1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Ecsro C10 veriyor Arkadaslar Bi bakın Lütfen :(


  1. Chatlak41

    Chatlak41 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ekim 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar ecsro bana c10 veriyor ne yapmam qerek...
     
  2. Milano

    Milano Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    13.298
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    1) Sitemize hoşgeldin
    2) Konudan iki tane acmişsın
    3) Sorunun SS sini yollasan sorununa cabuk cozum bulabiliriz..
     
  3. Chatlak41

    Chatlak41 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ekim 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sifremi felan yazıyorum sonra C10 veriyor oyuna bi türlü giremiyorum
     
  4. CroSBow_

    CroSBow_ Yeni üye rank8

    Kayıt:
    4 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bnde de c10 weriyor bi yardım :S
     
  5. the_girl

    the_girl Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    banada c10 veriyor sebebi varmı?
     
  6. yusuf26

    yusuf26 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım kullandığın modem usb modemse c10 hatası veriyor benim arkadaşın usb modemi vardı değiştirdik c10 hatasını vermiyor artık :oldie: :oldie: umarım işine yarar
     
  7. murattaha

    murattaha Yeni üye rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benım modem kablo sus ama yıne c10 verıyo baska ıp actım onda bısı vermıyo
     
  8. ahmetcafer

    ahmetcafer Yeni üye rank8

    Kayıt:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya benim pc dede c10 hatası alıyorum baska charla deniyorum giriyo fakat asıl charımla denediğimde c10 hatası alıyorum sebebi nedir acaba arkadaslar bi yardım lütfen 2 sinide aynı pc den denıyorum
     
  9. error67

    error67 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Call oF DuTY 4 & Silkroad
  10. error67

    error67 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Call oF DuTY 4 & Silkroad
    Daha Güzelide var
     
  11. error67

    error67 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Call oF DuTY 4 & Silkroad
    Napıyorum Bendede C10 VERİYO AMA HERYER YAZMIYOM
     
  12. error67

    error67 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Call oF DuTY 4 & Silkroad
    Niye veriyo amacı ne
     
  13. error67

    error67 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Call oF DuTY 4 & Silkroad
    Site Site Güzel site
     
  14. error67

    error67 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Call oF DuTY 4 & Silkroad
    Dahada Güze lolur bu site ama nasıl bilmiyom
     
  15. error67

    error67 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Call oF DuTY 4 & Silkroad
    Nedenki
     
  16. mc184

    mc184 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    9 Aralık 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    c10 nun sebebi charın bug ta kalmasıdır onu tek çözümü oto entere bırakın bir kaç saat sonra düzelir
     
  17. seqqo35

    seqqo35 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yha beyler şifremi doğru düzgün yazıyorum ama c10 werıyo ama başka çar denıyorum c10 vermıyo yardım (çar blocklanmıs olabılırmi) :(
     
  18. seqqo35

    seqqo35 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mc184 çözümün için saol düzeldi :buddha: :buddha: :thumbsup:
     
  19. llooll2

    llooll2 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    5 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler Char deniyorsun C10 veriyor baskaşa chara deniyorum ona vermiyor :S sabit yani charda ID PW den kayNaklanıyor BenCe Cunku baska chara denedin mi oyle sorun olmuyor
     
  20. badboy_115

    badboy_115 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bendede var aynı sorun-.-''