1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Elveda Sro Elveda PCElveda Arkadaslar :(


  1. ShiZE

    ShiZE Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu sitede sevenım yokama olsun Elveda demekten bısey olmaz yarın okullar acılıyo ve öss gırcem kusura bakma sro senı bırakmak zorundayım Embarassed

    arkadaslar
    interneti kapatcam
    oyuzden extraloob ahalisi siteyede giremicem 1 yıl sonra donusum muhtesem olacak :lolmuch:
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    öss yi kazan sonra buraya gel gerisini düşünme Wink
     
  3. Jigsaw

    Jigsaw Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Close enough to cut your throat...
    İnşallah kazanırsın kardeş, başarılar. Seneye görüşürüz. ^^
     
  4. ShiZE

    ShiZE Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saolun Crying or Very sad
     
  5. mel1h___

    mel1h___ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.208
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!
    ALLAH a emanet oL..inş. kazanırsın extraokk
     
  6. 3nToX

    3nToX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok zor bir hayat bekliyo seni Crying or Very sad
    amaaaaaa



    sonra hayatını yaşıyacan

    össde ve hayatında başarılar bye bye


    GENE BEKLERİZ !! :lolmuch:
     
  7. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    inş kaznırsın sonra burdasın gene Wink
     
  8. cem_07

    cem_07 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    514
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kanka koLay geLsin

    GözLer seni arar... Crying or Very sad
     
  9. fbli69

    fbli69 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kolay gelsin inş kazanırsın