1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

EliteSro Hata Vermeden Oyundan Atma Sorununa Çözüm


  1. Eteq6ZooM

    Eteq6ZooM Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]

    Beyler ilk olarak H.g demek istiyorum ve hemen sadede geçiyorum.
    _____________________________________________________________________________
    Çoğu EliteSro oynayan arkadaşlar bu sorunu yaşıyodur oyuna giriyorsunuz Id-Pw yazıyosunuz ama connect diyince hiçbir hata vermeden Şak masaüstü.
    _____________________________________________________________________________
    Ee ne yaptında bunun çözümünü buldun??
    ______________________________________________________________________________
    Arkadaşlar biliyosunuzdur normal Silkroadda bazen bu tür sorunlar oluşur ama buna çözüm olarak oyun klasöründe oluşan ''DUMP'' adlı baş belası dosyayı silecez tamamen kaldırın hiç bir iz kalmasın ve oyuna girmeyi deneyin normaldede server dolu olduğundan bekleyiniz diyecektir ve sizi bi 10-15 dakika içinde alacaktır.
    _______________________________________________________________________________
    Peki bu sorun neden oluyor?
    _______________________________________________________________________________
    Beyler bu tamamen GameGuardın yaptığı birşeydir servere yük fazla gelmemesi ve serverin çökmemesi için sizleri oyundan direk atar aslında mantıklıda ama bizler Türkleriz kim durdurmuş bizi istediğimiz şey için :D


    Saygılar

    Eteq6Zoom


    [​IMG]
     
  2. Asistolis

    Asistolis Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Şubat 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sağolasın kardeşim sonunda oldu :buddha: :buddha:
     
  3. Eteq6ZooM

    Eteq6ZooM Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Önemli değil kardeşim görevimizdir.Ve birde arkadaşlar oyuna girebiliyorsunuz ama server yoğunluğundan oyuna 1-2 saat de alıyor bunuda belirtiyim.
     
  4. jöker

    jöker Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    593
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Olmadı daral:
     
  5. Eteq6ZooM

    Eteq6ZooM Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İlk olarak, yorum yaptığın için teşekkür ederim.Arkadaşım sorun nedir yani nasıl olmuyor hala oyundanmı atıyor yoksa oyuna giriyor ama baya bi oyuna girmesinimi bekliyorsun.Ve birde arkadaşlar bir alman sitesinde okudum google.translate sağolsun baya bi açıklayıcı çevirdi beyler asıl sorun bizlerde değil game guarddada değil asıl sorun türkiyede ve saatinde beyler server türkiye saati ile 14:00 ile 19:00 arası check oluyo 23:00 ile 13:59 arası oyuna giriliyor ama oyundan çıktıktan sonra birdaha girilmiyor nedense bunu kendim test ettim ve gördüm ama benim yöntemimi kullanırsanız %30 ihtimalle girer ama zorlar bi 1:30 saat beklersiniz alması için.

    Herkeze İyi Oyunlar,Forumlar

    Eteq6Zoom
     
  6. TurkPayment

    TurkPayment Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    438
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    15 Mart 2030 10:27
    Olmuyor kardeş
     
  7. Fire050

    Fire050 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Eline Sağlık :)
     
  8. Eteq6ZooM

    Eteq6ZooM Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ikinizede teşekkür ederim cevap yazdığınız için. Arkadaşım birde yani olmuyor diyosunuzda birazcık açın konuyu ki neden olmadığını öğrenelim sorunun çözelim yani atıyorda hata veriyormu yoksa aynı şekil devammı ediyor onu öğrenmek istiyorum bana bir söylerseniz olmadı deyen arkadaşlar çözebilirim belki.

    İyi oyunlar,Forumlar

    Eteq6Zoom
     
  9. TurkPayment

    TurkPayment Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    438
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    15 Mart 2030 10:27
    Tekrar oyundn atıyor ve dump tkara oluşuyor :S
     
  10. tetracojns

    tetracojns Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen