Kayıt
9 Ağustos 2007
Mesajlar
1.878
Beğeniler
22
Şehir
İstanbul
Server
Aspendos
Takımı
Galatasaray
Merhaba arkadaşlar,
Elimde 90cap skill ecsro client var. druckroad client.
Burdaki 80+ Skilleri nereden kaldırabilirim?

- Resim Silinmiş.

Bendeki clientte Samarkand,Constantin,Alexandria, Kaleler var.
Ve bu haritalarda gördüğünüz alanları nasıl kaldırabilirim?

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
15 Nisan 2012
Mesajlar
2.927
Beğeniler
20
Şehir
nowhere
Takımı
Seçiniz...
Samarkand jangan alex`e teleportu kaldır. :mrgreen:
Evet forumun aynştayn`ı geldi. :lol: makara:
 
Kayıt
9 Ağustos 2007
Mesajlar
1.878
Beğeniler
22
Şehir
İstanbul
Server
Aspendos
Takımı
Galatasaray
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildi
Cool Angel demiş ki:
Samarkand jangan alex`e teleportu kaldır. :mrgreen:
Evet forumun aynştayn`ı geldi. :lol: makara:
Teleportlar yok zaten. ben sadece aşağıdaki resimdeki gibi haritadan silmek istiyorum.
Mesela alttaki haritada samarkand yok.

o şekilde samarkandı felan nasıl silebilirim? bilgin varmı?
- Resim Silinmiş.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:

[GM] Essence

Öğretiyorum
Kayıt
23 Haziran 2009
Mesajlar
847
Beğeniler
0
skill için _refskill kurcalayacaksın map için ise server_dep içerisinde world map dosyaları var onları düzenleyeceksin worldmap ile olmaz ise assembly devreye girecek
 
Kayıt
9 Ağustos 2007
Mesajlar
1.878
Beğeniler
22
Şehir
İstanbul
Server
Aspendos
Takımı
Galatasaray
Bu mesaj Essence rumuzlu uyeden alinti yapildi
Essence demiş ki:
skill için _refskill kurcalayacaksın map için ise server_dep içerisinde world map dosyaları var onları düzenleyeceksin worldmap ile olmaz ise assembly devreye girecek
teşekkürler,
öncelikle harita için; Media\server_dep\silkroad\textdata\worldmap_mapinfo.txt den nereleri silmem gerekiyor? yada silsem yeterli olur mu?
worldmap_mapinfo.txt içeriği spoiler içersinde. :muck:
//Map File Info
//Map ID Type 0:Wmap, 1:Local //Name(Skip) Addr Texture Size_x Texture Size_y Pic Area_x Pic Area_y Draw x Draw y 리젼 left top right bottom 좌표 LT _ x 좌표 LT _y 좌표 RB_x 좌표 RB_y 요새월드ID
0 0 월드맵 interface\worldmap\map\map_worldmap.ddj 128 128 128 128 4224 1408 46 113 177 70 0 192 192 0 xxx
1 1 장안 interface\worldmap\map\map_jangan.ddj 1024 1024 1024 768 1024 768 166 99 170 96 96 96 96 96 xxx
2 1 돈황 interface\worldmap\map\map_donhwang.ddj 512 512 512 512 640 640 152 104 154 101 0 48 96 144 xxx
3 1 호탄 interface\worldmap\map\map_khotan.ddj 512 1024 512 838 640 1047 134 95 136 91 48 96 192 0 xxx
4 1 사마르칸트 interface\worldmap\map\map_samarkand.ddj 512 512 512 427 640 534 106 108 109 105 96 48 96 144 xxx
5 1 콘스탄티노플 interface\worldmap\map\map_constantinople.ddj 1024 1024 890 1024 890 1024 77 108 81 102 0 48 192 96 xxx
6 1 분쟁맵(점수전_별의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_star.ddj 1024 512 640 512 640 512 213 116 214 115 144 144 192 144 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_STAR
7 1 분쟁맵(점수전_달의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_moon.ddj 1024 1024 768 640 768 640 212 116 214 114 96 -48 0 96 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_MOON
8 1 분쟁맵(점수전_태양의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_sun.ddj 1024 1024 896 768 1024 878 214 116 216 114 96 -48 48 48 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_SUN
9 1 분쟁맵(깃발전_용의길) interface\worldmap\map\map_war_dragon.ddj 1024 1024 640 640 640 640 212 123 213 121 96 -48 144 96 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_DRAGON
10 1 분쟁맵(깃발전_봉황의길) interface\worldmap\map\map_war_bongbird.ddj 512 512 512 512 640 640 215 123 216 121 0 0 192 0 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_BONGBIRD
11 1 분쟁맵(깃발전_주작의길) interface\worldmap\map\map_war_joobird.ddj 1024 512 640 512 640 512 218 122 219 121 0 48 48 48 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_JOOBIRD
1001 1 장안 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_jangan.ddj 1024 1024 1024 819 1024 819 69 71 74 67 -48 48 48 0 INS_FORT_JA SN_FORTRESS_JANGAN
1002 1 비적단 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_bijuckdan.ddj 1024 1024 964 1024 964 1024 77 71 81 67 48 0 48 -48 INS_FORT_BJ SN_FORTRESS_BIJEOKDAN
1003 1 호탄 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_hotan.ddj 1024 1024 727 1024 727 1024 68 64 73 57 0 192 96 48 INS_FORT_HT SN_FORTRESS_HOTAN
12 1 알렉산드리아 interface\worldmap\map\map_alex.ddj 1024 1024 878 1024 878 1024 46 96 51 89 0 0 192 0 xxx SN_ZONE_21836_6
 

