Kayıt
20 Ağustos 2009
Mesajlar
2.458
Beğeniler
0


Okan Gözütok ‘yılın en övgüye değer çağrı merkezi yöneticisi’ seçildi.

Yılda 25 milyon müşteri etkileşimine destek veren Siemens BPO (İş Süreçleri Dış Kaynak Kullanımı) Operasyonu, her yıl IMI tarafından organize edilen İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri’nde bir ödüle daha layık görüldü. Geçtiğimiz yıllarda ‘En İyi Dış Kaynak Kullanımı İlişkisi’ ve ‘Jüri Özel Ödülü’nü alan Siemens’e bu yıl da bir ödül geldi. BPO Operasyon Yöneticisi Okan Gözütok, ‘Yılın En Övgüye Değer Çağrı Merkezi Yöneticisi’ unvanını almaya hak kazandı.

Siemens BPO Üretim Merkezi, bu unvanı, son 18 aydan bu yana sağladığı finansal ve operasyonel gelişim, müşteri deneyimi için mükemmelliyet prensibi ile çalışma biçimi ve çalışan memnuniyetine yönelik gerçekleştirdiği çalışmalarla elde etti.

Ülkemizde yaklaşık 12 yıldan beri servis üreten Siemens İş Süreçleri Dış Kaynak Kullanımı (BPO) operasyonu; bankacılık sektöründen ulaşıma, gıda sektöründen dayanıklı tüketim sektörüne kadar pek çok alanda faaliyet gösteren kurumsal müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunuyor.
 
Yukarı Alt