1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Ecsro hatası resimli.yardım lütfen.


  1. besbeyaz

    besbeyaz Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]

    dosyalarda sorun yok , data , media , Particles yeni. Format atıldı düzelmedi.
    fikri olan varmı arkadaslar.
     
  2. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    şuan da aynı hata bende de mevcut bakıyorum ne yapabiliriz çözüm bulduğum anda buraya yazarım.
     
  3. _TS_CluB_

    _TS_CluB_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    255
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    elektrik... elektronik
    ewt bende alıyorum bu hatayı lütfen yardım edin ... arkadaşlar ...
     
  4. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    yok malesef bir çözüm yolu bulamadım hala yeniden yükledim vs herşeyi denedim ama giremiyorum aynı hata devam ediyor -.-'
     
  5. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
  6. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    ecsro.net'in linkini indirip deniyorum fakat yine aynı? sen nereden upload ettin.
     
  7. _TS_CluB_

    _TS_CluB_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    255
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    elektrik... elektronik
    Ewt Kardeşim Format attım gene aynı neden acaba yoksa oyunlamı alakalı ?..?


    Benim bide formattan sonra '' regedit '' görev yöneticisi '' çalısıyor .. Ekran kartı,Ana Kart,Bi kaçta pro yüklüyorum sonrada re atıyorum bi daha da çalışmıyor .. aradım sitelerde çözümü '' gpedit.msc '' den çözülüyomuş o da windows xp de yok çok açıkta kaldık .. bilen arkadaş warsa sorunu lütfen yardım edebilirmi

    Bu hataların çözümünü bulabilrmisinz lütfen ben çok aradım biliyosanızda lütfen yardım edermisiniz :oops:
     
  8. besbeyaz

    besbeyaz Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dosyaların hepsi sağlam media.pk dahil. bu sorun ciddi anlamda çok buyuk. diğer ??? v.s. hatalarının çözümleri mevcut en önemlisi sebebini biliyoruz. 2 gundu rbununla uğrasıyorum ama çözüm bulamadım. umarım buluruz.
    kolay gelsin.
     
  9. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    Biraz bekliyelim şuan normal olarak da vip server kapalı beklemeliyiz bence bu sorunu düzeltmeye çalışıyo olabilirler.
     
  10. besbeyaz

    besbeyaz Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu sorun vip in kapalı olmasından kaynaklanmıyor.diğer player arkadaslar özellikle ecsro serverinde oynayanlar oyunda ve sorun yok. sistemde arıza olmasa eğer start gelmez ama bu başka bişey :s
    şu an sıfırdan data yı ındırıyorum 10 dakıkaya kadar biter , bakalım durum ne olacak. haber veriirm.
     
  11. FoundeR

    FoundeR Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.993
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    aynı hatayı bende alıyorum :(
     
  12. besbeyaz

    besbeyaz Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1 den fazla kişi de aynı hata. fakat birçok player de oyunda. genel sorun sa her tıklamada herkez hata alır. kişisel ise bu kadar kişinin sistemi mi bozuk. ya sabır.
     
  13. _TS_CluB_

    _TS_CluB_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    255
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    elektrik... elektronik
    ya ben media.pk2 yi az önce indirdim aynı hata hatta format bile attım pc ye :cry:
     
  14. _TS_CluB_

    _TS_CluB_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    255
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    elektrik... elektronik
    Beyler bilmem önemlimi ama genede söyliyeyim .. Dün gece saat 1:30 da bu hatayı almaya başladım .. Tekrar tekrar ECSRO ya tıkladım .. Bu hatayı verdi verdi verdi bi kere hatayı vermedi .. Bende girdim oyuna .. Sonra oyundayken 2. cliente girmek için gene tıkladım bu hatayı aldım ama 2 3 kez verdi sonra onada ECSRO ya tıkladım START demedim .. 5 dk öyle beklettim düzelti .. ama pc ye bi res attım gitti bidahada giremedim :cry: Keşke res atmasaydım .. Bu hatayı çok aradım ama çözümü malesef yok galiba 20.07.2009 tarihinde böle genel bi hata oluştu .. Teşekkürler ....
     
  15. _TS_CluB_

    _TS_CluB_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    255
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    elektrik... elektronik
    Beyler bilmem önemlimi ama genede söyliyeyim .. Dün gece saat 1:30 da bu hatayı almaya başladım .. Tekrar tekrar ECSRO ya tıkladım .. Bu hatayı verdi verdi verdi bi kere hatayı vermedi .. Bende girdim oyuna .. Sonra oyundayken 2. cliente girmek için gene tıkladım bu hatayı aldım ama 2 3 kez verdi sonra onada ECSRO ya tıkladım START demedim .. 5 dk öyle beklettim düzelti .. ama pc ye bi res attım gitti bidahada giremedim :cry: Keşke res atmasaydım .. Bu hatayı çok aradım ama çözümü malesef yok galiba 20.07.2009 tarihinde böle genel bi hata oluştu .. Teşekkürler ....
     
  16. besbeyaz

    besbeyaz Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ecsro nun sitesinde komple dosyaları indirdim fakat sorun devam ediyor. , indirip denemek isteyen arkadaslar olursa boşuna indirmeyin. zaman kaybı..
    kimisi hatasız oyunda kimisi hatalarla cebelleşiyo. bakalım durum ne olacak ilerleyen zamanda.
    kolay gelsın.
     
  17. _TS_CluB_

    _TS_CluB_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    255
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    elektrik... elektronik
  18. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    nedir bu neye dayanarak koyuyorsun?
     
  19. besbeyaz

    besbeyaz Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tamam indirelim , dua edelim de nedir bu?