[GM] Essence

Öğretiyorum
Kayıt
23 Haziran 2009
Mesajlar
847
Beğeniler
0
Bu mesaj sytgkdmr rumuzlu uyeden alinti yapildi
sytgkdmr demiş ki:
Bu mesaj Essence rumuzlu uyeden alinti yapildi
Essence demiş ki:
skill için _refskill kurcalayacaksın map için ise server_dep içerisinde world map dosyaları var onları düzenleyeceksin worldmap ile olmaz ise assembly devreye girecek
teşekkürler,
öncelikle harita için; Media\server_dep\silkroad\textdata\worldmap_mapinfo.txt den nereleri silmem gerekiyor? yada silsem yeterli olur mu?
worldmap_mapinfo.txt içeriği spoiler içersinde. :muck:
//Map File Info
//Map ID Type 0:Wmap, 1:Local //Name(Skip) Addr Texture Size_x Texture Size_y Pic Area_x Pic Area_y Draw x Draw y 리젼 left top right bottom 좌표 LT _ x 좌표 LT _y 좌표 RB_x 좌표 RB_y 요새월드ID
0 0 월드맵 interface\worldmap\map\map_worldmap.ddj 128 128 128 128 4224 1408 46 113 177 70 0 192 192 0 xxx
1 1 장안 interface\worldmap\map\map_jangan.ddj 1024 1024 1024 768 1024 768 166 99 170 96 96 96 96 96 xxx
2 1 돈황 interface\worldmap\map\map_donhwang.ddj 512 512 512 512 640 640 152 104 154 101 0 48 96 144 xxx
3 1 호탄 interface\worldmap\map\map_khotan.ddj 512 1024 512 838 640 1047 134 95 136 91 48 96 192 0 xxx
4 1 사마르칸트 interface\worldmap\map\map_samarkand.ddj 512 512 512 427 640 534 106 108 109 105 96 48 96 144 xxx
5 1 콘스탄티노플 interface\worldmap\map\map_constantinople.ddj 1024 1024 890 1024 890 1024 77 108 81 102 0 48 192 96 xxx
6 1 분쟁맵(점수전_별의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_star.ddj 1024 512 640 512 640 512 213 116 214 115 144 144 192 144 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_STAR
7 1 분쟁맵(점수전_달의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_moon.ddj 1024 1024 768 640 768 640 212 116 214 114 96 -48 0 96 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_MOON
8 1 분쟁맵(점수전_태양의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_sun.ddj 1024 1024 896 768 1024 878 214 116 216 114 96 -48 48 48 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_SUN
9 1 분쟁맵(깃발전_용의길) interface\worldmap\map\map_war_dragon.ddj 1024 1024 640 640 640 640 212 123 213 121 96 -48 144 96 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_DRAGON
10 1 분쟁맵(깃발전_봉황의길) interface\worldmap\map\map_war_bongbird.ddj 512 512 512 512 640 640 215 123 216 121 0 0 192 0 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_BONGBIRD
11 1 분쟁맵(깃발전_주작의길) interface\worldmap\map\map_war_joobird.ddj 1024 512 640 512 640 512 218 122 219 121 0 48 48 48 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_JOOBIRD
1001 1 장안 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_jangan.ddj 1024 1024 1024 819 1024 819 69 71 74 67 -48 48 48 0 INS_FORT_JA SN_FORTRESS_JANGAN
1002 1 비적단 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_bijuckdan.ddj 1024 1024 964 1024 964 1024 77 71 81 67 48 0 48 -48 INS_FORT_BJ SN_FORTRESS_BIJEOKDAN
1003 1 호탄 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_hotan.ddj 1024 1024 727 1024 727 1024 68 64 73 57 0 192 96 48 INS_FORT_HT SN_FORTRESS_HOTAN
12 1 알렉산드리아 interface\worldmap\map\map_alex.ddj 1024 1024 878 1024 878 1024 46 96 51 89 0 0 192 0 xxx SN_ZONE_21836_6
mapı yapabilmen için
0 0 월드맵 interface\worldmap\map\map_worldmap.ddj 128 128 128 128 4224 1408 46 113 177 70 0 192 192 0 xxx
kısmının mapın üzerinde bulunduğu koordinatları buradan düzenlemen lazım ek olarak istemediğin bölgeleri oradan silmen gerek adı ile bakıp silersin zaten istemediklerini
ancak buradan silince şöyle bir şey olacak, mesela sro_client açılırken yatay uzunluk olarak 50 dikey olarak 5 tane resim yüklüyor hepsini kombine edip mapı oluşturup sana gösteriyor (arka plandan bahsediyorum, yazılar değil) yani gine aynı şekilde constantinople filan sana görünür olacak
demek istediğim sadece txt ile işin bitmeyeceğini düşünüyor olmam assemblyden sro_clientin ddjleri kombine ettiği yeri bulup başlangıç sektörlerini değiştirmek lazım
 
Kayıt
9 Ağustos 2007
Mesajlar
1.878
Beğeniler
22
Şehir
İstanbul
Server
Aspendos
Takımı
Galatasaray
Bu mesaj Essence rumuzlu uyeden alinti yapildi
Essence demiş ki:
Bu mesaj sytgkdmr rumuzlu uyeden alinti yapildi
sytgkdmr demiş ki:
Bu mesaj Essence rumuzlu uyeden alinti yapildi
Essence demiş ki:
skill için _refskill kurcalayacaksın map için ise server_dep içerisinde world map dosyaları var onları düzenleyeceksin worldmap ile olmaz ise assembly devreye girecek
teşekkürler,
öncelikle harita için; Media\server_dep\silkroad\textdata\worldmap_mapinfo.txt den nereleri silmem gerekiyor? yada silsem yeterli olur mu?
worldmap_mapinfo.txt içeriği spoiler içersinde. :muck:
//Map File Info
//Map ID Type 0:Wmap, 1:Local //Name(Skip) Addr Texture Size_x Texture Size_y Pic Area_x Pic Area_y Draw x Draw y 리젼 left top right bottom 좌표 LT _ x 좌표 LT _y 좌표 RB_x 좌표 RB_y 요새월드ID
0 0 월드맵 interface\worldmap\map\map_worldmap.ddj 128 128 128 128 4224 1408 46 113 177 70 0 192 192 0 xxx
1 1 장안 interface\worldmap\map\map_jangan.ddj 1024 1024 1024 768 1024 768 166 99 170 96 96 96 96 96 xxx
2 1 돈황 interface\worldmap\map\map_donhwang.ddj 512 512 512 512 640 640 152 104 154 101 0 48 96 144 xxx
3 1 호탄 interface\worldmap\map\map_khotan.ddj 512 1024 512 838 640 1047 134 95 136 91 48 96 192 0 xxx
4 1 사마르칸트 interface\worldmap\map\map_samarkand.ddj 512 512 512 427 640 534 106 108 109 105 96 48 96 144 xxx
5 1 콘스탄티노플 interface\worldmap\map\map_constantinople.ddj 1024 1024 890 1024 890 1024 77 108 81 102 0 48 192 96 xxx
6 1 분쟁맵(점수전_별의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_star.ddj 1024 512 640 512 640 512 213 116 214 115 144 144 192 144 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_STAR
7 1 분쟁맵(점수전_달의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_moon.ddj 1024 1024 768 640 768 640 212 116 214 114 96 -48 0 96 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_MOON
8 1 분쟁맵(점수전_태양의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_sun.ddj 1024 1024 896 768 1024 878 214 116 216 114 96 -48 48 48 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_SUN
9 1 분쟁맵(깃발전_용의길) interface\worldmap\map\map_war_dragon.ddj 1024 1024 640 640 640 640 212 123 213 121 96 -48 144 96 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_DRAGON
10 1 분쟁맵(깃발전_봉황의길) interface\worldmap\map\map_war_bongbird.ddj 512 512 512 512 640 640 215 123 216 121 0 0 192 0 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_BONGBIRD
11 1 분쟁맵(깃발전_주작의길) interface\worldmap\map\map_war_joobird.ddj 1024 512 640 512 640 512 218 122 219 121 0 48 48 48 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_JOOBIRD
1001 1 장안 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_jangan.ddj 1024 1024 1024 819 1024 819 69 71 74 67 -48 48 48 0 INS_FORT_JA SN_FORTRESS_JANGAN
1002 1 비적단 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_bijuckdan.ddj 1024 1024 964 1024 964 1024 77 71 81 67 48 0 48 -48 INS_FORT_BJ SN_FORTRESS_BIJEOKDAN
1003 1 호탄 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_hotan.ddj 1024 1024 727 1024 727 1024 68 64 73 57 0 192 96 48 INS_FORT_HT SN_FORTRESS_HOTAN
12 1 알렉산드리아 interface\worldmap\map\map_alex.ddj 1024 1024 878 1024 878 1024 46 96 51 89 0 0 192 0 xxx SN_ZONE_21836_6
mapı yapabilmen için
0 0 월드맵 interface\worldmap\map\map_worldmap.ddj 128 128 128 128 4224 1408 46 113 177 70 0 192 192 0 xxx
kısmının mapın üzerinde bulunduğu koordinatları buradan düzenlemen lazım ek olarak istemediğin bölgeleri oradan silmen gerek adı ile bakıp silersin zaten istemediklerini
ancak buradan silince şöyle bir şey olacak, mesela sro_client açılırken yatay uzunluk olarak 50 dikey olarak 5 tane resim yüklüyor hepsini kombine edip mapı oluşturup sana gösteriyor (arka plandan bahsediyorum, yazılar değil) yani gine aynı şekilde constantinople filan sana görünür olacak
demek istediğim sadece txt ile işin bitmeyeceğini düşünüyor olmam assemblyden sro_clientin ddjleri kombine ettiği yeri bulup başlangıç sektörlerini değiştirmek lazım
Şimdi ben bu kapalı kısımlar olan clientin interface\worldmap dosyalarını samarkand vs. olan clientinkiyle değiştirsem olur mu?
tabi yine Media\server_dep\silkroad\textdata\worldmap_mapinfo.txt dosyasınıda değiştiricem
 

[GM] Essence

Öğretiyorum
Kayıt
23 Haziran 2009
Mesajlar
847
Beğeniler
0
Bu mesaj sytgkdmr rumuzlu uyeden alinti yapildi
sytgkdmr demiş ki:
Bu mesaj Essence rumuzlu uyeden alinti yapildi
Essence demiş ki:
Bu mesaj sytgkdmr rumuzlu uyeden alinti yapildi
sytgkdmr demiş ki:
Bu mesaj Essence rumuzlu uyeden alinti yapildi

teşekkürler,
öncelikle harita için; Media\server_dep\silkroad\textdata\worldmap_mapinfo.txt den nereleri silmem gerekiyor? yada silsem yeterli olur mu?
worldmap_mapinfo.txt içeriği spoiler içersinde. :muck:
//Map File Info
//Map ID Type 0:Wmap, 1:Local //Name(Skip) Addr Texture Size_x Texture Size_y Pic Area_x Pic Area_y Draw x Draw y 리젼 left top right bottom 좌표 LT _ x 좌표 LT _y 좌표 RB_x 좌표 RB_y 요새월드ID
0 0 월드맵 interface\worldmap\map\map_worldmap.ddj 128 128 128 128 4224 1408 46 113 177 70 0 192 192 0 xxx
1 1 장안 interface\worldmap\map\map_jangan.ddj 1024 1024 1024 768 1024 768 166 99 170 96 96 96 96 96 xxx
2 1 돈황 interface\worldmap\map\map_donhwang.ddj 512 512 512 512 640 640 152 104 154 101 0 48 96 144 xxx
3 1 호탄 interface\worldmap\map\map_khotan.ddj 512 1024 512 838 640 1047 134 95 136 91 48 96 192 0 xxx
4 1 사마르칸트 interface\worldmap\map\map_samarkand.ddj 512 512 512 427 640 534 106 108 109 105 96 48 96 144 xxx
5 1 콘스탄티노플 interface\worldmap\map\map_constantinople.ddj 1024 1024 890 1024 890 1024 77 108 81 102 0 48 192 96 xxx
6 1 분쟁맵(점수전_별의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_star.ddj 1024 512 640 512 640 512 213 116 214 115 144 144 192 144 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_STAR
7 1 분쟁맵(점수전_달의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_moon.ddj 1024 1024 768 640 768 640 212 116 214 114 96 -48 0 96 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_MOON
8 1 분쟁맵(점수전_태양의피라미드) interface\worldmap\map\map_war_sun.ddj 1024 1024 896 768 1024 878 214 116 216 114 96 -48 48 48 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_SUN
9 1 분쟁맵(깃발전_용의길) interface\worldmap\map\map_war_dragon.ddj 1024 1024 640 640 640 640 212 123 213 121 96 -48 144 96 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_DRAGON
10 1 분쟁맵(깃발전_봉황의길) interface\worldmap\map\map_war_bongbird.ddj 512 512 512 512 640 640 215 123 216 121 0 0 192 0 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_BONGBIRD
11 1 분쟁맵(깃발전_주작의길) interface\worldmap\map\map_war_joobird.ddj 1024 512 640 512 640 512 218 122 219 121 0 48 48 48 xxx UIIT_STT_BATTLE_ARENA_MAP_JOOBIRD
1001 1 장안 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_jangan.ddj 1024 1024 1024 819 1024 819 69 71 74 67 -48 48 48 0 INS_FORT_JA SN_FORTRESS_JANGAN
1002 1 비적단 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_bijuckdan.ddj 1024 1024 964 1024 964 1024 77 71 81 67 48 0 48 -48 INS_FORT_BJ SN_FORTRESS_BIJEOKDAN
1003 1 호탄 요새맵 interface\worldmap\map\map_fort_hotan.ddj 1024 1024 727 1024 727 1024 68 64 73 57 0 192 96 48 INS_FORT_HT SN_FORTRESS_HOTAN
12 1 알렉산드리아 interface\worldmap\map\map_alex.ddj 1024 1024 878 1024 878 1024 46 96 51 89 0 0 192 0 xxx SN_ZONE_21836_6
mapı yapabilmen için
0 0 월드맵 interface\worldmap\map\map_worldmap.ddj 128 128 128 128 4224 1408 46 113 177 70 0 192 192 0 xxx
kısmının mapın üzerinde bulunduğu koordinatları buradan düzenlemen lazım ek olarak istemediğin bölgeleri oradan silmen gerek adı ile bakıp silersin zaten istemediklerini
ancak buradan silince şöyle bir şey olacak, mesela sro_client açılırken yatay uzunluk olarak 50 dikey olarak 5 tane resim yüklüyor hepsini kombine edip mapı oluşturup sana gösteriyor (arka plandan bahsediyorum, yazılar değil) yani gine aynı şekilde constantinople filan sana görünür olacak
demek istediğim sadece txt ile işin bitmeyeceğini düşünüyor olmam assemblyden sro_clientin ddjleri kombine ettiği yeri bulup başlangıç sektörlerini değiştirmek lazım
Şimdi ben bu kapalı kısımlar olan clientin interface\worldmap dosyalarını samarkand vs. olan clientinkiyle değiştirsem olur mu?
tabi yine Media\server_dep\silkroad\textdata\worldmap_mapinfo.txt dosyasınıda değiştiricem
olmaz işte dediğim gibi map_world_1x2.ddj (1 = x sektör, 2 = y sektör) olarak yüklediğini varsay, ecsro client(mhtc yani 1.091)te rocun oralardan yüklemeye başlıyor sen istediğin kadar samarkand olan map ddjleri at olduğu yerden yüklemeye devam edecektir o
 
Kayıt
9 Ağustos 2007
Mesajlar
1.878
Beğeniler
22
Şehir
İstanbul
Server
Aspendos
Takımı
Galatasaray
Essence demiş ki:
Bu mesaj sytgkdmr rumuzlu uyeden alinti yapildi
olmaz işte dediğim gibi map_world_1x2.ddj (1 = x sektör, 2 = y sektör) olarak yüklediğini varsay, ecsro client(mhtc yani 1.091)te rocun oralardan yüklemeye başlıyor sen istediğin kadar samarkand olan map ddjleri at olduğu yerden yüklemeye devam edecektir o
Daha yeni başladığım için biraz karışık geliyor bana :s
 
Yukarı Alt