1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

ECSRO ChampionShip Event


  1. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    Ewet Arkadaşlar Yanlış duymadınız. ECSRO Olimpiyatlara Özel Event YAptı Nedir Bu Event kısaca Şöyle

    http://silkroad-trader.de/wbb/index.php?page=Thread&threadID=7069

    Bu Linke Giriyorsunuz Ve Toplam 76 Basketboll Maçı Sizleri Bekliyor Tek Yapmanız Gereken kutucukları Doldurmak Nasılmı Argentina:Russia 100 e 120 gibi oynuyorsunuz ve işlemi yaptıktan sonra Cumbit Butonuna Basıyorsunuz

    ödüller

    1. 500silk or VIP account+100silk
    2. 100M gold+20silk
    3. 50M gold

    Ve 4 Ten 20 Kadarda Teselli Ödülü Var Ben Şuanda 5 Maç Bildim Bakalım Siz Kaç Maç Biliceksiniz
     
  2. BangBros

    BangBros Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.403
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bursa~İzmir~Bursa
    Oynadım bişiler sağol
     
  3. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    beyler şu ecsro nun forumunda bi türlü uyelk alamıyorum her seferinde ama her seferinde hata veriyo biri allah rızası için bi acc verebilir mi :(
     
  4. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    ben baya oynadım suana kadarda 5 bildim inş devamıda gelir
     
  5. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    ne hatası veriyor yeni mail al dene farklı usernameler dene kesin alırsın
     
  6. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    zibilyon kere denedim hiç birinde bi sonuç çıkmadı tam 10 mail adresi hepsine farklı olarak 2 user name yani tam 20 user name bi sürü pw tam 2 saat harcadım ama her seferinde bi hata veriyodu bnde pes etmiştim :roll:
     
  7. BangBros

    BangBros Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.403
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bursa~İzmir~Bursa
    Ben orda çoktandır varım oldschool oldum ^^
     
  8. BlueLight

    BlueLight Old School olduser rank8

    Kayıt:
    18 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.042
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya şifreyi kbl etmio
     
  9. Dark Fortress

    Dark Fortress Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'uz Programming
    Beyler Çok Zor Bi Olay Ya Ne Bilcen Maçın Kaç Kaç Biteceğini Futbol Olsa Nese Pfff
     
  10. Dark Fortress

    Dark Fortress Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'uz Programming
    Beyler Bunda Skorlarmı Uyuşcak Yoksa Mesela Litvanya:Arjantin Litvanya:67 Arjantin : 60 dedim litvanya yenerse doğrumu sayılıo skor uyuşmasına gerek kalmadan
     
  11. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    aynen öyle oluyor
     
  12. Dark Fortress

    Dark Fortress Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'uz Programming
    Nası Takımın Yenmesi Yetiomu :D
     
  13. Thieves

    Thieves Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    132
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet mesela USA:CHİNA usa:100 china:90 dedin ya USE:80 CHİNA:60 fln olursa sen kazanıyosun yani bilmiş oluyosun
     
  14. Dark Fortress

    Dark Fortress Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'uz Programming
    Aha O Zmn Litvanyayı Bildim :D:D
     
  15. Dark Fortress

    Dark Fortress Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'uz Programming
    Allah Allah Dediğin Gibi Olmamış :S
     
  16. canertam

    canertam Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    559
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben hiç oynayamadım yaw nasıl oynanıyo
     
  17. Rhea

    Rhea Buralıyım rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.498
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye
    ben sadece VIP account isterim silk gold falan bahane sadece VIP yarışmaya katılıyorum şimdi
     
  18. walmont

    walmont Yeni üye rank8

    Kayıt:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya üyeliq alınmıyor nsl alcaz yardım edermisini 2 3 saat oldu hala üyeliq alamadım süreqli pass yanlıs diyor almadıgım mail kullanmadıgım ıd yazmadığım şifre kalmadı klavyede ne yapmam gereq söylermsiiniz ??
     
  19. D4_Thieves

    D4_Thieves Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sevgilimin Yanı
    Arkadaşlar Event Noldu ? Kimler kazandı