1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Eclipse Bilisim DİKKAT!


  1. MicheyMouse

    MicheyMouse Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    111
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Eclipse Bilisim denilen Dolandırıcı Firma Parayı yatırdıktan sonra 2-3 gün beni oyaladı sonrasındada engelledi telefonu kapattı.Sakın ama sakın bulasmayın bu dolandırıcı EMİRHAN GÜR ' e.Ben Gerekli Şikayetlerimi Yapacağım,Sizleride uyarıyorum.Alacaksanız Gidin Düzgün Firmalardan Alın Sunucu,Server kurulumu.Ucuz etin yahnisi yenmez derler ya aynen öyle.Gerekli Tüm resimler elimde MEVCUTTUR.
    [​IMG]
     
  2. iWalkAlone

    iWalkAlone Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    889
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
    Geçmiş olsun.
     
  3. MicheyMouse

    MicheyMouse Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    111
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sağolasın Kardeşim,İnsanların Kanı Bozuksa yapacak bişey olmuyor işte.Para İçin Yapmayacağı şey kalmadı milletin.Hoş bizim salaklığımız ucuz görünce dalıyoruz oraya hemen
     
  4. reamonn

    reamonn Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2013
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu arkadaşa %100 katılıyorum Bizde bu elemandan sunucu aldık fakat , 2. ay sunucu parasını yolladık yatırmamış az kalsın sunucu kapanıyordu. 50 TL ye sunucu satıcam diyip milleti kekliyor.Yurt dışından saçma sapansunucuları alıp millete kakalıyor. Bu şahısa asla güvenmeyin eğer aklınız varsa. !!
     
  5. reamonn

    reamonn Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2013
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu arkadaşa %100 katılıyorum Bizde bu elemandan sunucu aldık fakat , 2. ay sunucu parasını yolladık yatırmamış az kalsın sunucu kapanıyordu. 50 TL ye sunucu satıcam diyip milleti kekliyor.Yurt dışından saçma sapansunucuları alıp millete kakalıyor. Bu şahısa asla güvenmeyin eğer aklınız varsa. !!
     
  6. Rangonline

    Rangonline Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böle insanlara Kanıyorsunuz işte sonuçları kötü oluyor
    ben oyuntescil.com Sahibiyim bana ulaşın isterseniz size yardımcı olurum emir tanıyorum.
     
  7. Rangonline

    Rangonline Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böle insanlara Kanıyorsunuz işte sonuçları kötü oluyor
    ben oyuntescil.com Sahibiyim bana ulaşın isterseniz size yardımcı olurum emir tanıyorum.
     
  8. Rangonline

    Rangonline Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böle insanlara Kanıyorsunuz işte sonuçları kötü oluyor
    ben oyuntescil.com Sahibiyim bana ulaşın isterseniz size yardımcı olurum emir tanıyorum.
     
  9. Rangonline

    Rangonline Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böle insanlara Kanıyorsunuz işte sonuçları kötü oluyor
    ben oyuntescil.com Sahibiyim bana ulaşın isterseniz size yardımcı olurum emir tanıyorum.
     
  10. Rangonline

    Rangonline Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böle insanlara Kanıyorsunuz işte sonuçları kötü oluyor
    ben oyuntescil.com Sahibiyim bana ulaşın isterseniz size yardımcı olurum emir tanıyorum.
     
  11. Rangonline

    Rangonline Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böle insanlara Kanıyorsunuz işte sonuçları kötü oluyor
    ben oyuntescil.com Sahibiyim bana ulaşın isterseniz size yardımcı olurum emir tanıyorum.
     
  12. AnT_NuKeR

    AnT_NuKeR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    31 Ekim 2007
    Mesajlar:
    319
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hüzün Gemisi
    fazla mesajları sılermısınız BUG olmuş :D
     
  13. MicheyMouse

    MicheyMouse Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    111
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu mesaj Rangonline rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Mesaj attım hocam
     
  14. Rangonline

    Rangonline Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tmmdır Gördüm :D