- Kayıt
- 22 Nisan 2007
- Mesajlar
- 1.361
- Beğeniler
- 0
Bu konu tamamen basit bir programdır... Sadece sizlerin görebileceği görüntü değişiklikleri yapabilirsiniz...
ÇıkabiLecek arızaLarda sorumLuLuk kabuL etmiyoruz...
Buradan İndir
Programı indirdikten sonra Silkroad klasöründeki media.pk2 dosyasını bir yere kopyalayın.. {yedek kalacak}
Yedeği aldıktan sonra xvi32.exe programi açıyoruz,
Üstten File/Open seçiyoruz ve Silkroad klasörüne yönelip, media.pk2 isimli dosyayı tıklayıp open a tıklıyoruz...
Sonra tekrar üstteki menüden Search / Replace tıklıyoruz,
Kutucukları Resimdeki gibi ayarlayin ...
-Resim Silinmiş.
örneğin
clothes_0x >>>> clothes_09
yaptığınız zaman x degree garmentleriniz 9 degree garmentlere dönüşecektir... aşağıda çeşitli itemlerin kodlarını görebileceksiniz...
yaptıktan sonra replace aLL a tıklıyorsunuz.. çıkarken de dosyayı kaydetmeyi unutmayın...
Bunları yaparken oyunun açık olmamasına ve dosyanın yedeğini almayı ihmal etmeyin...
clothes_09 >>> Garment
heavy_09 >>> Armor
light_09 >>>> Protector
Shield_0x >>>> Kalkan yani shield
bow_0x >>>> Bow
sword_0X >>> Sword
blade_0x -->blade_0* {Blade ve glavie için aynı kodu kullanabilirsiniz}
....
ÇıkabiLecek arızaLarda sorumLuLuk kabuL etmiyoruz...
Buradan İndir
Programı indirdikten sonra Silkroad klasöründeki media.pk2 dosyasını bir yere kopyalayın.. {yedek kalacak}
Yedeği aldıktan sonra xvi32.exe programi açıyoruz,
Üstten File/Open seçiyoruz ve Silkroad klasörüne yönelip, media.pk2 isimli dosyayı tıklayıp open a tıklıyoruz...
Sonra tekrar üstteki menüden Search / Replace tıklıyoruz,
Kutucukları Resimdeki gibi ayarlayin ...
-Resim Silinmiş.
örneğin
clothes_0x >>>> clothes_09
yaptığınız zaman x degree garmentleriniz 9 degree garmentlere dönüşecektir... aşağıda çeşitli itemlerin kodlarını görebileceksiniz...
yaptıktan sonra replace aLL a tıklıyorsunuz.. çıkarken de dosyayı kaydetmeyi unutmayın...
Bunları yaparken oyunun açık olmamasına ve dosyanın yedeğini almayı ihmal etmeyin...
clothes_09 >>> Garment
heavy_09 >>> Armor
light_09 >>>> Protector
Shield_0x >>>> Kalkan yani shield
bow_0x >>>> Bow
sword_0X >>> Sword
blade_0x -->blade_0* {Blade ve glavie için aynı kodu kullanabilirsiniz}
....
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: