji anlarını tekrar hortlatmaya ne dersiniz ??

    oyunun linkini buldum ben. eğer hamachiyle oynayabilme şansımız varsa exl ailesi olarak eski günlere bi dönüş yapıp gelellim diyorum :)

    oyun linki :)

    ( 98 mb bişey 5 dk ya iniyor )

    http://www.rockpaki.com/2012/06/need-for-speed-2-special-editon-free.html
     
  2. EmmaW

    EmmaW   olduser rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.863
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    efsane oyun pcmdeki ilk oyunlardan birisiydi tropikal mapda kırmızı bi araba vardı markasını hatırlamıyorumda ferrari sanardım ozaman ne severdim orda yarışmayı :lol:
     
  3. S4YKLO

    S4YKLO Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL
    fzr2000 mi öyle bir araba vardı en hızlıydı sanırımm şifreler ile otobüs fln alabiliyorduk ama nfs 2 de çok kötü geliyor şimdi bakınca :D en azından bi underground 2 fln olsa :D
     
  4. DrCocoa

    DrCocoa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    161
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oyunu indirdim çok keyifli valla eski günlerdeki gibi :D

    kuralım hamachi room oynuyalım bereaber sonuncu olan hacı muratı alır :D hadi ya nolur :)
     
  5. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    bu oyunu 3.veya 4. sınıfta okulun son derece berbat bilgisayar odasında oynardık duygulamdım :!!&%&! :mrgreen: