1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

EliteSro server? TOPLANIYORUZ


  1. nukenobar

    nukenobar Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2011
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba canlarım bu elite sro bildiğiniz üzere çok tuttu ve çok zevkli. Benim elite sro sw1 de ilk açılan karakterlerden biri var 99lv ve su an farm yapıyorum fakat extra olarak güzel, konuşması iyi olan bir guild kuracağım. Ben derim Elite Sro sw5 açılırsa ona geçelim ve ya sw4te ve ya başka istediğiniz bir serverda başlıyalım derim bu tabiki katılanların görüşleriyle olucak. Anket yapacağız.



    Katılmak için neler mi gerekiyor?

    -Yaş önemli değil, küfürsüz ve yaptığını bilen sözünde duran insanlar

    -Başladığımız ilk 3-4 gün full online olmalı, ki herkes 90+ olabilsin aynı zamanda

    -Premium çoğunluk alabiliyorsa alıcaz alamıyorsa ilerde toplu olarak fwden olan paraları bölüşüp alacağız topluca

    -Çin/ Avrupalı karakter, Türk/Sırp/Alman diye ayırım yoktur, ne olursan ol yinede gel

    -Online olma şartı vardır bu önemlidir.

    -Çinliler gelicekse düşük levellarda alamayız ileriki seviylerde guild pt sine herkes girebilir.


    Benim adım Tolga, yaşım 20, Buildim Warrior/Cleric olacaktır.

    Katılmak isterken konu altından;

    -Ad/ Yaş / ikamet ettiği yer / üstteki şartlardan hangilerine uyuyor uymuyor / ve buildi nedir. Kesinlikle katılıp bırakmıyacaksanız özelden Skype adı atmanız iyi olur ( sadece Skype adı özelden atılmalıdır)


    Guildin adını Humanist isterim katılıyorsanız evet yazın istemiyorsanız hayır yazıp kendi istediklerinizi yazın. (Bu ismi seçmemdeki amaç İNSANA bakıyoruz başka bir şeye değil )
     
  2. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    ben gelirim başlamadıysanız daha elite4te oynuyorum şu an dün değil önceki akşam başladım daha hiç çıkmadım online sorunu olmaz kriterler bana uyuyor adım hasan hüseyin yaşım 19 tekirdağda oturuyorum buildim rogue cleric yada rogue warlock daha karar veremedim
     
  3. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    isroda oynuyom eğer ama oraya da gelebilirim heleki ikisi birlikte açılırsa kesin gelirim :)

    adım ahmet yaşım 17 karakterim rogue/cleric olur gelirsem eğer çok uzun süreli online olamayabilirim afk olmam gerekebilir skype adresim yok msn var :P

    guild adı da daha güzel bişey olabilr bence :)
     
  4. Afgan

    Afgan Old School olduser rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.036
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Mobb Deep
    Yeni serverda başlamak önemli değil gelin elite sro 2 ye guild falan herşey hazır toplanalım ?
     
  5. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    valla ben 2yede gelirim 3ede 1ede yeterki ortam olsun 2 gündür boş boş oynuyorum cidden sıkıldım bi muhabbet ortamı olmadan çok boş bi oyun bence bi karar verelim geçelim
     
  6. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    sw2de bi tane wizard açtım oynucam bakalım bu topluluktan sonuç çıkmazsa devam ederim sw2de droplar ten daha iyi
     
  7. jöker

    jöker Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    593
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Server 4
    J0K3R
    Warior/Cleric
     
  8. nukenobar

    nukenobar Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2011
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler gelmek isteyen benle iletişime geçsin pm atsın sw1de en bastan başladım konu altina mesaj atın ben size ulasirim nick ile mesaj atin
     
  9. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    2de başlayalım hep beraber guildde varmış hem ??
     
  10. nukenobar

    nukenobar Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2011
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1in basından beri varım bu serveri bırakmak kolay değil 98 karakteri takaslaybilirsem diğer karakterime farmimi kendim yapicam takasliyamazsamda sorun değil arkadaslar yardım ediyor
     
  11. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    şu anda 0dan başladıysan bende geliyim ama 98e devam ediceksen ben bişey yapamam orda zaten kasmak kaç gün alıcak :)
     
  12. nukenobar

    nukenobar Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2011
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    0dan başladım ong farm yapiyorum
     
  13. fero_21_21_21

    fero_21_21_21 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ben gelirim de bana ulaşman lzm çünkü bu oyun hakkında detayli bilgi almam lzm istersen face istersen tlf dan görüşme yapanbiliriz bn 2 güne net çekcem aranızda olmaktan onur duyacağıma inanıyorum :wink1: face adres ekle beni :D http://www.facebook.com/profile.php?id=100001187059724
     
  14. ThsRck

    ThsRck Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    server söylerseniz o serverda başlıyacağım. Bicheon Light Cold Nuker.
     
  15. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    ben sw2de oynuyorum topluluk işi koptu :D
     
  16. Buzzz

    Buzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.658
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Londra
    4. serverda başlamayın full check dc lag -..-
     
  17. mandira10

    mandira10 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    43
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen katılıyorum 4 ten sonra en yeni 3.3 güzel ben wizard/cleric açtım bile
     
  18. nukenobar

    nukenobar Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2011
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar ben sw1deyim darm yapıyorum 1 gün bitmeden 130k sp yaptım oyuna girin nick yazın bana özelden ben size ulasicam
     
  19. talat13

    talat13 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    aylak
    Şehir:
    Balikesir
    1.serverda oynuyorum ben bu tür bir aktiviteniz varsa ve gerçekleşicekse neden olmasın tabikide katkıda bulunurum.. Ama ilgi de gerek. :)